  • 41. Data: 2011-08-09 20:50:18
    Temat: Re: przewrócona ścianka działowa - jak zabezpieczyć pozostałe?
    Od: " shaman" <s...@g...pl>

    MichałG <g...@w...pl> napisał(a):

    > chcesz oberwać jeszcze belką? ;) To juz zaczyna być niebezpieczne.... ;)

    nie jest dobrze.. okazuje się że niby taka bzdura a to poważny problem.

  • 42. Data: 2011-08-09 20:53:17
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    generalne wielkie CIACH!

    Waszmościowie tu między sobą duby smalone pleciecie A JA GORĘ! (znaczy się: ścianki
    mi się walą
    :))

    BTW, polecam:
    http://www.youtube.com/watch?v=cKpLSfD6MT0

    PZDR
    Shaman

  • 43. Data: 2011-08-10 08:16:52
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pomoga. Mam siatka Rabitza zabezpieczone elementy wiezby "wchodzace" w
    > sciane, konkretnie murlate. Po trzech latach od tynkowania nie widac zadnych
    > sladow. Podejzewam, ze zaprawa z czasem odspaja sie od drewnianego elementu
    > a sam tynk utrzymuje sie na siatce. Jak latwo sie domyslic jego grubosc musi
    > byc odpowiednia.

    ale to na zasadzie: "może sie uda"..... (a może nie)
    A w tym przypadku tynk na siatce przewróci sie razem ze scianką ... ;)

    michał

  • 44. Data: 2011-08-10 10:09:47
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Aug 9, 12:20 pm, " shaman" <s...@g...pl> wrote:
    > Andrzej awa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisa (a):

    > Gdybym u swojego domowego ISP wykupi abonament z zew. IP i uruchomi domowy
    > komp w trybie 24/7h to bym m g zestawi SSH. Ale nie chce mi si tak bawi dla
    > paru post w na usenecie.

    Gugiel juz wrocil do normy. Ale nie wiem na jak dlugo :)

  • 45. Data: 2011-08-10 10:42:56
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-08-2011 o 13:39:37 shaman <g...@m...pl> napisał(a):

    > Cześć.. teściu przewrócił mi ściankę działową na poddaszu.. Oparł
    > drabinę pod dużym kątem i wlazł żeby coś pomajstrować. Ścianka z
    > Porothermu 12.5cm Profi - klejona na klej do spoin cienkowarstwowych.
    > Teraz jak na to patrzę, to wydaje mi się oczywiste, że ścianka padła.
    > Może nawet dobrze się stało, że teraz.
    Tobie nie pozostaje nic innego tylko zburzyć tę resztę ścianki i wymurować
    jeszcze raz obok słupa, tak aby ścianka była cała a nie przecięta słupem.
    Słup będzie wtedy doklejony do ścianki, ja też tak mam.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 46. Data: 2011-08-10 17:54:26
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > ale to na zasadzie: "może sie uda"..... (a może nie)

    Nie wydaje mi sie, bo taki chocby pruski mur czy jak to sie tam nazywa
    tynkowane jest dosc skutecznie, drewniane stropy na trzcinie takze. Ja nie
    mialem obaw i sie nie zawiodlem bo to metoda nie pionierska przeciez.

    > A w tym przypadku tynk na siatce przewróci sie razem ze scianką ... ;)

    Prawdopodonie tak bedzie.

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2011-08-15 17:40:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2011 16:25, Amir pisze:

    > Zaraz, (na łączu z jakiego korzystam 6Mb/1Mb) zdalny pulpit działa płynie

    Wiele zależy od tego drugiego łącza i jego wykorzystania.

    > korzystam z tego przez VNC (darmowy) jak i przez TeamViewer,
    > tez darmowy dla uzytkownik prv.

    > Limitów danych nie mają operatorzy ISP (nie mówie o operatorach GSM)

    Nie piszę o limitach ilości przesyłanych danych w miesiącu tylko o tym,
    że nikt nie ma nieskończonej przepustowości łącza, więc po cholerę
    zapychać je kiedy dostępna jest "lżejsza" alternatywa, hmm?

    > to w czym problem, po co ROTFL?
    >
    > Publiczny IP jest u większości operatorów lokalnych w cenie łacza,
    > przeglądnij oferty a się przekonasz.

    Bzdura.

    > chyba, ze w waszej okolicy jest inaczej.

    Tam, w naszej okolicy (w Polsce) jest inaczej.

    [ciach]

    > może zamiast pisac ROTFL wyjaśnij co masz na myśli

    Wyjaśniłem. Jeśli nadal nie rozumiesz - poddaję się.

  • 48. Data: 2011-08-15 17:43:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2011 22:50, shaman pisze:

    > nie jest dobrze.. okazuje się że niby taka bzdura a to poważny problem.

    Jak pisałem - ja bym nie kombinował tylko zrobił szkieletorka. W ogóle
    murowanie ścian działowych na poddaszu bez stropodachu i ze szkieletową
    konstrukcją dachu to IMHO jakiś.... dziwny pomysł.

  • 49. Data: 2011-08-19 14:07:40
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > nikt nie ma nieskończonej przepustowości łącza, więc po cholerę zapychać
    > je kiedy dostępna jest "lżejsza" alternatywa, hmm?

    w koncu się za to płaci, więc dlaczego nie korzystać z tego, zauwaz ze filmy
    rowniez ludziska coraz częsciej ogladac zaczynają online
    jak i rowniez serwisy udostepniaja je w rozdzielczości HD i jest tego coraz
    więcej.

    nowe TV maja rowniez vod darmowe aplikacje (tvp onet ipla etc, np.: samsung
    smart tv) ktore umozliwiaja po podlaczeniu kabla ethernetowego z dostepem do
    internetu ogladanie VOD serialow filmow dokumentalnych za free bez uzycia
    komputera, i to tez idą niemale ilosci danych.
    w koncu po to jest internet.

    Pozatym opisana metoda jest prosta, ssh i inne podobne które ty proponujesz,
    nie kazdy jest w stanie sobie poradzić
    a prosty TV czy VNC nawet laik da radę w kilka minut opanowac.

    > Bzdura.

    w Opolu ja mam w cenie standardowej oferty public IP u 4 innych lokalnych
    ISP to również standard
    w Rybniku w kablowce rodzeństwo równiez ma w standardzie.

    ale ty wiesz swoje :)
    i tak juz pewnie zostanie.
    niestety faktów nie zmienisz

  • 50. Data: 2011-08-19 15:14:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 16:07, Amir pisze:

    > w koncu się za to płaci, więc dlaczego nie korzystać z tego, zauwaz ze filmy
    > rowniez ludziska coraz częsciej ogladac zaczynają online

    Czyli jak np. jedziesz samochodem, to zawsze ładujesz go do granic
    możliwości?

    [ciach]

> [...]
    > internetu ogladanie VOD serialow filmow dokumentalnych za free bez uzycia
    > komputera, i to tez idą niemale ilosci danych.

    Popatrz, tyle niby wiesz, a o ortografii, interpunkcji i gramatyce w
    życiu nie słyszałeś...

    > Pozatym opisana metoda jest prosta, ssh i inne podobne które ty proponujesz,
    > nie kazdy jest w stanie sobie poradzić
    > a prosty TV czy VNC nawet laik da radę w kilka minut opanowac.

    Zestawienie tunelu ssh jest trywialne.

> [...]
    > ISP to również standard w Rybniku w kablowce rodzeństwo równiez ma w standardzie.

    To przemyśl sobie taki fakt: cały świat nie jest ograniczony do twojego
    podwórka.