  • 51. Data: 2014-07-22 08:53:06
    Temat: Re: OT Re: znikam z forum na około rok
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > To się jakoś wykuruje.

    A resztę wypierze?

    Ewa

  • 52. Data: 2014-07-22 12:05:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > A resztę wypierze?

    Żeby tylko grzebać nie było trzeba.

    --
    Jarek

  • 53. Data: 2014-07-22 13:18:13
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Żeby tylko grzebać nie było trzeba.

    Posępna to wizja.

    Ewa

  • 54. Data: 2014-07-22 14:29:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Posępna to wizja.

    Może nawet sprawa dla proqratora.

    --
    Jarek

  • 55. Data: 2014-07-22 14:39:15
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Może nawet sprawa dla proqratora.

    Mówię Panu, dziki kraj!

    Ewa

  • 56. Data: 2014-07-22 14:56:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Mówię Panu, dziki kraj!

    Kraję, choć mi ich szkoda.

    --
    Jarek

  • 57. Data: 2014-07-22 15:37:04
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Kraję, choć mi ich szkoda.

    Jak weszły w szkodę, to tym bardziej im się należy.

    Ewa

  • 58. Data: 2014-07-22 15:42:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Jak weszły w szkodę, to tym bardziej im się należy.

    Żeby była ich, to muszą zasiedzieć.

    --
    Jarek

  • 59. Data: 2014-07-23 09:17:04
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Żeby była ich, to muszą zasiedzieć.

    To wtedy trzeba się na nie zasadzić.

    Ewa

  • 60. Data: 2014-07-23 09:27:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.14 9:17, FEniks pisze:

    > To wtedy trzeba się na nie zasadzić.

    Bożesz ty mój... Tym sposobem zamordowano właściwie już Usenet: z jednej strony
    trolle, z drugiej - tacy śmieciarze bleblający z bździękiem i tasiemcem nie na
    temat, i newsy kaput. Żeby to jeszcze przynajmniej zabawne, czy dowcipne było.
    Ale nie, potwierdza jedynie obiegową opinię, iż poczucie humoru związane jest
    z IQ.

    --
    collie