  • 111. Data: 2012-12-07 16:12:17
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 15:14:03 UTC+1 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > U mnie w gminie wyw�z jest co 2 tygodnie. Minimalny �mietnik to 120L.

    A u mnie nie ma limitów i częstotliwościu odbioru. Napełnie smietnik wzywam firmne
    odbieraja.

  • 112. Data: 2012-12-07 16:14:20
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > adobrzeimtakhujom!

    W rózny sposób kombinuję, ale nie mogę się nie zgodzić z ponadczasową
    trafnością uwagi.
    msc

  • 113. Data: 2012-12-07 16:14:51
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >no to już teraz moga przyjść sprawdzić, że mam umowę na wywóz takiej
    >ilości.

    Ano mogą , tyle że nikt tego nie sprawdza i tu jest problem ...

    Zapewne jakby jeden , drugi dostał karę finansową (dotkliwą) to od razu by
    podpisał umowę ...

    Tak samo Ci sfilmowani w lasach co podrzucają śmieci , jakby przyszedł
    mandacik np. 5000zł to nawet papierka od cukierka by nie wywalili by w lesie

    Niestety stwierdzam z przykrością że jesteśmy krajem kombinatorów ,
    cwaniaków i niestety jedynie wysokie i nieuchronne kary na nas działają
    motywująco ...

    Po prostu żyjemy w kraju gdzie człowiek boi się zatrudnić fachowca bo
    większość tych "fachowców" nie jest fachowcami , bo dobry fachowiec nie
    odwala fuszerek.
    U nas trzeba stać przy gościu , znać się lepiej niż on i co chwilę
    opierdalać ...

    To jest bardzo smutne i żałosne :(

  • 114. Data: 2012-12-07 16:15:35
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "mcs" <...@...pl> napisał w wiadomości news:50c202c1$0$1223

    > No właśnie. Ale może być też tak, że niektórzy będą płacić mniej. Gdy
    > gminy wybiorą opcję opłaty od m2.

    IMHO, gminy beda placic za wywoz smieci za konkretna ilosc, ale to
    gminni glupkowie wymyślą algorytm przeliczajączy tone smieci na m2
    powierzchni
    uzytkowej budynku i przekonaja wszystkich ze to pomysl UE.
    Nikt przy zdrowych zmyslach nie zaplaci za smieci ktore nie sa jego,
    to tak jakby wycofac liczniki na wode i kazac placic od ilosci mieszkancow w
    domu.
    To juz bylo.
    Chcialbym zeby urzednik ktory wprowadza chore prawo w swojej
    gminie odpowiadal calym swym majątkiem za swoje idiotyczne pomysly,
    za kazdy podpis pod kazdym dokumentem.

    pozdrawiam
    Adams

  • 115. Data: 2012-12-07 16:22:21
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Czyli chcialby wprowadzic to, co wprowadza nowa ustawa obowiazujaca od
    >lipca. Brawo! :-)

    To ja od półtora roku tak już płacę ..

    Tam gdzie mieszkam śmieci odbiera tylko jedna firma , bo konkurencji na tym
    ternie brak.
    Gmina ustaliła częstość odbioru śmieci (2 tygodnie).
    W MPO minimalny zbiornik jaki mogę zamówić w umowie to 120L.
    Czyli MPO przyjeżdza do mnie co 2 tygodnie ...

    W Toruniu np. z tego co się orientowałem można mieć śmietnik 60L i odbierają
    co tydzień ...

    Co ciekawe mimo że u mnie odbiór jest tylko 2x w miesiącu cena za wywóz nie
    jest 2x mniejsza niż w Toruniu a chyba nawet taka sama ...

    Jedyna różnica jest taka że w Toruniu prowadzi się segregację śmieci ,
    ludzie dostają dodatkowo darmowe worki do segregacji śmieci i one są za
    darmo odbierane , są ogólnodostępne kontenery do segregacji , a u mnie gmina
    ma to gdzieś i nie ma żadnej segregacji ...

    Płacę więc 2x więcej i nie ma u mnie segregacji . Śmieci segregowane wywalam
    w Toruniu do kontenerów do segregacji ...

  • 116. Data: 2012-12-07 16:26:11
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >O co chodzi z tym spalaniem w kotle ???

    Też się zastanawiam ...

    Sam spalam w kotle papier , choć raczej sporadycznie i nie uważam że to coś
    dziwnego ... Tak samo w kotle spalam obierki ziemniaków (to idealny
    naturalny katalizator spalania , znany od lat) ...

    Dużo ludzi ma domy w nowoczesnymi kotłami. Nikt przy zdrowych zmysłach nie
    pali tam śmieci , które zniszczyły by im piec który kosztował ich wiele
    tysięcy zlotych ...

  • 117. Data: 2012-12-07 16:39:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 16:05:52 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > I tak sie rodza plotki, jakis kolo robi se zalozenia z sufitu, a potem
    >
    > "kalkuluje".

    Ale co się nie zgadza? Że gmina może ustalic stawki "od budynku"( w domyśle od
    mkw)czy może to ze stawki ustalane sa teraz a przetargi dopiero beda ogłaszane?

  • 118. Data: 2012-12-07 16:44:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 16:05:52 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > I tak sie rodza plotki, jakis kolo robi se zalozenia z sufitu, a potem
    >
    > "kalkuluje".

    Tu masz mniej więcej to o co mi chodziło.
    http://www.samorzad.pap.pl/palio/html.run?_Instance=
    cms_samorzad.pap.pl&_PageID=2&s=depesza&dz=redakcyjn
    e.srodowisko&dep=117155&data=&_CheckSum=480174913

  • 119. Data: 2012-12-07 17:03:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pali tam śmieci , które zniszczyły by im piec który kosztował ich wiele

    ergo wszyscy maja nowoczense kotly? aby na pewno jestes siurem?

  • 120. Data: 2012-12-07 17:04:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Tu masz mniej więcej to o co mi chodziło.
    >http://www.samorzad.pap.pl/palio/html.run?>_Instanc
    e=cms_samorzad.pap.pl&_PageID=2&s=depesza&dz=redakcy
    jne.srodowisko&dep=117155&data=&_CheckSum=480174913

    uwielbac klikac, tylko czekac na linki