  • 61. Data: 2012-12-07 12:46:54
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:50c1ae3b$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...

    > Państwo nie umie ścigać tych, którzy wywożą śmieci do lasu (nie ma na to
    > kasy zwyczajnie) więc wybiera rozwiązanie najprostsze - obciąża opłatami
    > tych co przestrzegają prawa i nie wywożą.

    Prawda jest taka, że śmieci budowlane, gruz, płytki ceramiczne PCV, i stare
    meble _nadal_będą_wywożone_ nad rzekę i do lasu.

    Marek

  • 62. Data: 2012-12-07 12:50:12
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 10:23:10 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Niekoniecznie. Zależy jak tam władze gminy gdzie masz nieruchomość przyjma
    >zasady naliczania. U nas naliczać będa od ilości >zuzytej wody- więc jak
    >nie mieszka nikt= wody nie zużywa= nie płaci

    Kris, placenie za wode i kanalizacje to nic innego jak kupowanie towaru. Nie
    mam pojecia jak ma sie podlewanie ogrodu, czy napelnianie basenu ze
    smieciami. A to jest jak z abonamentem radiowym dla firmowych samochodow z
    radiami. Nie da sie udowodnic komus, ze oglada telewizje to pojedzie sie po
    najprostszej linii. Niech wlasciciel zaplaci dwa razy.
    W moim akurat przypadku jest tak, ze w wyzej wymienionej nieruchomosci
    przebywa sie okazjonalnie. Pare razy latem, pare razy zima, wiec woda sila
    rzeczy jest uzywana. Jak sa imprezy to smieci pakuje sie do worow i wywozi
    tam gdzie sie mieszka. Co w tym dziwnego, skoro przebywajac gdzie indziej
    nie przebywa sie tam gdzie sie mieszka w tym samym czasie, a za wywoz smieci
    i tak sie przeciez placi.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2012-12-07 12:52:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ghost, mnie las nie interesuje.

    Ale ja nie o Tobie.

> [...]
    > Ktos na nasz koszt obligatoryjnie w najprostszy dla siebie sposob probuje
    > pozbyc sie problemu nie robiac tak naprawde nic. A co z lasami? Mam taki
    > za oknem, a w nim wersalki, gruz po budowie, zderzaki samochodowe, fotele
    > samochodowe, lodowka. Uwazasz, ze ktos kto wywiozl wersalke do lasu wrzuci
    > ja do wlasnego kosza na smieci?
    > Na dobra sprawe w imie walki z paleniem plastiku mozna ustawowo nalozyc
    > obowiazek kupowania pieciu ton wegla tam gdzie nie ma gazu. Gmina po
    > przetargu wskaze Ci sklad opalu gdzie bedziesz musial go kupic. Te
    > zagrywki smieciowe dokladnie tak wygladaja.

    A moze po prostu Tobie nikt nie dorzuca smieci do smietnika przy firmie?
    Kazdy patrzy po sobie. Ustawa juz jest, za pol roku sie dowiemy jaki bedzie
    miala skutek dla portfeli. Bicie piany nie ma sensu.

  • 64. Data: 2012-12-07 12:53:32
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Prawda jest taka, że śmieci budowlane, gruz, płytki ceramiczne PCV, i
    > stare meble _nadal_będą_wywożone_ nad rzekę i do lasu.

    Otóż to.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 65. Data: 2012-12-07 12:56:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Obowiazek posiadania smietnika zdaje sie obowiazuje od dawna?

    Nie mam pojecia.

    > A co ma robic?

    Co, co ma robic? To sa okreslone przeplywy pieniezne, kasa za smieci nie
    moze sie bilansowac z wydatkami na szkoly.

    > He, no tak. :-)
    > Byla tez Gilowska i jej skladka zdrowotna. Coz, paradoksy sie zdarzaja.

    A tera je prodżekt, co by prywaciorze jako ja i Ty wymiksowali sie z zusu.

  • 66. Data: 2012-12-07 12:58:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czy to oznacza, że jeśli faktycznie tańsze byłoby ściganie wyrzucających
    > do lasu niż wprowadzenie obecnej ustawy w życie to nagle zmieniłbyś
    > zdanie?

    Nie wiem. A jakie jest moje zdanie?

    Przeciez to kurna oczywiste.

    > Poza tym, ja pisałem w szerszym kontekście o wycofywaniu się państwa z
    > wielu dziedzin które dziś nieudolnie okupuje.

    Aaa, znaczy znow sie wijesz.

  • 67. Data: 2012-12-07 13:02:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 12:50:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > nie przebywa sie tam gdzie sie mieszka w tym samym czasie, a za wywoz smieci
    >
    > i tak sie przeciez placi.

    Rację masz tu nie dyskutuje. I tez uważam te pomysły za debilne. Ale co zrobić.
    To co wyżej pisąłem że od wody u nas planują naliczać juz nie takie pewne- własnie
    przed chwilą czytam że może jednak inna opcje wybiora.
    Szkoda słów. Za smieci dotychczas płaciłem grosze, do lasu nic nie wywoziłem,
    plastyków nie palę itp, trochę czasu na to trace ale odpady segreguje i wywalam do
    odpowiednich pojemników. Jakby od lipca nie liczyli dla mnie będzie podwyzka. Ale co
    zrobic z koniem kopał sie nie będe. Jedyna nadzieja w tym że może faktycznie do lasu
    wywożących idiotów będzie mniej. No i mysle że skoro teraz smieci to obowiązek gminy
    to niech sprzataja i te z lasów;))

  • 68. Data: 2012-12-07 13:06:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

> [...]
    >własnie przed chwilą czytam że >może jednak inna opcje wybiora.
    >Szkoda słów. Za smieci dotychczas płaciłem grosze

    Sie pochwal ile. Jak place ponizej 40. Ale ponoc przepisy nakazuja wywozke
    co tydzien, ja mam co dwa. Gmina ma to jednak gdzies i zawraca mi dupy.

  • 69. Data: 2012-12-07 13:09:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > co tydzien, ja mam co dwa. Gmina ma to jednak gdzies i zawraca mi dupy.

    nie zawraca

  • 70. Data: 2012-12-07 13:20:43
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ale ja nie o Tobie.

    Wiem, mi chodzilo o zbiorowa odpowiedzialnosc i podejscie w niezbyt
    wyszukany sposob do problemu.

    > A moze po prostu Tobie nikt nie dorzuca smieci do smietnika przy firmie?
    > Kazdy patrzy po sobie.

    No dobrze, ale tez nie wale w leb kazdego kto przekroczy prog dlatego, ze
    ktos mi cos ukradl wczesniej.
    Juz pare lat temu kazano mi ubezpieczyc samochod calkowicie rozebrany przez
    pare lat. Ze niby ktos moze go ukrasc i spowodowac wypadek.

    > Ustawa juz jest, za pol roku sie dowiemy jaki bedzie miala skutek dla
    > portfeli. Bicie piany nie ma sensu.

    Narazie opieramy sie na tym co donosi prasa. Pozniej sprawa przycichnie i
    nikt nie bedzie sie tym zajmowal.

    Pozdro.. TK