  • 151. Data: 2016-01-23 23:56:12
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 23:41:53 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    500+, przeciw, pomoze w dzietnosci czy nie, poszli do lasu czy jak...

    > owszem. tylko je pominąłeś

    wszystko co napisales jest powyzej - co pominąłem? Daj no mnie to duzymi literami.
    Jestem za bo... albo jestem przeciw 500+ bo...

    b.

  • 152. Data: 2016-01-24 00:00:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    produkcję opanują roboty. Roboty oczywiscie są czyjeś - jakiejs grupy własciceli.

    politycy (tak bywa jak się pisze w apru oknach :)

    > otóż to - ludzie nie bedą mieli kasy na zakupy, fabryki nie wyprodujkują bo nikt
    produkcji nie kupi, a panstwo nie bedzie mialo skad pociagnac podatki. To oznacza
    decyzje zbiorowego samobójstwa.

    zaczynasz kojarzyć

    > Znacznie stabilniej bedzie mocno opodatkowac robotyczną produkcje by rozdac te kase
    ludziom, zeby ta produkcję kupowały. Właścicelom robotów zostanie pewna górka.

    nie. ponieważ to jest sztuczne tworzenie kasy na kupowanie rzeczy, które
    nikomu nie są potrzebne.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2016-01-24 00:08:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 00:03:44 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    >
    > nie. ponieważ to jest sztuczne tworzenie kasy na kupowanie rzeczy, które

    załozeniem jest z WSZYSTKO produkuja roboty. Zatem kupujemy produkcje potrzebną,
    nawet wiecej: bez niej zdechniemy z głodu.

    b.

  • 154. Data: 2016-01-24 08:00:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 00:08, Budyń pisze:
> [...]
    >
    > załozeniem jest z WSZYSTKO produkuja roboty. Zatem kupujemy produkcje potrzebną,
    nawet wiecej: bez niej zdechniemy z głodu.

    Zgadniecie, jak te spray ekonomiczne rozwiązano w Star Treku? W jednej
    części ten łysy kapitan tłumaczył to jednej ziemiance.
    Z jego opisu wynika, że panuje tam komunizm (taka ciekawostka).

    --
    MN

  • 155. Data: 2016-01-24 08:17:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 08:00:09 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    > części ten łysy kapitan tłumaczył to jednej ziemiance.
    > Z jego opisu wynika, że panuje tam komunizm (taka ciekawostka).

    startrek był niezły jesli chodzi o szczegóły np techniczne.

    Moim wnioskiem z przemyslen nad swiatem robotwów jest to ze socjal jest elementem
    niezbędnym i zwiazany z rozwojem cywilizacji, bez socjalu produkcj staje i wszystko
    szlag trafia-
    to tak dla adama bo on z kolei twierdzi ze socjal jest zły zawsze i w kazdej postaci.
    A jesli socjal podzieli sie równo to wyjdzie ze startrek mial racje i koncowym
    efektem jest cos na kształt komunizmu :)

    b.

  • 156. Data: 2016-01-24 13:22:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 14:22, Maniek4 pisze:
    > Oj wiesz.. Nie ma co tego rozumiec doslownie, ale patrz jak rozgrywa
    > zachod. Im po prostu szczeki opadaja. Nim sie ktos obejrzal - ruscy w
    > Syrii. Gadaja o czyms a ten im, ze w Ameryce bija murzynow. Z
    > perspektywy Rosji jest dobrym prezydentem. Tylko ta wpadka z ropa moze
    > niestety zle sie skonczyc.
    Bierut to też był świetny przywódca z perspektywy Polski w późnych
    latach 40-tych, ale nie wiem, czy o takie świetne przywództwo Ci chodzi.

    Maciek

  • 157. Data: 2016-01-24 13:25:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 16:28, masti pisze:
    > a te kilkanaście (conajmniej) miliardów to się skąd weźmie? Zabiorą Ci w
    > nowych podatkach.
    Sęk w tym, że mi nie bardzo jest co zabrać, dlatego zainwestowałem w
    chipsy, colę i tylko z wypiekami na twarzy śledzę ten serial komediowy :->

    Maciek

  • 158. Data: 2016-01-24 13:33:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 13:25, Adam Sz. pisze:
    > Zapominasz jeszcze o kilku rzeczach:
    > 1. Kazde kolejne dziecko jest tansze w utrzymaniu (bo moze nosic ciuchy po
    > starszych, bo ma ksiazki i przybory do szkoly po starszych, bo moga korzystac
    > z jednego biurka itp itd)
    > 2. Wyzywienie dwoch doroslych osob nie jest 3 x tansze od 2 doroslych i 4
    > dzieci. Wiec liczenie zysku per osoba jest nieuczciwe.
    Zgadza się. Mogą chodzić do szkoły na zmianę w jednej parze butów, spać
    w jednym łóżku itp itd. Racz zauważyć, że wspomniane przez Ciebie
    "oszczędności" wynikają z biedy. Po wojnie też (dorosły) syn potrafił
    zakładać do roboty kapotę ojca, czy dziadka, bo tak było taniej. Czy
    obecnie też tak robisz?

    Maciek

  • 159. Data: 2016-01-24 13:36:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 20:29, Ghost pisze:
    > No i?
    No i nie wiem, co można Ci jeszcze wężykiem podkreślić :->

    Maciek

  • 160. Data: 2016-01-24 13:38:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 20:25, Ghost pisze:
    > Mowa jest o odliczaniu vat'u.
    Który to niektórzy mogą odliczać, a inni nie do końca. Coś z tym
    nieodliczonym vatem trzeba zrobić, więc się go niestety wlicza w koszt
    usługi/towaru, co zazwyczaj podnosi koszt tego towaru bądź usługi :->

    Maciek