  • 161. Data: 2016-01-24 13:41:24
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 23:53, Budyń pisze:
    > otóż to - ludzie nie bedą mieli kasy na zakupy, fabryki nie wyprodujkują bo nikt
    produkcji nie kupi, a panstwo nie bedzie mialo skad pociagnac podatki. To oznacza
    decyzje zbiorowego samobójstwa.
    > Znacznie stabilniej bedzie mocno opodatkowac robotyczną produkcje by rozdac te kase
    ludziom, zeby ta produkcję kupowały. Właścicelom robotów zostanie pewna górka.
    Jest jeszcze opcja komuny: nikt nie pracuje, wszystko robią roboty, a
    produkty są rozdawane każdemu według potrzeb :-)

    Maciek

  • 162. Data: 2016-01-24 15:00:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 13:34:08 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Zgadza się. Mogą chodzić do szkoły na zmianę w jednej parze butów, spać
    > w jednym łóżku itp itd. Racz zauważyć, że wspomniane przez Ciebie
    > "oszczędności" wynikają z biedy. Po wojnie też (dorosły) syn potrafił
    > zakładać do roboty kapotę ojca, czy dziadka, bo tak było taniej. Czy
    > obecnie też tak robisz?

    Nie mam dzieci wiec nie robie. Ale mam znajomych, ktorzy maja >1 dziecko i
    starszy prawie zawsze chodzi w ciuszkach po mlodszym. Ba, nawet starszy
    chodzil w ciuszkach po swoim wujku. Rodzina z dochodem 10k+ (prawnicy) :)
    Nie widze w tym nic zlego, skoro ciuszki jak nowe i niezuzyte.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 163. Data: 2016-01-24 16:36:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    >
    > załozeniem jest z WSZYSTKO produkuja roboty. Zatem kupujemy produkcje potrzebną,
    nawet wiecej: bez niej zdechniemy z głodu.

    docelowo to nic nie produjkują bo przy obecnym sposobie gospodarowania
    zasobami naturalnymi i ich marnowaniem na jednorazowe produkty za chwilę
    nie będzie z czego

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 164. Data: 2016-01-24 18:33:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 16:39:34 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > >
    > docelowo to nic nie produjkują bo przy obecnym sposobie gospodarowania
    > zasobami naturalnymi i ich marnowaniem na jednorazowe produkty za chwilę

    powinienes poprzec katoli za najnowszą encyklike papieza ktora o tym mówi.

    b.

  • 165. Data: 2016-01-24 18:42:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 15:00, Adam Sz. pisze:
    > Nie mam dzieci wiec nie robie.
    Aaaaa - teraz już rozumiem zaniepokojenie programem 500+ :->

> [...]
    > chodzil w ciuszkach po swoim wujku. Rodzina z dochodem 10k+ (prawnicy) :)
    > Nie widze w tym nic zlego, skoro ciuszki jak nowe i niezuzyte.
    A po dziadku, czy jakimś tam kuzynie (żebyś zaraz nie powiedział, że z
    mody wyszły) byś założył, czy nie, bo to obciach i stać Cię na nowe?

    Maciek

  • 166. Data: 2016-01-24 19:40:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 18:42:13 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Aaaaa - teraz już rozumiem zaniepokojenie programem 500+ :->

    Pudlo, bo akurat jestem w "trakcie pracy" nad :D A ze tesciowa z blizniakow
    i jej babcia z blizniakow to wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja, ze
    odrazu dorobie sie 500 pln. Tyle, ze mi wisi czy 500+ bedzie wprowadzony,
    czy nie bo mnie to w zaden sposob nie przekonuje do zrobienia dziecka.
    Patologia jednak 500 nie przepusci :) Ta wlasnie patologia o ktorej pisales
    (co to wysyla dzieci na zmiane w jednych butach).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 167. Data: 2016-01-24 20:00:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    nawet wiecej: bez niej zdechniemy z głodu.

    > powinienes poprzec katoli za najnowszą encyklike papieza ktora o tym mówi.

    co z tego, że Papież mówi skoro katole mają to gdzieś?

  • 168. Data: 2016-01-24 21:00:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 19:40, Adam Sz. pisze:
    > Pudlo, bo akurat jestem w "trakcie pracy" nad :D
    > A ze tesciowa z blizniakow
    > i jej babcia z blizniakow to wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja, ze
    > odrazu dorobie sie 500 pln.
    Tak, tak - może pochwal się jak już coś zdziałasz, bo ja akurat znam
    głównie pary, które się starają, ale im nie wychodzi, czego Tobie
    oczywiście nie życzę :-)

    > Tyle, ze mi wisi czy 500+ bedzie wprowadzony,
    > czy nie bo mnie to w zaden sposob nie przekonuje do zrobienia dziecka.
    I słusznie. To nie ma przekonywać - to ma jedynie ułatwiać ludziom
    ewentualne podjęcie decyzji. Być dodatkowym bodźcem. A dodatkowo
    wspierać tych, którzy już dzieci mają i nieco wyrównywać ich szanse.
    Owszem, jest to forma przekładania kasy z kieszeni jednych ludzi, do
    kieszeni innych, ale uważam, że to całkiem słuszna droga. Tak jak nie
    każdy musi posadzić sobie zagon ziemniaków, czy hektar innej pszenicy,
    żeby nie zdechnąć z głodu, ale jednocześnie z jego podatków realizowane
    są dopłaty dla rolników, tak nie każda para musi mieć przynajmniej dwoje
    lub więcej dzieci dla zachowania liczebności społeczeństwa. Nie powinni
    się jednak dziwić, że z ich podatków dopłaty dostaną ci, co dzieci mają.

    > Patologia jednak 500 nie przepusci :) Ta wlasnie patologia o ktorej pisales
    > (co to wysyla dzieci na zmiane w jednych butach).
    Zaraz, zaraz. Przecież przed chwilą pisałeś, że to świetny pomysł jak
    dzieci chodzą w ciuchach po rodzeństwie :->

    Maciek

  • 169. Data: 2016-01-24 22:45:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-23 o 20:25, Ghost pisze:

    >Który to niektórzy mogą odliczać, a inni nie do końca. Coś z tym
    >nieodliczonym vatem trzeba zrobić, więc się go niestety wlicza w koszt
    >usługi/towaru, co zazwyczaj podnosi koszt tego towaru bądź usługi :->

    No, kolega odkrył amerykę, a w temacie, że tylko nienasze firmy mogą
    odliczać cos ma do powiedzenia?

  • 170. Data: 2016-01-24 22:48:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-23 o 20:29, Ghost pisze:

    >No i nie wiem, co można Ci jeszcze wężykiem podkreślić :->

    Podkreśl mi wężykiem ustawę, z której wynika, że tylko "nienasze" firmy
    transportowe mogą odliczać vat, bo kojarzysz, że o tym mowa, czy może już
    dawno przestałeś trzymać kupę?