  • 171. Data: 2016-01-24 22:52:16
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 22:48, Ghost pisze:
    > Podkreśl mi wężykiem ustawę, z której wynika, że tylko "nienasze" firmy
    > transportowe mogą odliczać vat, bo kojarzysz, że o tym mowa, czy może już
    > dawno przestałeś trzymać kupę?
    Albo strugasz idiotę, albo po prostu nim jesteś. Przeczytaj jeszcze raz
    fragment wątku o odliczaniu vat, to może ci się rozjaśni. Z mojej strony
    eot.

    Maciek

  • 172. Data: 2016-01-24 22:54:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 22:45, Ghost pisze:
    > No, kolega odkrył amerykę, a w temacie, że tylko nienasze firmy mogą
    > odliczać cos ma do powiedzenia?
    Temat wątku jest zgoła odmienny, a tematów pobocznych najwyraźniej nie
    ogarniasz. Wszystko wina pis :->

    Maciek

  • 173. Data: 2016-01-24 23:51:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-23 o 20:25, Ghost pisze:

    > No i znów twierdzisz, że coś wiesz, a gdy zapytam byś pokazał te
    > widoczne liczby odpowiesz, tego nie wie nikt.

    Nikt nie wie, bo zmiennych jest wiele. Ekonomia to nie matematyka. Znam
    osobiscie wiele przykladow na to, ze wprowadzenie podatku wcale nie
    podnosi ceny finalnej. Wiem, ze to malo podrecznikowe, ale kilka
    miesiecy po wejsciu do UE, zmiana w stawkach podatku VAT z 0 na 22% w
    owym czasie troche nas nauczyly.

    > Ja ci tylko wskazałem, że dyskutujesz w tym wątku z radkiem podczas gdy
    > ty twierdzisz, że nie rejestrujesz na wieczność.

    Nie rejestruje. Mysle, ze jak kazdy. Za tydzien o tej dyskusji nikt nie
    bedzie pamietal. Za to fakty beda jakie beda.

    > Jak to nikt, ja wiem. Za cztery lata będziesz wieszał psy na pisie, tak
    > będzie.

    Jestes dorosly i wiesz jak jest. Oszukali mnie wszyscy politycy jak do
    tej pory. Nie jestem naiwny i nie zamierzam podkladac sie za zadna
    opcja. Mam nadzieje, ze sie mylisz, bo ja tez im nie wierze. Ale mam
    nadzieje, jak zawsze, ze w koncu bedziemy mieli uczciwy rzad. Tego nie
    odmawialem nawet Millerowi. Niestety wychodzilo jak zawsze...

    > Jakich założeniach? Zaczniesz kiedykolwiek pisać konkretnie?

    Zalozen, ze podatki od bankow i marketow finansuja w calosci program 500
    plus np.

    > Mowa jest o odliczaniu vat'u.

    Wiec male firmy czesto nie korzystaja z samochodow od ktorych mozna
    odliczyc jednakowy VAT. Te male firmy sa "nasze" a te duze przewaznie
    nienasze.
    Nie mam pretensji o nienasze, ale o to, ze prawo pozbawia mozliwosci
    odliczana VAT mniejszej dzialalnosci w ogole. Geodetow, przedsatwicieli
    handlowych itd.

    Pozdro.. TK

  • 174. Data: 2016-01-24 23:57:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-24 o 13:22, Maciek pisze:
    > Bierut to też był świetny przywódca z perspektywy Polski w późnych
    > latach 40-tych, ale nie wiem, czy o takie świetne przywództwo Ci chodzi.

    Sprobujmy znalezc pozytywy. Z Rosja liczy sie caly swiat. Rosjanie na
    paradach chodza z choragiewkami i sa dumni z bycia Rosjanami.
    A u nas? Dyskusje o pedalach, gender, jakas tecza i gadki o w dupie z
    patriotyzmem. No tak trudno o patriotyzm.

    Pozdro.. TK

  • 175. Data: 2016-01-25 00:01:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-23 o 20:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ruscy są w Syrii od zawsze. Bardziej niż jakiekolwiek państwo zachodnie.
    > I są tam oficjalnie.

    To prawda, ale zobacz co mowia sami Rosjanie. Nie tak dawno temu Kiki
    pisal, ze pierwszy eksportuje sie na zachod gdyby co. Zastanawiam sie
    przy okazji po jaki chu nasi dziadkowie walczyli o Polske? Mogli zdjac
    gacie, wypiac de i przykleic etykietke dymac byle kto, byle drogo.

    Pozdro.. TK

  • 176. Data: 2016-01-25 00:29:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 23:57, Maniek4 pisze:
    > Sprobujmy znalezc pozytywy. Z Rosja liczy sie caly swiat. Rosjanie na
    > paradach chodza z choragiewkami i sa dumni z bycia Rosjanami.
    Za Stalina też liczył się z Rosją cały świat i też Rosjanie byli dumni z
    bycia Rosjanami. Czy wszyscy?

    > A u nas? Dyskusje o pedalach, gender, jakas tecza i gadki o w dupie z
    > patriotyzmem. No tak trudno o patriotyzm.
    A co to jest patriotyzm i czy występuje tylko w jednym jedynym słusznym
    wydaniu?

    Maciek

  • 177. Data: 2016-01-25 01:43:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 20:59:47 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Zaraz, zaraz. Przecież przed chwilą pisałeś, że to świetny pomysł jak
    > dzieci chodzą w ciuchach po rodzeństwie :->

    Ale nie na zmiane w jednej parze butow. Sam to napisales. No kaman...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 178. Data: 2016-01-25 08:10:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Temat wątku jest zgoła odmienny, a tematów pobocznych najwyraźniej nie
    >ogarniasz. Wszystko wina pis :->

    No żebyś się nie męczył, ciuliku:
    PLONK

  • 179. Data: 2016-01-25 08:30:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Nikt nie wie, bo zmiennych jest wiele.

    Ale twierdzisz, ze WIESZ, ze banki nie musza podnosić opłat.

    >Oszukali mnie wszyscy politycy jak do tej pory.

    Oszukac mozna tylko tego ktory zaufa, ja nie ufam politykom, ty zdajesz sie
    pokladac nadmienrne nadzieje i zaufanie w pisie.

    >Zalozen, ze podatki od bankow i marketow finansuja w calosci program 500
    >plus np.

    Ile razy mam ci powtarzać, ze to teza straSzydła, a nie moja???

    >Wiec male firmy czesto nie korzystaja z samochodow od ktorych mozna
    >odliczyc jednakowy VAT. Te male firmy sa "nasze" a te duze przewaznie
    >nienasze.

    Szczerze wierzysz w powyższą manipulację?

  • 180. Data: 2016-01-25 08:31:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-23 o 20:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >To prawda

    Ale to przeczy twoje tezie jakoby "Nim sie ktos obejrzal"