  • 181. Data: 2016-01-25 08:33:38
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:n83ks7$rhr$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-01-24 o 13:22, Maciek pisze:

    >Sprobujmy znalezc pozytywy. Z Rosja liczy sie caly swiat. Rosjanie na
    >paradach chodza z choragiewkami i sa dumni z bycia Rosjanami.

    No to tak jak za Adolfa Niemcy.

    >A u nas? Dyskusje o pedalach, gender, jakas tecza i

    I bardzo zle, ze kazdy moze sie wypowiedziec?

    >gadki o w dupie z patriotyzmem. No tak trudno o patriotyzm.

    Co to jest dla ciebie patriotyzm?

  • 182. Data: 2016-01-25 10:36:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 01:43, Adam Sz. pisze:
    > Ale nie na zmiane w jednej parze butow. Sam to napisales. No kaman...
    Przykład z butami był przekoloryzowany. Odpowiedz na pytanie: czy
    chodziłbyś w ciuchach po kuzynie/sąsiedzie/etc, bo przecież
    niezniszczone, czy to obciach?

    Maciek

  • 183. Data: 2016-01-25 10:37:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 08:10, Ghost pisze:
    > ciuliku:
    Tatusia wołasz, łajzo?

    Maciek

  • 184. Data: 2016-01-25 10:46:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 10:36:16 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Przykład z butami był przekoloryzowany. Odpowiedz na pytanie: czy
    > chodziłbyś w ciuchach po kuzynie/sąsiedzie/etc, bo przecież
    > niezniszczone, czy to obciach?

    Ale co to ma do rzeczy? Pisalem, ze utrzymanie drugiego (i kolejnego) dzieciaka
    jest coraz tansze (bo wykorzystujesz rzeczy od starszego - nie tylko ubranka
    ale i wozek, wanienke do kapania, nosidelko i dziesiatki innych rzeczy).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 185. Data: 2016-01-25 12:46:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 00:29, Maciek pisze:
    > Za Stalina też liczył się z Rosją cały świat i też Rosjanie byli dumni z
    > bycia Rosjanami. Czy wszyscy?

    > A co to jest patriotyzm i czy występuje tylko w jednym jedynym słusznym
    > wydaniu?

    Slusznym nie wiem. Ale patriotyzmem nie sa wypowiedzi, ze gdyby co to
    pierwsi stad odleca. Takich postaw troche jest i trudno przypisywac
    wszystkie "takim czasom". Emigranci tez nie wyjechali dlatego, ze w
    Polsce bylo im dobrze. Jak zaczerpniemy po kawalku troche z Irlandii,
    troche z Rosji, troche z Chin bez uprzedzen to mysle, ze nie byloby zle.

    Pozdro.. TK

  • 186. Data: 2016-01-25 12:54:18
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 10:47:00 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > ale i wozek, wanienke do kapania, nosidelko i dziesiatki innych rzeczy).

    no to wychodzi, nie kłóce sie, ze mimo nominalnej kwoty z budzetu takiej samej na
    kolejne dziecko jego dofinansowanie jest wieksze.
    Czyli jak najbardziej prodemograficzne.

    b.

  • 187. Data: 2016-01-25 13:05:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 08:33, Ghost pisze:

    > No to tak jak za Adolfa Niemcy.

    Owszem i identycznie jak z Giertychem skaczacy KOD.

    > I bardzo zle, ze kazdy moze sie wypowiedziec?

    A niech sie wypowiada, tylko niech dzieciaki biegajace po dworze nie
    opowiadaja, ze jak skoncza szkole to stad wyjada.

    > Co to jest dla ciebie patriotyzm?

    Eeee tam....

    Pozdro.. TK

  • 188. Data: 2016-01-25 13:13:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-01-25 o 10:46, Adam Sz. pisze:
> [...]
    > ale i wozek, wanienke do kapania, nosidelko i dziesiatki innych rzeczy).

    To tak nie działa, ale jak już dorobisz się dzieci to sam się będziesz
    mógł o tym przekonać.

  • 189. Data: 2016-01-25 13:15:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 08:31, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ale to przeczy twoje tezie jakoby "Nim sie ktos obejrzal"

    Nie do konca. Nikt sie nie spodziewal nalotow. Zachodni wojskowi, jak
    pisza byli zaskoczeni takze potencjalem rosyjskim. Putin po mistrzowsku
    rozgrywa swoje interesy. My skarzymy sie na Niemcow, ze nam przed
    wejscie do portu rure za plytko polozyli a Putin w tym czasie oplaca
    partie opozycyjne w europie.

    Pozdro.. TK

  • 190. Data: 2016-01-25 13:41:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 08:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ale twierdzisz, ze WIESZ, ze banki nie musza podnosić opłat.

    Wez pomysl sam. Zyski rosna co rok, oplaty tez. Skoro zyski rosna a nie
    maleja to jaki jest cel podnoszenia oplat? Pokrycie rosnacych
    zobowiazan, czy mozliwosc zarobienia wiecej?

    > Oszukac mozna tylko tego ktory zaufa, ja nie ufam politykom, ty zdajesz
    > sie pokladac nadmienrne nadzieje i zaufanie w pisie.

    Owszem kiedys zaufalem i zaglosowalem. Wyszlo jak zawsze. Teraz nie ufam
    tylko mam nadzieje. Kazdy nowy rzad moze byc dobry. Narazie obserwuje.
    Jedno mi sie podoba, drugie nie. Zobaczymy co przewazy na koniec.

    > Ile razy mam ci powtarzać, ze to teza straSzydła, a nie moja???

    Co by nie opowiadala to nie zwalnie Cie to z myslenia samemu kiedy
    zarzucasz mi niekompetencje. Wez kalkulator i dodaj szacunkowe wplywy.
    Za chu sie to nie bilansuje.

    > Szczerze wierzysz w powyższą manipulację?

    W powyzsza wierze, ale nie manipulacje. To kwiestia nie wiary a wiedzy z
    ktora obcuje codzien.

    Pozdro.. TK