  • 201. Data: 2016-01-25 14:59:19
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 14:41:35 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Widzisz - program 500+ nie byl Ci potrzebny do tego, zeby zalozyc duza
    > rodzine :) Jak go uruchomia - to czy zdecydujesz sie na kolejne dziecko?

    pojedynczy przypadek to nie statystyka - niewątpliwie ci kótrzy sie teraz wahają
    zrobią to dziecko.

    b.

  • 202. Data: 2016-01-25 15:19:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 14:41, Adam Sz. pisze:
    > Widzisz - program 500+ nie byl Ci potrzebny do tego, zeby zalozyc duza
    > rodzine :) Jak go uruchomia - to czy zdecydujesz sie na kolejne dziecko?
    Nie zdecyduję się. Za to być może nie zdecyduję się także na emigrację :->

    Maciek

  • 203. Data: 2016-01-25 15:22:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 14:08, Maniek4 pisze:
    > Putina w sensie miary przebieglosci polityka i dbania o interesy kraju.
    > Nie marzy mi sie pieprzniety radykal z wizja odbudowy imperium.
    Jesteś pewien, że on dba o interesy kraju, a nie przypadkiem o swoje i
    swoich popleczników? W interesie szarego obywatela, to jest co najwyżej
    machanie z dumą chorągiewką :-)

    Maciek

  • 204. Data: 2016-01-25 15:23:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:18:33 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Nie zdecyduję się.

    Widzisz - jestes idealnym przykladem, ze NORMALNI ludzie nie potrzebuja
    500+ zeby zalozyc duza rodzine. Nie jest to dla nich zadnym argumentem.
    I Twoj przyklad zaprzecza, ze 500+ wplynie na demografie :) Nie napisales ile
    masz dzieci ale jezeli masz czworke, to budzet bedzie to kosztowac 1500 pln
    / mc, a zysk - zaden, bo kolejnego dziecka nie chcesz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 205. Data: 2016-01-25 15:25:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 14:59:19 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > pojedynczy przypadek to nie statystyka - niewątpliwie ci kótrzy sie teraz wahają
    zrobią to dziecko.

    Za 4 lata pis zniknie, znikna dotacje. I co bedzie wtedy?
    Rodzina, ktora decyduje sie na dziecko ze wzgledu na 500+ jest rodzina
    patologiczna. Chocby wlasnie z tego powodu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 206. Data: 2016-01-25 16:03:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-25 o 08:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Wez pomysl sam. Zyski rosna co rok, oplaty tez. Skoro zyski rosna a nie
    >maleja to jaki jest cel podnoszenia oplat? Pokrycie rosnacych zobowiazan,
    >czy mozliwosc zarobienia wiecej?

    Podasz mi liczby?

    >Co by nie opowiadala to nie zwalnie Cie to z myslenia

    Misiek, twierdzisz, że ja robie założenia, odpowiadam ci, że to założenia
    straSzydła.

    To kwestia ssania z brudnego palucha.

    EOT

  • 207. Data: 2016-01-25 16:06:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-25 o 08:31, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Nie do konca. Nikt sie nie spodziewal nalotow. Zachodni wojskowi, jak pisza
    >byli zaskoczeni takze potencjalem rosyjskim. Putin po mistrzowsku rozgrywa
    >swoje interesy.

    Jesli ruska gospodarka w dupie oraz rozwalenie samolotu pasażerskiego i
    zestrzelenie przez Turków bombowca to dla ciebie mistrzowskie rozgrywanie
    interesów, to uważam, że pojebało cię już całkowicie.

    EOT

  • 208. Data: 2016-01-25 16:06:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-25 o 08:33, Ghost pisze:

    >Eeee tam....

    Tak myślałem.

  • 209. Data: 2016-01-25 16:25:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:25:27 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Za 4 lata pis zniknie, znikna dotacje. I co bedzie wtedy?

    trybunał orzeknie ze to niegodne z zasadami panstwa prawa :)
    Zresztą nie wygra nikt kto zechce obciąć tę kase.

    > Rodzina, ktora decyduje sie na dziecko ze wzgledu na 500+ jest rodzina
    > patologiczna.

    Co w tym patologicznego? Nie mam kasy to nie robie bo rozsądnie zarządzam majątkiem,
    bedzie wsparcie to zrobię - przeciez to sie nazywa zdrowy rozsądek, a nie patologia,
    i sugerujesz ze tacy to przepiją?

    słaba definicja, bo z niej wynika ze teraz nie ma rodzin patologicznych. Zdaje sie ze
    ideolo korwinistyczne cie mocno trzyma :) Ale wole w te strone niz jakies lewackie
    :-)

    Ale zeby rozmawiac o konkretach. Podział rodzin jest mniej wiecej taki:
    - rodziny wzorowo wychowawcze;
    - rodziny normalne;
    - rodziny jeszcze wydolne;
    - rodziny niewydolne;
    - rodziny patologiczne

    każda z nich moze sie zdecydowac na dziecko jesli przybedzie środków na utrzymanie,
    nie ma tu jakiegos zakazu.

    "Patos - choroba, patologia to stan chorobowy. Maria Łopatkowa określa rodzinę
    patologiczną jako taką, w której oboje lub jedno z rodziców jest alkoholikiem,
    niepoprawnym przestępcą lub trudni się nierządem. Patologia to już nie zagrożenie
    chorobą, lecz sama choroba"

    Przeszkadza ci tylko patologia, może samo skorzystanie z socjalnej kasy eliminuje
    człowieka z grona ludzi przyzwoitych?

    b.

  • 210. Data: 2016-01-25 16:41:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 15:23, Adam Sz. pisze:
    > Widzisz - jestes idealnym przykladem, ze NORMALNI ludzie nie potrzebuja
    > 500+ zeby zalozyc duza rodzine. Nie jest to dla nich zadnym argumentem.
    > I Twoj przyklad zaprzecza, ze 500+ wplynie na demografie :)
    Ależ wręcz przeciwnie. Jak napisałem, a ładnie wyciąłeś, tego typu
    zasiłek może zniechęcić mnie od opuszczenia tego pięknego kraju. Dodam,
    że opuszczenia całym stadem, że się tak wyrażę. Ma więc niezerowy wpływ
    na demografię :->

    Maciek