  • 231. Data: 2016-01-26 15:27:22
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-26 o 14:42, Adam Sz. pisze:

    > Bilet miesieczny.. Autobusem ostatni raz w moim miescie jechalem jakies
    > moze 20 lat temu :-) To male miasteczko - wszedzie blisko :)

    No to mi przychodzi napieprzac. Jedno na matematyke, drugie na
    angielski. Nastepnego dnia do Calypso po ksiezniczke. Ale nawet jak by
    bylo blisko to angielski 40,-, matematyka 40,-, za godzinke, Calypso ok.
    130/nies...

    Pozdro.. TK

  • 232. Data: 2016-01-26 18:25:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-26 o 15:27, Maniek4 pisze:
> [...]
    > angielski. Nastepnego dnia do Calypso po ksiezniczke. Ale nawet jak by
    > bylo blisko to angielski 40,-, matematyka 40,-, za godzinke, Calypso ok.
    Rozwiązanie proste - niech się uczą angielskiego. Wszystkie. Tzn.
    pierwsze posyłasz na lekcje, a następne niech się z jego podręcznika i
    zeszytu uczą ;-)

    Maciek

  • 233. Data: 2016-01-26 22:26:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-26 o 18:25, Maciek pisze:
    > Rozwiązanie proste - niech się uczą angielskiego. Wszystkie. Tzn.
    > pierwsze posyłasz na lekcje, a następne niech się z jego podręcznika i
    > zeszytu uczą ;-)

    No na to nie wpadlem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 234. Data: 2016-01-26 23:37:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ja bardziej licze na to, ze jak rozdadza to sami nie beda mieli na
    > glupoty. A lupic to juz nie bardzo jest kogo.

    naiwny :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 235. Data: 2016-01-27 08:19:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Poki co nikt mu nie podskoczyl.

    Fcale

  • 236. Data: 2016-01-27 10:02:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-26 o 23:37, masti pisze:

    > naiwny :)

    Wiele wiecej gospodarce przyniesie program 500+ jak utrzymywanie kopaln
    za wieksze pieniadze. Gdyby przyciac takie wydatki na korzysc 500+ to
    nie mam nic przeciwko. Co zrobi rzad? Zobaczymy i ocenimy za jakis czas.

    Pozdro. TK

  • 237. Data: 2016-01-27 10:14:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 10:02:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wiele wiecej gospodarce przyniesie program 500+ jak utrzymywanie kopaln
    > za wieksze pieniadze.

    kopalnie sa potrzebne - ale była piekna okazja do restrukturyzacji przywilejów
    górniczych. Na przykład uzależnić wypłate 14tek od zyskow. Nie am zysków - goła
    pensja.

    b.

  • 238. Data: 2016-01-27 10:15:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-27 o 08:19, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Fcale

    1:0

  • 239. Data: 2016-01-27 10:18:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-27 o 10:14, Budyń pisze:

    > kopalnie sa potrzebne

    Niech sobie beda, byle nie studnia bez dna przy ktorej wybrani dobrze
    zyja a reszta sie na nich sklada.

    > ale była piekna okazja do restrukturyzacji przywilejów górniczych. Na przykład
    uzależnić wypłate 14tek od zyskow. Nie am zysków - goła pensja.

    Ale Kopaczowa postraszyla. :-)

    Pozdro.. TK

  • 240. Data: 2016-01-27 10:20:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 10:14:42 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > kopalnie sa potrzebne - ale była piekna okazja do restrukturyzacji przywilejów
    górniczych. Na przykład uzależnić wypłate 14tek od zyskow. Nie am zysków - goła
    pensja.

    Poki co JSW sprzedaje swoja dochodowa czesc (SEJ - Spolka Energetyczna
    Jastrzebie:) za 200 mln zeby wyplacic zalodze 14-stke (ok 192 mln). Co wiecej,
    14-stki mialy byc wyplacone w lutym - dogadali sie z zaloga, ze wyplaca
    w czerwcu ale.. z ODSETKAMI :)) Czujesz? Pracownicy dostana jeszcze odsetki
    za to opoznienie :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.