  • 341. Data: 2016-02-06 12:58:35
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    nie dosc ze demografii nie poprawia to jeszcze 500zł zmniejsza budzetowe srodki
    przeznaczone dla rodzin wielodzietnych.

    chcą nie powinny brac udziału w tym programie.

    > a po co mi to wiedziec?

    czyli "rodzina z docelowym jedynakiem" wyssałeś z palca?
    ale nie przeszkodziło to Ci się wypowiedzieć?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 342. Data: 2016-02-06 13:18:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    jedynakiem nie dosc ze demografii nie poprawia to jeszcze 500zł zmniejsza budzetowe
    srodki przeznaczone dla rodzin wielodzietnych.

    chcą nie powinny brac udziału w tym programie.

    > nie wiem o co ci chodzi.

    takie trudne do zrozumienia pytanie? Skąd wiesz, żę rodzina z jednym
    dzieckiem nie chce mieć drugiego a ta z piatka chce mieć szóste?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 343. Data: 2016-02-06 13:18:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    >
    > czyli "rodzina z docelowym jedynakiem" wyssałeś z palca?
    > ale nie przeszkodziło to Ci się wypowiedzieć?

    nie wiem o co ci chodzi. Rodzin z jednym dzieckiem jest ok. 44%. Czesc z nich na
    pewno chce miec wiecej dzieci, a czesc z nich nie, bo kariera, wygoda itd. Proporcje
    chcących i nie chcących sa nieznane. Rownie dobrze to moze byc 10%do 90% albo
    odwrotnie, albo 50/50.
    Gdyby sie okazało ze rodzin z jednym ale chcących miec następne jest 90% to warto dac
    te 500zł i na pierwsze dziecko.
    Ale jesli jest odwrotnie to bedą to zmarnowane środki. Bezpieczniej z punktu widzenia
    budzetu nie ryzykowac tylko wypłacac je tym o których na 100% wiadomo ze chcą dwójkę
    - bo juz je mają. Lub zrobią. Budzet nie jest z gumy.

    b.

  • 344. Data: 2016-02-06 13:24:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 13:21:17 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    nie chcą nie powinny brac udziału w tym programie.

    > takie trudne do zrozumienia pytanie? Skąd wiesz, żę rodzina z jednym

    czytasz odpowiedzi? Znikąd nie wiem. Ani ty. W imię niedziedzy wydasz kolejne
    miliardy?

    > a ta z piatka chce mieć szóste?

    o tej nic nie musze wiedziec, czy chcą miec czy nie to nie ma znaczenia bo to juz
    jest bardzo dobry wynik.

    b.

  • 345. Data: 2016-02-06 13:25:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fundusz emerytalny ulokuje pieniadze w obligacjach czym zubozy nastepne pokolenia.
    Oczywiscie czesc pieniedzy zainwestuje na gieldzie. W USA sie nie sprawdzily takie
    lokaty bo jak sie krach na gieldzie zrobil to siedemdziesiecio latkowie poszli
    pracowac do marketow bo renty nie wystarczaly na zycie. Ci co nie mieli tyle
    szczescia zdechli z glodu i braku opieki medycznej. W statystykach napisali ze umarli
    bo palili papierosy i wszystko sie w papierach zgadzalo. System zusowski pomimo ze ma
    wady jest w tej chwili najdoskonalszy. Biedny polski emeryt ma w nim opieke medyczna
    o jakiej marzyc nie moze biedny amerykanski emeryt. Do tego wysokosc najnizszej
    gwarantowanej emerytury musi wystarczyc na zaspokojenie podstawowych potrzeb emeryta.
    Z rencistami troche gorzej sobie ZUS radzi, ale i tutaj widac poprawe. Jak zus
    pogonil dwa miliony oszustow bioracych renty to tym co zostali zrobilo sie troche
    lepiej bo ich swiadczenia nie spadly. Podoba Ci sie prywatny fundusz w ktorym po
    osmiu latach placenia nowo wplacane pieniadze zaczynaja pracowac, bo te wplacane
    przez osiem lat szly na koszty. Mnie sie nie podoba. Dlatego zostaje w zusie i
    nfzecie.

  • 346. Data: 2016-02-06 13:26:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    nie chcą nie powinny brac udziału w tym programie.

    > czytasz odpowiedzi? Znikąd nie wiem. Ani ty. W imię niedziedzy wydasz kolejne

    ale nie przeszkadza Ci to twierdzić, że im się nie należą

    > o tej nic nie musze wiedziec, czy chcą miec czy nie to nie ma znaczenia bo to juz
    jest bardzo dobry wynik.

    podobno 500+ ma służyć płodzeniu kolejnych
    skoro już mają to po co wydawać miliardy?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 347. Data: 2016-02-06 13:53:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Budyń wrote:

    >a Tywiesz z góry, że te co mają jedno nie chcą mieć drugiego

    Ale to i tak jest śmiech na sali - bo dwójka dzieci to tez "demografii nie
    poprawia to jeszcze 500zł zmniejsza budzetowe srodki przeznaczone dla rodzin
    wielodzietnych"

    Powinno być dopiero od trzeciego dziecka. Zgodnie z budyniowo filozofio.

  • 348. Data: 2016-02-06 15:48:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 13:29:25 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ale nie przeszkadza Ci to twierdzić, że im się nie należą

    Należą? Nikomu sie nie należą, to nie jest jakies podstawowe prawo czlowieka.
    Natomiast rząd ma prawo (i obowiązek) wydac celowe piedziądze jak najskuteczniej.

    > podobno 500+ ma służyć płodzeniu kolejnych
    > skoro już mają to po co wydawać miliardy?

    głosujesz zeby dac tym z jednym dzieckiem, ale zabrac tym wielodzietnym?

    Takie typo platformerskie myslenie - tak nakombinowac roznych dziwnych zalozen aby
    nic nie było sensowne. Na przyklad wydac 50mln na portal dla bezdomnych którzy mogą
    złozyc wniosek jesli beda mieli podpisem elektroniczny, którego bezdomny miec nie
    będzie.
    Zatem wymyslaj kolejne "ulepszenia" do 500+ :-)

    b.

  • 349. Data: 2016-02-06 16:41:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Należą? Nikomu sie nie należą, to nie jest jakies podstawowe prawo czlowieka.
    > Natomiast rząd ma prawo (i obowiązek) wydac celowe piedziądze jak najskuteczniej.

    czyli tym wielodzietnym też nie. Ale czemu odrózniasz jednych od
    drugich?

    > głosujesz zeby dac tym z jednym dzieckiem, ale zabrac tym wielodzietnym?

    uważam, że gówniane rozdawnictwo zwykłej kiełbasy wyborczej pokazuje jak
    bardzo socjalistyczny jest ten rząd. Nie widzę powodu by komukolwiek
    rozdawać coś co innym zostało zabrane.

> [...]
    będzie.
    > Zatem wymyslaj kolejne "ulepszenia" do 500+ :-)

    a po co mam wymyslać?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 350. Data: 2016-02-06 18:37:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 16:44:11 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > uważam, że gówniane rozdawnictwo zwykłej kiełbasy wyborczej pokazuje jak
    > bardzo socjalistyczny jest ten rząd. Nie widzę powodu by komukolwiek
    > rozdawać coś co innym zostało zabrane.

    no w koncu :) Szczegóły 500+ nie mają znaczenia, wygrywa (jak zwykle) argument: pis
    jest zły. No i git, za 4 lata nie pogłosujesz na pis.

    b.