  • 421. Data: 2016-02-14 23:55:20
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-08 o 23:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Taaaa. Liczby bez sensu, ale to ja nie mam argumentów i manipuluje.

    No to podaj jakies liczby - podyskutujemy.

    Pozdro.. TK

  • 422. Data: 2016-02-14 23:56:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-05 o 15:09, Kris pisze:

    > Ja właśnie przed chwilą z moimi kobitkami z pracy gadałem- jak PIS dać miał 500 na
    2 i kolejne+ kryterium dochodowe to PO krzyczeli ze bankructwo budżetu, bezrobocie,
    patologia itp. A godzinę temu w radiu słyszę że dzisiaj złożą projekt 500 na każde
    bez kryterium dochodowego.

    No i to jest ciekawe.. :-)

    Pozdro.. TK

  • 423. Data: 2016-02-15 00:05:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-06 o 09:56, Uzytkownik pisze:

    > Nie uważacie, że stawianie takich kryteriów jest po prostu nieuczciwe?

    Nie.

  • 424. Data: 2016-02-15 00:39:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >No to podaj jakies liczby - podyskutujemy.

    Dopiero co podałem w innym miejscu

    http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/7,136156,1961048
    0,mialy-byc-problemy-w-polskich-bankach-i-juz-sa-bed
    zie-program.html

    Przed BOŚ swoje wyniki za 2015 pokazały już Pekao SA, mBank i ING Bank. Zysk
    mBanku w ostatnim kwartale 2015 był taki sam jak rok wcześniej, a zysk ING
    spadł o 10 procent. Zyski za cały rok i w mBanku i ING przekroczyły miliard
    złotych i były minimalnie większe niż rok temu. Pekao SA zarobił 2,3 mld
    PLN - o 15 procent mniej niż w 2014.

    Gdzieś czytałem że cała branża zanotowała w Polsce zysk niższy o 30%.

  • 425. Data: 2016-02-15 08:31:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-02-15 o 00:05, Maniek4 pisze:
    > Nie.
    Może inaczej: to zależy. Jeśli w kampanii wyborczej obiecywało się kasę
    na każde dziecko, to należałoby sobie później te kryteria wsadzić w d*.
    Jeśli chodzi o budowę programów celowych, wspierających określone
    rodziny, to kryteria są całkowicie zrozumiałe.

    Maciek

  • 426. Data: 2016-02-15 08:36:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-02-14 o 23:56, Maniek4 pisze:
    > No i to jest ciekawe.. :-)
    Poczekaj te niecałe 4 lata - dopiero się zacznie festiwal obietnic.
    Czekam już na partyjną licytację. "My damy 500zł na każde dziecko". "My
    damy 600!!". My damy 700 na każde nie-czarne, rdzennie polskie i
    katolickie!!!" ;-)

    Maciek

  • 427. Data: 2016-03-02 12:56:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-15 o 00:39, Ghost pisze:

    > Gdzieś czytałem że cała branża zanotowała w Polsce zysk niższy o 30%.

    Fluktuacje sa normalnym zjawiskiem gospodarczym. Na trend trzeba jeszcze
    poczekac.

    Pozdro.. TK

  • 428. Data: 2016-03-02 13:03:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-09 o 17:44, Kris pisze:

    > http://biznes.pl/magazyny/finanse/pietraszkiewicz-po
    dwyzki-w-bankach-byly-uzasadnione/x4nvww

    No nie wiem... To po ktorej stronie bylansu banku sa wplaty na takie
    rzeczy? :-)

    Pozdro.. TK

  • 429. Data: 2016-03-02 13:15:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dwyzki-w-bankach-byly-uzasadnione/x4nvww

    >No nie wiem... To po ktorej stronie bylansu banku sa wplaty na takie
    >rzeczy? :-)

    Sugerujesz, ze po stronie wypłat zysku?

  • 430. Data: 2016-03-02 13:15:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-05 o 15:37, Adam Sz. pisze:

    > CO!? SPINA SIE?! :D Japierdole, nie wytrzymam Maniek :D
    > To jest budzet z deficytem 56mld PLN. Budzet, ktory sie spina jak dla mnie
    > ma deficyt wynoszacy 0 pln, ZERO, NULL :-) Ty jak zarabiasz 10k, a wydajesz
    > 12k to tez mowisz, ze Ci sie budzet spina? :-)

    Generalnie budzet nie spina sie od lat. Moj skrot myslowy dotyczyl
    programu 500, tj. pokrywa sie bez zwiekszenia deficytu na ten cel.

    Pozdro.. TK