  • 431. Data: 2016-03-02 13:16:14
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:nb6kdv$1ao$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-02-15 o 00:39, Ghost pisze:

    >Fluktuacje sa normalnym zjawiskiem gospodarczym. Na trend trzeba jeszcze
    >poczekac.

    O trendzie Ty się wypowiadałeś, jakieś krociowe wzrosty nam tu podawałeś.

  • 432. Data: 2016-03-02 13:22:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-06 o 06:36, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Mówisz ze przejedzenie jednorazowego dochodu w postaci licencji LTE to
    > jest dobry budżet?
    >
    > To jest po prostu nieuczciwe, każdy tego rodzaju przychód powinien z
    > definicji iść na inwestycje (choćby nawet na rakiety manewrujące).
    >
    > Nieuczciwe jest też mamienie ludzi, że zapłacą markety i banki. Nie, te
    > podatki zapłacą ludzie.
    >
    > Ja nie mam nic przeciw 500, tylko róbmy to uczciwie, podnieśmy otwarcie
    > podatek dochodowy, a nie twórzmy jakieś dziwne rozwiązania, które
    > wymagają dodatkowych posad urzędniczych.

    Zgadzam sie, acz radykalnie nie powiem w szczegolach kto co zaplaci.
    Napewno czesc obciazen uda sie przeniesc na klientow i dostawcow. Ale
    jak bedzie to dopiero zobaczymy. Co do LTE to niestety zasmucil mnie
    pomysl wydania tego ot tak sobie, tym bardziej, ze to aukcji co rok nie
    bedzie.

    Pozdro.. TK

  • 433. Data: 2016-03-02 13:25:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-05 o 15:38, Adam Sz. pisze:

    > Wiem o zyciu wiecej niz 95% naszego spoleczenstwa. Dam sobie glowe obciac.
    > Bo tyle szacuje, ze jest w tym kraju lemingow.

    O zyciu kawalera pewnie tak. Reszta to lemingi. :-P

    Pozdro.. TK

  • 434. Data: 2016-03-02 14:29:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-02 o 13:15, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    dwyzki-w-bankach-byly-uzasadnione/x4nvww

    > Sugerujesz, ze po stronie wypłat zysku?

    Sugeruje, ze go obnizaja.

    Pozdro.. TK

  • 435. Data: 2016-03-02 15:49:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Napewno czesc obciazen uda sie przeniesc na klientow i dostawcow.

    Czytaj z mych ust: 100%

  • 436. Data: 2016-03-02 15:50:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-03-02 o 13:15, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    dwyzki-w-bankach-byly-uzasadnione/x4nvww

    >Sugeruje, ze go obnizaja.

    Skąd zatem były twoje dotychczasowe tezy o gwałtownych wzrostach zysków?

  • 437. Data: 2016-03-02 16:20:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-02 o 13:16, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > O trendzie Ty się wypowiadałeś, jakieś krociowe wzrosty nam tu podawałeś.

    Zinterpretuj sobie sam:

    https://www.knf.gov.pl/opracowania/sektor_bankowy/ra
    porty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/ind
    ex.html

    Pozdro.. TK

  • 438. Data: 2016-03-02 16:35:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-02 o 15:50, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    dwyzki-w-bankach-byly-uzasadnione/x4nvww

    > Skąd zatem były twoje dotychczasowe tezy o gwałtownych wzrostach zysków?

    Sens jest taki, ze mimo obciazen bankow zysk nie spada tak dramatycznie
    jak biadoli branza. Innymi slowy moglby byc wyzszy.

    Pozdro.. TK

  • 439. Data: 2016-03-02 18:19:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Sens jest taki, ze mimo obciazen bankow zysk nie spada tak dramatycznie jak
    >biadoli branza. Innymi slowy moglby byc wyzszy.

    I gdy zapytam skąd te informacje, skoro wszystkie liczby mówią, że nie jest
    za dobrze - zapewne odpowiesz tak jak poprzednio: ta rozmowa jest bez sensu.
    Mam rację?

    Skoro nie chcesz o faktach, to na czym w takim razie bazują twoje opinie?

  • 440. Data: 2016-03-02 18:22:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >Zinterpretuj sobie sam:

    >https://www.knf.gov.pl/opracowania/sektor_bankowy/r
    aporty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/in

    Pierwszy dokument, strona 15 wyniki:

    12. Wynik finansowy netto

    09/2014 -> 12 971
    09/2015 -> 11 423