  • 441. Data: 2016-03-02 20:06:39
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 marca 2016 13:25:27 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > O zyciu kawalera pewnie tak.

    Nie jestem kawalerem od 10-ciu lat ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 442. Data: 2016-03-02 20:08:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    a zawsze musi byc tendencja wzrostowa? Wazne ze sa do przodu.

  • 443. Data: 2016-03-02 20:55:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >a zawsze musi byc tendencja wzrostowa? Wazne ze sa do przodu.

    Wypadałoby wiedziec o czym dyskusja jak się gębę rozdziawia.

  • 444. Data: 2016-03-02 22:41:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-02 o 18:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    porty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/ind
    ex.html

    > Pierwszy dokument, strona 15 wyniki:
    >
    > 12. Wynik finansowy netto
    >
    > 09/2014 -> 12 971
    > 09/2015 -> 11 423
    >
    > Uważasz to za tendencję wzrostową?

    Tred wyznacza sie dlugookresowo. Zacznij przed 2000 kreska na wykresie.
    A ze nie bedzie roslo cale zycie rownie dynamicznie chyba nie podlega
    dyskusji?

    Pozdro.. TK

  • 445. Data: 2016-03-02 22:48:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-02 o 18:19, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > I gdy zapytam skąd te informacje, skoro wszystkie liczby mówią, że nie
    > jest za dobrze - zapewne odpowiesz tak jak poprzednio: ta rozmowa jest
    > bez sensu. Mam rację?
    >
    > Skoro nie chcesz o faktach, to na czym w takim razie bazują twoje opinie?

    Nie moge na szybko znalezc danych z tego, czy zeszlego roku, ale
    sytuacja wyglada mniej wiecej tak:

    http://wyborcza.biz/Gieldy/1,122116,14263533,Polskie
    _banki_prawdziwa_potega_w_Europie_Srodkowej.html

    Mamy tez dane KNF, czy GUS na ktorych widac dlugookresowy trend. Wiec,
    nie chodzi o to, czy bedzie roslo cale zycie guliwera, tylko o to, ze
    dziesiec lat temu zyski byly mniejsze a dzis sa wieksze. W zwiazku z tym
    rzadzacy pewnie doszli do wniosku, ze sytuacja dojrzala do tego, ze
    banki moga czesciowo podzielic sie zyskiem.

    Pozdro.. TK

  • 446. Data: 2016-03-02 22:51:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > rzadzacy pewnie doszli do wniosku, ze sytuacja dojrzala do tego, ze
    > banki moga czesciowo podzielic sie zyskiem.

    tyle, że nie mają pojęcia jak to zrobić

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 447. Data: 2016-03-02 22:56:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-02 o 15:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Czytaj z mych ust: 100%

    Osobiscie nie sadze, ze sie to uda. Z jednej strony koszty dostawcow z
    drugiej konkurencja. Jak bedzie to sie okaze. Jesli wzrosna ceny to
    uciesza sie sklepikarze. :-) Kolejna sprawa, jezeli uda sie zatrzymac w
    podatku czesc transferowanego do tej pory zysku, to dojdziemy do
    hipotetycznego mnoznika z nowej kasy jak to ujales wczesniej, ktorej de
    facto do tej pory na rynku nie bylo.

    Pozdro.. TK

  • 448. Data: 2016-03-02 23:07:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-02 o 20:06, Adam Sz. pisze:

    > Nie jestem kawalerem od 10-ciu lat ;)

    To taki skrot myslowy. Bo wiesz co to jest 50 zyli za nocleg od twarzy,
    ale nie wiesz co to 50 zyli od pieciu twarzy ktore musisz zaplacic bedac
    glowa rodziny a piszesz, ze wiesz wiecej niz 95% spoleczenstwa w temacie
    dotyczacym dzietnosci i kosztow z tym zwiazanych.
    Pojedziesz do Bialki w marcu jak rozmawialismy. Tam przy okazji skipasa
    skanuja twarz. Pomnoz swoj skipass razy piec to jakies wyobrazenie
    bedziesz mial.

    Pozdro.. TK

  • 449. Data: 2016-03-02 23:10:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-02 o 22:51, masti pisze:

    > tyle, że nie mają pojęcia jak to zrobić

    Zatrudniaja specjalistow, niech sie glowia. Rzad zakazal przenoszenia
    oplat i podobno ma tego pilnowac. Straszny zywot bankowca. :-)

    Pozdro.. TK

  • 450. Data: 2016-03-03 00:11:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Zatrudniaja specjalistow, niech sie glowia.

    jakich specjalistów zatrudnisz za gówniane pieniądze?

    >Rzad zakazal przenoszenia
    > oplat i podobno ma tego pilnowac. Straszny zywot bankowca. :-)

    równie dobrze może nakazać powszechną szczęśliwość

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?