  • 451. Data: 2016-03-03 00:39:53
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiem o czym sie dyskutuje. Jakis Pinky i jego kumpel Mozg chce uratowac Swiat. Przy
    tej ilosci wpisow powinniscie byc juz blisko celu. Dawno temu ludozercy zlapali
    Polaka. Mowia ze jak zada im pytanie na ktore nie beda znali odpowiedzi do nie
    wyladuje w garze . Polak pyta czy wiedza co to jest plenum KC. Ludozercy zebrali sie
    w kolko i debatuja ble ble ble,ble ble ble, ble ble ble. Rozeszli sie i zeszli i
    znowu ble ble ble, ble ble ble. Ida do Polaka i mowia ze jest wolny. I prosza zeby
    powiedzial co to jest to plenum KC. A Polak ze to takie ble ble ble a jesc nie ma co.
    Doszliscie juz do jakis konstruktywnych wnioskow czy caly czas jestescie na etapie
    ble ble ble, ble ble ble?

  • 452. Data: 2016-03-03 09:10:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-03-02 o 15:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Osobiscie nie sadze, ze sie to uda.

    Cóż nie jedyna to kwestia w której się różnimy. PiS w prowadza całą masę
    podatków twierdząc, że to jacyś mityczni bogacze zapłacą. Począwszy od
    bankowego, przez handlowy, teraz do ubezpieczeń OC będą doliczać 12%,
    następnie ubezpieczenia samochodowe będą wypłacane wyłącznie za fakturę,
    itd. itp. Do tego cała masa oszczędności pod płaszczykiem czynienia dobrze -
    począwszy od przekonywania rodziców by wysyłali dopiero siedmiolatków do
    szkoły (w przedszkolu dziecko kosztuje mnie, oraz sporo dzieci nie
    znalazłoby miejsca nawet w przedszkolu).

    A potem dowiadujemy się, że Kaczyński robi szefem największej polskiej
    spółki energetycznej znajomą sowiej mamy, która jemu samemu dopiero co
    pożyczyła 200tys.

    Maniek do kurwy nędzy jesteś aż tak naiwny???

  • 453. Data: 2016-03-03 09:13:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-03-02 o 18:19, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Nie moge na szybko znalezc danych z tego, czy zeszlego roku, ale sytuacja
    >wyglada mniej wiecej tak:

    >http://wyborcza.biz/Gieldy/1,122116,14263533,Polski
    e_banki_prawdziwa_potega_w_Europie_Srodkowej.html

    Maniek dawaj liczby nie linki, linki daj pod liczbami - ten sposób
    dyskutowania jaki prezentujesz jest co najmniej nie kulturalny. Albo po
    prostu się wycofaj i powiedz, że ci się nie chce dyskutować - nie ma
    obowiązku.

  • 454. Data: 2016-03-03 09:14:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Wiem o czym sie dyskutuje.

    Nie

  • 455. Data: 2016-03-03 09:15:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-03-02 o 18:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    porty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/ind
    ex.html

    >Tred wyznacza sie dlugookresowo. Zacznij przed 2000 kreska na wykresie.

    Przestań mnie odsyłać, daj liczby.

  • 456. Data: 2016-03-03 10:53:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 00:11, masti pisze:

    > jakich specjalistów zatrudnisz za gówniane pieniądze?

    Mowisz, ze prezes banku zarabia za malo?

    > równie dobrze może nakazać powszechną szczęśliwość

    Banki dosc szczegolowo raportuja dzialalnosc. To bedzie po prostu widac.

    Pozdro.. TK
    Pozdro.. TK

  • 457. Data: 2016-03-03 11:20:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 09:13, Ghost pisze:

> [...]
    > dyskutowania jaki prezentujesz jest co najmniej nie kulturalny. Albo po
    > prostu się wycofaj i powiedz, że ci się nie chce dyskutować - nie ma

    W linku sa tez liczby. To tez informacja, czy kierunek w ktorym kazdy
    moze pogrzebac sobie sam. Na dyskusje w stylu wywolania do tablicy i
    egzaminowania faktycznie checi mi brak. Wiedza jest ogolnie dostepna.
    Jaka byla doplata do skokow, jakie byly wplaty na BFG i jak wplywa to na
    zysk. Usystematyzowanie tego i prezentowanie w konkretnych liczbach
    wymaga czasu i zaangazowania. Czytacze wybacza - dyskusja za miesiac
    zapomniana nie jest tego warta.

    Pozdro.. TK

  • 458. Data: 2016-03-03 11:26:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 09:15, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Przestań mnie odsyłać, daj liczby.

    https://www.knf.gov.pl/opracowania/sektor_bankowy/ra
    porty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/ind

    Wyluskaj sobie, zaznacz na wykresie i narysuj kreche. Masz te same dane
    co ja. Robota ta sama.

    Pozdro.. TK

  • 459. Data: 2016-03-03 11:41:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 09:10, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Cóż nie jedyna to kwestia w której się różnimy.

    Ale to nie jest wylacznie moj poglad. Modzelewski min. wyraza podobny
    poglad.

> [...]
    > bankowego, przez handlowy, teraz do ubezpieczeń OC będą doliczać 12%,
    > następnie ubezpieczenia samochodowe będą wypłacane wyłącznie za fakturę,

    Trzeci miesiac przpycham sie z ubezpieczycielem ktory uznal szkode
    calowita samochodu a wartosc przyjeta do wyceny to troche wiecej jak
    polowa ceny rynkowej samochodu. Wiec generalnie wszystko mi jedno, bo to
    co jest to i tak kila.

> [...]
    > pożyczyła 200tys.
    >
    > Maniek do kurwy nędzy jesteś aż tak naiwny???

    Nie rob mi zarzutu z nieistniejacych spraw. Nie jestem wyborca PIS, ale
    to, ze nie lubie Jarka nie znaczy, ze mam negowac wszystko awansem.
    Co do przedszkola to sa jeszcze zerowki. Moj najmlodszy chodzil do
    takiej dwa lata, bo uznalem, ze wiecej nauczy sie w zerowce jak siedzec
    w przedszkolu.

    Pozdro.. TK

  • 460. Data: 2016-03-03 11:42:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Mowisz, ze prezes banku zarabia za malo?

    mówisz, że prezes Banku jest częścią rządu?

    > Banki dosc szczegolowo raportuja dzialalnosc. To bedzie po prostu widac.

    polecam się poduczyć

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?