  • 461. Data: 2016-03-03 12:11:49
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 11:42, masti pisze:

    > mówisz, że prezes Banku jest częścią rządu?

    Zdecyduj sie, banki czy rzad.

    > polecam się poduczyć

    Ty nie polecaj tylko zajrzyj do raportow KNF.

  • 462. Data: 2016-03-03 12:32:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-03-03 o 09:10, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Ale to nie jest wylacznie moj poglad. Modzelewski min. wyraza podobny
    >poglad.

    Ten członek rady programowej pis? Cóż myślę, że już jest pełna jasność co do
    twojej naiwności.

  • 463. Data: 2016-03-03 12:36:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-03-03 o 09:13, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    _banki_prawdziwa_potega_w_Europie_Srodkowej.html

    >W linku sa tez liczby.

    W grubej księdze gus też są. Sypiesz linkami i nawet nie wskazujesz o co
    chodzi, to ja się mam domyślić jak brzmi twój argument. To nawet nie jest
    dziecinada.

  • 464. Data: 2016-03-03 12:41:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-03-03 o 09:15, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    porty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/ind
    ex.html

> [...]
    dex.html

    >Wyluskaj sobie, zaznacz na wykresie i narysuj kreche. Masz te same dane co

    Skoro wyłuskałeś to mógłbyś podać.

  • 465. Data: 2016-03-03 12:53:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 12:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ten członek rady programowej pis? Cóż myślę, że już jest pełna jasność
    > co do twojej naiwności.

    Witek? Tego nie wiedzialem. To moze Orlowski, ten od Kwasniewskiego?

    Pozdro.. TK

  • 466. Data: 2016-03-03 12:56:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    dex.html

    >Wyluskaj sobie, zaznacz na wykresie i narysuj kreche. Masz te same dane co

    Wynik finansowy za 1999
    5 651,9

    W stosunku do podanego wyzej 2015
    Daje wzrost nominalny o 102%

    Uwzględniając inflację (np. strona
    http://www.finanse.mf.gov.pl/budzet-panstwa/kalkulat
    or-inflacji) -
    otrzymujemy wzrost o 25%, w ciągu szesnastu lat, czyli 1,4% wzrostu rocznie.

    Czy to są te twoje krociowe wzrosty?

  • 467. Data: 2016-03-03 12:57:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-03-03 o 12:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Witek? Tego nie wiedzialem. To moze Orlowski, ten od Kwasniewskiego?

    A może matka Teresa z Kalkuty?

  • 468. Data: 2016-03-03 12:57:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 12:36, Ghost pisze:

> [...]
    > jest dziecinada.

    ">>>>>> Sens jest taki, ze mimo obciazen bankow zysk nie spada tak

    Banki w Polsce w tej czesci swiata maja sie najlepiej. To jest w linku.
    Raport KNF za 2015 - ostatni kwartal tez nie jest tajemnica. Nie
    mieszaj. Gotowcow nie bede produkowal.

    Pozdro.. TK

  • 469. Data: 2016-03-03 13:04:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 12:41, Ghost pisze:

> [...]
    porty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/ind
    ex.html

    porty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/ind

    Ghost, nie nosze takich rzeczy przy sobie. Dostepne w kazdym open wifi
    ze szczegolami, wiec nie ma sensu przechowywac w kieszeni. Zrodlo podalem.

    Pozdro.. TK

  • 470. Data: 2016-03-03 13:06:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >Banki w Polsce w tej czesci swiata maja sie najlepiej. To jest w linku.
    >Raport KNF za 2015 - ostatni kwartal tez nie jest tajemnica. Nie mieszaj.

    Wystarczy tego bełkotu. PLONK.