  • 481. Data: 2016-03-07 14:32:22
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-07 o 14:13, Kris pisze:
    > Bo BMW masz. Kup Multiple to zjedziesz z kosztów;)

    A co Ty. BMW pali tyle przy 200/h. :-) I chyba juz nie dorosne do
    potrzeby posiadania samochodu tak bardzo wyrazajacego wnetrze duchowe. :-)

    Pozdro.. TK

  • 482. Data: 2016-03-07 20:46:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 14:05:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A to nie Ty pisales, ze kolejne dziecko nie kosztuje, czy jakos tak?

    Przekreciles - napisalem, ze kolejne kosztuje *mniej*, a nie, ze nie kosztuje
    nic. Kazdemu dzieciakowi kupowales oddzielny, nowy fotelik do samochodu?
    Kazdemu dzieciakowi kupowales wanienke do kapania za gowniaka? Kazdemu
    dzieciakowi kupowales nowy, inny wozek? Itp itd.

    > Nie program, tylko Twoi znajomi nie wydaja na kolejne dziecko bo chodza
    > w butach po poprzednich. Dale przyklad na to, ze to tak nie dziala.

    A ja dalem przyklad, ze jednak kosztuje mniej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 483. Data: 2016-03-07 20:50:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 14:12:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > I już nie będzie tak że na Facebooku wpisze Gruzja bo bilety tanie się pojawiły i
    za dwa dni masz ekipę zmontowaną. Bo okaze się ze któreśą z dzieciaków nie może bo
    szkoła inne jakiś wytęp w MDKu a kolegi córka zachorowała i na teraz z Gruzji nici.

    Szkola to nie problem. A co mnie kolegi corka bedzie interesowac? Nie moze
    to nie jedzie - nie widze problemu, zeby jechac samemu. Za miesiac np. jade
    sam z zonka na Teneryfe. Podczas podrozy poznalem wielu ludzi, ktorzy jezdza
    w podroze z dziecmi. Malymi dziecmi - najmniejsze mialo 3 m-ce. To wszystko
    zalezy od podejscia rodzicow, a nie ze sie nie da, bo nie.

    > Też byłem kawalerem i było jak pisałeś kiedyś wcześniej- hasło piwo, biwak czy inna
    impra i ekipa w jeden wieczór zmontowana a FB i innych Twitterów nie było.
    > Teraz niby ci sami ludzie ale głupie terminy trudno dograć.
    > Wszystko przed Tobą, zobaczysz że tak zerojedynkowo się nie da.

    Coz, wiekszosc moich znajomych juz ma dzieci i jakos sie udaje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 484. Data: 2016-03-07 20:53:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 14:32:22 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A co Ty. BMW pali tyle przy 200/h. :-) I chyba juz nie dorosne do
    > potrzeby posiadania samochodu tak bardzo wyrazajacego wnetrze duchowe. :-)

    Przy sredniej 120km/h spalil mi 4,8l na dystansie ~450km - liczone na stacji
    przy tankowaniu na jednym dystrybutorze do pelna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 485. Data: 2016-03-07 21:25:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Przy sredniej 120km/h spalil mi 4,8l na dystansie ~450km - liczone na
    >stacji
    >przy tankowaniu na jednym dystrybutorze do pelna :)
    >pozdr.

    A tego silnikowego?

  • 486. Data: 2016-03-07 21:28:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 21:25:57 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > A tego silnikowego?

    0, null. Nie dolewam ani grama miedzy wymianami. Ze niby BMW biora olej?
    Pierwsze slysze. Dodam jeszcze, ze mialem zapiety bagaznik dachowy, wiec
    wieksze opory powietrza etc.

    --
    Adam Sz.

  • 487. Data: 2016-03-07 22:50:42
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-07 o 20:53, Adam Sz. pisze:

    > Przy sredniej 120km/h spalil mi 4,8l na dystansie ~450km - liczone na stacji

    To wychodzi ~1,07l/100km ;) Tyle pewno oleju silnikowego.
    Ile benzyny, ON, LPG, CNG, mazutu, węgla ,..., czy czym tam auto jest
    zasilane ? ;)

  • 488. Data: 2016-03-08 00:00:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 22:50:45 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:

    > To wychodzi ~1,07l/100km ;) Tyle pewno oleju silnikowego.

    To nie VW ani AUDI ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 489. Data: 2016-03-08 08:38:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >0, null. Nie dolewam ani grama miedzy wymianami. Ze niby BMW biora olej?
    >Pierwsze slysze.

    Ja tam nie wiem, ale widziałem taką świecącą żaróweczkę na twojej desce.

  • 490. Data: 2016-03-08 08:43:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >To nie VW ani AUDI ;)

    Ale jednak beemki to złom - o mało co a notariusza by zabrakło i nie miałby
    kto podpisywać papierów a la pięć stów miesięcznie dla mańka.