  • 51. Data: 2016-01-22 13:49:14
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:n7t7v5$1i4$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2016-01-22 o 12:44, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 22 Jan 2016 09:55:21 +0100, w <n7sqpp$kid$1@node1.news.atman.pl>,
    > Maniek4

    >Lepiej zaklepywac co zagranica kaze?

    Mówisz, że pis nie zaklepuje?

    >Zapewne.
    >Masz na mysli Bienkowska dla ktorej praca za szesc tysi jes upokarzajaca,
    >czy rozmowy z Belka u Sowy w sprawie wygrania wyborow?

    Ja mam na myśli np. to:
    "Będę konsekwentny w odzyskiwaniu dla PiS urzędu po urzędzie,
    przedsiębiorstwa po przedsiębiorstwie, agendy po agendzie. Trzeba jasno
    powiedzieć, że 16 miesięcy po wygranej PiS żaden działacz czy zwolennik
    naszej partii, który wykrwawiał się w naszych kampaniach wyborczych, nie
    może cierpieć głodu i niedostatku"

  • 52. Data: 2016-01-22 13:50:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 12:54, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Kwestia percepcji. A podobac wszystkim sie nie musi.

    Nie, kwestia plecenia co ślina na język przyniesie.

  • 53. Data: 2016-01-22 13:51:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 13:02, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Miec wlasne wnioski.

    Dzięki, tego mi brakowało.

  • 54. Data: 2016-01-22 14:05:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 12:13:53 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Podatek strukturalny i branzowy daje szanse rozwoju innym. Program 500
    > plus wplynie na popyt wewnetrzny. Jak bedzie to sie okaze.

    Program 500 plus powiekszy jedynie dziure w budzecie o 17mld i powiekszy
    armie urzednikow o 7 tys. A wystarczylo zlikwidowac PIT i w ten sposob
    zachecic *normalne rodziny*, a nie patologie do rodzenia dzieci. Bo ludzie
    chca miec dzieci ale ich na to nie stac. Rodzina 500 plus powiekszy jedynie
    patologie.

    > Poprzednicy
    > dwa lata temu zmienili prawo dot. uzywania samochodow, mozliwosci
    > odliczenia VAT od paliwa i czesci zamiennych. Przypomne, ze ta zmiana
    > promowala duze firmy, glownie "nienasze". Byly tez zmiany na tzw.
    > lepsze. Wprowadzono karte duzej rodziny i jednoczesnie VAT na
    > podreczniki i ubrania dla dzieci. Te dwa przyklady to dwa rozne
    > podejscia. Jedni starali sie bardziej lupic sprawiajac wrazenie zmian na
    > lepsze, drudzy staraja sie cos zmienic. Oszustow nie lubie, wiec trzymam
    > kciuki zeby tym sie powiodlo, bo to rowniez moj interes.

    To wszystko kosmetyka, trzeba zmian od podstaw a tego pis nie zrobi.
    Beda uprawiac ten swoj populizm za nasze pieniadze. Mi osobiscie w kieszeni
    od ich polityki juz zaczelo ubywac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2016-01-22 15:22:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jan 2016 13:25:32 +0100, w <n7t73s$1jj$1@node1.news.atman.pl>, Maniek4
    <r...@s...won> napisał(-a):

    > W jaki sposob?

    A ile można kupić lokalnego jedzenia? Telewizor / samochód to skąd kupiony
    będzie?

  • 56. Data: 2016-01-22 15:23:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jan 2016 13:40:05 +0100, w <n7t7v5$1i4$1@node2.news.atman.pl>, Maniek4
    <r...@s...won> napisał(-a):

    > Lepiej zaklepywac co zagranica kaze?

    Demagogia.

    > Zapewne.
    > Masz na mysli Bienkowska dla ktorej praca za szesc tysi jes
    > upokarzajaca, czy rozmowy z Belka u Sowy w sprawie wygrania wyborow?

    Demagogia.
    Trzeba było przeczytać cały kontekst rozmowy, no ale tego w Fakcie pewnie nie
    było.

  • 57. Data: 2016-01-22 15:24:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jan 2016 13:27:51 +0100, w <56a22056$0$658$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <g...@e...com> napisał(-a):

    > No, ciężko to wszystko pojąc - np. uchodźcy z Ukrainy, urzędy mówią, że jest
    > ich trzech, a straSzydło, że milijon.

    Piłeś - nie premieruj.

  • 58. Data: 2016-01-22 15:25:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jan 2016 04:36:20 -0800 (PST), w
    <5...@g...c
    om>,
    r...@g...com napisał(-a):

    > Tych trzech to ja widziałem tydzień temu u mnie niedaleko. Może faktycznie więcej
    nie ma ;)))

    Takich trzech "uchodźców" zobaczysz na każdej ulicy w UK. I nie będą to
    Ukraińcy.

  • 59. Data: 2016-01-22 15:29:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 13:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Jakiś racjonalny dowód?

    Oj daj spokoj. Same o tym mowia od dawna...

    > Jakieś liczby masz?

    Jakies 16 miliardow netto.

    > Radek miał rację, jest śmiesznie :-)

    Radek niech idzie do Lidla po osmiorniczki. Na tym znal sie najlepiej.

    > Mnożnik spowoduje, że gdy wezmą kasę ode mnie i przekażą na na cudzego
    > bahora, to bahor dostanie więcej niż mnie zabrano i jeszcze starczy na
    > urzędników robiących tę przekładkę?
    > Coraz weselej - gdzie uczą takiej ekonomii?

    Prosze Cie. To podstawy ekonomii.
    https://mfiles.pl/pl/index.php/Efekt_mno%C5%BCnikowy

    > Naczy w twoim świecie ciągniki są "nienasze" a osobówki nasze?

    W moim swiecie duze sieci nie sa nasze.

    > No w zeszłym roku, za rządu PO kto donosił do Unii na Polskę?

    Dlatego teraz siedza cicho. Co nie zmienia faktu.

    Pozdro.. TK

  • 60. Data: 2016-01-22 15:30:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 14:05:42 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > chca miec dzieci ale ich na to nie stac. Rodzina 500 plus powiekszy jedynie

    jestes niekonsekwentny - jesli ludzie chcą miec dzieci to 500+ zmotywuje tych ktorzy
    sa na granicy podjecia decyzji. To musi dac efekty - jak duze , trudno oszacowac.

    Uproszeczenia w biurokracji to jedno, na pewno pomoze gospodarce - ale to nie
    dzietnosc w ujeciu bezposrednim, bogaci niemcy dzieci nie robią.
    A program demograficzny polega na tym zeby zabrac wiekszosci aby mniejszosc, ktora
    jeszcze tradycyjnie chce miec dzieci -mogła to realizowac. Nie mamy czasu czekac az
    bedziemy "bogaci i stabilni" wszyscy.

    > To wszystko kosmetyka, trzeba zmian od podstaw a tego pis nie zrobi.

    prawdopodobnie nie zrobi

    > Beda uprawiac ten swoj populizm za nasze pieniadze. Mi osobiscie w kieszeni
    > od ich polityki juz zaczelo ubywac.

    byle bardzo nie psuc a sobie poradzimy

    b.