  • 1. Data: 2012-12-12 08:37:12
    Temat: OT klient grup dysk. do windowsa 8
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,
    jako, że firmowego kompa dostane z windowsem 8 doradzcie jakąś przeglądarke
    grup dyskusyjnych (darmowa).
    Teraz cały czas używam outlooka a jak zobaczyłem poczte w tej windzie to
    sie przeraziłem...(nawet tam reguł nie można ustawić...taka uproszczona)

    Szukam i szukam i nic nie ma:-(
    Może ktoś to przerabiał???

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7790 (20121211) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2012-12-12 08:41:28
    Temat: Re: OT klient grup dysk. do windowsa 8
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 12.12.2012 08:37, uciu pisze:
> [...]
    > Teraz cały czas używam outlooka a jak zobaczyłem poczte w tej windzie to
    > sie przeraziłem...(nawet tam reguł nie można ustawić...taka uproszczona)

    Ale co tu przerabiać...
    Thunderbird moim zdaniem nr1

    P.S. skonfiguruj sobie antywirusa aby nie dołączał tego syfu
    poza tym to NTG

  • 3. Data: 2012-12-12 08:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.12.2012 08:37, uciu pisze:
    > Witam,

    Paszło won.

  • 4. Data: 2012-12-13 15:23:29
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "uciu" <g...@i...pl> wrote in message
    > Witam,
    > jako, że firmowego kompa dostane z windowsem 8 doradzcie jakąś
    > przeglądarke grup dyskusyjnych (darmowa).

    To jeszcze sobie zainstaluj to: http://classicshell.sourceforge.net/

    Przywraca normalny wygląd komputera :-) Sam sobie ustawisz jak ma windows
    wyglądać bez względu czy to Vista, 7 czy 8

    Tam w opcjach sobie poustawiasz jakie składniki chcesz. menu Start i
    strzałkę UP przywrócisz :-)

    Microsoft się doigra z tym zmuszaniem ludzi. Już wiekszość w małych
    urządzeniach ma Androida albo iOS i do codziennego przeglądania sieci
    właściwie Andek z Biedronki za 250PLN wystarczy