  • 1. Data: 2010-06-25 23:01:23
    Temat: OT koniec chinskiego fenomenu?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uszanowanie.

    Nie tak dawno temu rozmawialismy sobie o chinach i pracownikach. Dzis
    ciekawy tekst do poczytania dla zainteresowanych. Czy to poczatek konca
    chinskiej ekspansji?

    http://biznes.onet.pl/koniec-chinskiego-eldorado-tan
    iej-produkcji,18564,3311379,1,news-detal

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2010-06-26 05:01:03
    Temat: Re: OT koniec chinskiego fenomenu?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chinskiej ekspansji?
    >
    > http://biznes.onet.pl/koniec-chinskiego-eldorado-tan
    iej-produkcji,18564,3311379,1,news-detal

    Cytat z innego podobngo artykułu;
    "Chiny są może największym źródłem taniej siły roboczej, ale nie jedynym.
    Już od jakiegoś czasu produkcja przenosi się do tańszego Wietnamu czy
    Bangladeszu. Inwestorów chętnie też przejmą Indie i Indonezja. A potem
    Afryka Północna"

  • 3. Data: 2010-06-26 09:15:18
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > Już od jakiegoś czasu produkcja przenosi się do tańszego Wietnamu czy
    > Bangladeszu. Inwestorów chętnie też przejmą Indie i Indonezja. A potem

    I jak widac wszedzie do momentu roszczen pracowniczych.
    Pozniej beda zwiazki zawodowe, pozniej okaze sie, ze zwiazki tylko
    przeszkadzaja i w koncu bedzie jak unas.
    Mnie to nie martwi bo moze nasze bedzie bardziej konkurencyjne, tylko czy u
    nas bedzie jeszcze komu i na czym robic?

    Pozdro.. TK