  • 11. Data: 2011-05-02 05:31:01
    Temat: Re: Obcięcie wysokiego świerka
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2011-05-02 06:50, Jan Strybyszewski pisze:
    > Czy drzewo jest w papierach ? Jak nie ma tnij smialo

    tzn. w jakich papierach dokładnie?

    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-05-02 07:57:28
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2011-05-02 07:31, krzysiek pisze:

    > tzn. w jakich papierach dokĹ?adnie?

    Nawet się nie waż się wycinać nawet jeśli nie jest zinwentaryzowane,
    przyjedzie straż miejska, lub wpłynie pismo, że wyciąłeś i będą kłopoty.
    Uważam, że dzięki obecnym przepisom, które obejmują procedurami
    drzewostan nasadzanie np. na prywantnym terenie jest coraz mniejsze.
    Ja już nic poza owocowymi nic nie sadzę.
    Pdr. M

  • 13. Data: 2011-05-02 19:41:33
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    Nigdy w życiu!

    Prawie sąsiad tak zrobił. Ale sąsiadce się nie podobało i doniosła.
    Dostał 5 tysięcy.

    Też miałem problem z 3 świerkami pod linią energetyczną.
    Energetyka nie była skora do przycięcia. Dopiero jak się świerk zaplątał
    w przewody to wyłączyli prąd i obcięli. A żonie powiedzieli, że
    powinniśmy sami obciąć.
    Problem w tym, że obcięli dwa a trzeci nie bo "przyjadą później".
    Czekałem kilka miesięcy. W tym czasie boczne gałęzie przyciętych znów
    dosięgały przewodów. Złożyłem pismo do gminy o wycinkę. Po 3 dniach
    stawiła się komisja z sołtysem i dali zgodę. Tydzień później przyszła
    decyzja. A jak miałem prawomocną decyzję, to pilarka w ruch :-)

    Kazek