  • 1. Data: 2012-03-02 09:43:31
    Temat: Obwieszczenie
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Ponieważ czytuję grupę regularnie (czasami też coś powiem) i uważam , że
    uzyskałem od Was pożytecznych informacji, czuję się zobowiązany poiformować,
    że PINB nie widzi sprzeciwu, żebym mógł w pełni użytkować budynek
    mieszkalny!!

    Teraz tylko żeby się nie rozwieść przy "wykańczaniu ;-)))

    mcs

  • 2. Data: 2012-03-02 11:06:29
    Temat: Re: Obwieszczenie
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "mcs" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > budynek mieszkalny!!
    >
    > Teraz tylko żeby się nie rozwieść przy "wykańczaniu ;-)))

    Witaj,
    tzn, ze byli na kontroli, czy nie byli?
    Jak przebiegala u Ciebie procedura?

    pozdrawiam
    AT

  • 3. Data: 2012-03-02 12:12:40
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Gratulacje :)))

  • 4. Data: 2012-03-02 12:41:50
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Witaj,
    > tzn, ze byli na kontroli, czy nie byli?
    > Jak przebiegala u Ciebie procedura?

    Nikogo nie było. Kierownik uzupełnił dziennik, wypisał dwa kwity, dołączyłem
    opinię kominiarza, protokoły elektryka, certyfikat, geodezję powykonawczą,
    umowę na wodę i do pinbudu. Po trzech tygodniach zwrot dziennika z
    przyczepiona kartką, że nie widzą przeszkód :-)

    mcs

  • 5. Data: 2012-03-02 13:21:55
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > umowę na wodę i do pinbudu. Po trzech tygodniach zwrot dziennika z
    > przyczepiona kartką, że nie widzą przeszkód :-)

    Właśnie sie zastanawiam czy zamykac budowe jak nie ma barierek na balkonie,
    tarasie, schodach :)
    wszystko gotowe i pytanie czy składać papiery i liczyc czy nie przyjdą czy
    czekac
    aż pojawią się barierki, a moze pozbijac prowizoryczne z desek :)

    A ze trzeba barierki dawać wszędzie powyżej 0.5m to jest ich sporo :(
    potrzenych

    tak wogole to do kogoś przyszli na kontrole z grupowiczów?
    pozdrawiam
    AT

  • 6. Data: 2012-03-02 13:40:00
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > Właśnie sie zastanawiam czy zamykac budowe jak nie ma barierek na
    > balkonie, tarasie, schodach :)

    U mnie na balkonie prowizorka z desek z palet ;-).
    Ja już nie mogłem zdzierżyć opłat za prąd budowlany.

    mcs

  • 7. Data: 2012-03-02 13:49:26
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > U mnie na balkonie prowizorka z desek z palet ;-).
    > Ja już nie mogłem zdzierżyć opłat za prąd budowlany.

    Ale ja nie oddawałem budowy a zmianę z taryfy C budowlanej na G11
    załatwiłem,
    nie pytali mnie o papiery odbioru budynku, tylko o prot. od elektryka.

    Również nie mogłem zdzierżyć opłat za taryfę C, tym bardziej, że niektórym
    odrazu udało
    sie mimo braku budunku załatwic docelową taryfę :)

    w budowlanej sam abonament ok 50zł,
    niestety juz po zmianie jestem kilka miesięcy i jak narazie opłaty
    miesięczne podobne :)

    pozdrawiam
    AT

  • 8. Data: 2012-03-02 13:49:46
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-03-02 14:21, Amir pisze:

    > W?a?nie sie zastanawiam czy zamykac budowe jak nie ma barierek na balkonie,
    > tarasie, schodach :)
    > wszystko gotowe i pytanie czy sk?ada? papiery i liczyc czy nie przyjd? czy
    > czekac
    > a? pojawi? si? barierki, a moze pozbijac prowizoryczne z desek :)
    >
    > A ze trzeba barierki dawa? wsz?dzie powy?ej 0.5m to jest ich sporo :(
    > potrzenych
    >

    > tak wogole to do kogo? przyszli na kontrole z grupowicz?w?
    > pozdrawiam
    > AT

    u mnie kiedyś byli

    michal

  • 9. Data: 2012-03-02 14:55:53
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik mcs napisał:
> [...]
    > mieszkalny!!
    >
    > Teraz tylko żeby się nie rozwieść przy "wykańczaniu ;-)))

    Ho ho, gratulacje, choć jak jeszcze nie wykończony to wydatki dopiero
    przed tobą :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 10. Data: 2012-03-05 09:14:13
    Od: " Jan3miasto" <j...@g...pl>

    mcs <...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > mieszkalny!!
    >
    > Teraz tylko żeby się nie rozwieść przy "wykańczaniu ;-)))

    GRATULUJĘ !
    u mnie też nie byli
    odbierałem rok temu
    Jan