  • 21. Data: 2010-10-27 21:43:44
    Temat: Re: Ocenicie mury?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zgadza się, ja mówię o potencjalnych mostkach, które mogą się ujawnić
    > przy złym izolowaniu. I pewnie tak sie stanie.

    znaczy jak gdzie zamiast sturpoanu nałoża 15cm kleju :)

  • 22. Data: 2010-10-28 05:55:43
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    >A czy przypadkiem ta pianka sie potem na boki nie rozprezy?

    nie rozprezy sie - w HADEXie w jastrzebiu jest modelowa scianka wybudowana w
    tym systemie, mozesz sobie zerknac przy okazji :) Na boki sie nie rozprezy
    bo praktycznie nie ma fug w tym murze - pustaki sa szlifowane i do siebie
    dolegaja bardzo dokladnie.

    > Do mnie nie przemawia "wianie". Wiac to moze przy nieotynkowanej
    > scianie 1W. Przeciez ocieplenie zaczyna sie od fundamentu (przez

    dokladnie! Jak warstwa na zewnatrz muru (obojetnie czy sam tynk czy styro +
    tynk) jest szczelna i szczelny jest cokolik to nie ma prawa wiac

    --
    Tomek