eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Ocieplanie. Czy taka usluga miala by sens i wzięcie. Będzie z rysem historycznym kto nie lubi czytać może nie czytać.

  • 21. Data: 2014-12-09 17:54:41
    Temat: Re: Ocieplanie. Czy taka usluga miala by sens i wzięcie. Będzie z rysem historycznym kto nie lubi czytać może nie czytać.
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 17:31:38 UTC+1 użytkownik pepe napisał:
    > In news:616f753d-0a24-428b-865f-c039866517dc@googlegrou
    ps.com,
    > *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > A co powiesz o dociepleniu metoda wdmuchiwania waty celulozowej?
    > http://termoizolacje.blogspot.com/
    > https://www.youtube.com/watch?v=JoaenvjTGHY
    > /

    Nic nie powiem. Ogólnie podoba mi się idea wykorzystywania przerobionych materiałów
    odpadowych, jeśli mają odpowiednie parametry. Podoba mi się to co zrobiłem bo jest
    użyteczne i nie ważne że jeden raz jest użyteczne. A może mi się kiedyś jeszcze
    przyda.

  • 22. Data: 2014-12-09 17:55:00
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2014-12-09 o 16:33, k...@g...com pisze:

> [...]
    przykryli czy masz takie schowanko że w styropianie możesz się zagrzebać?

    Jeszcze nie zrobiłem, ale miał być wycięty otwór w dachu ok. 50x50,
    zasypane wszystko po dach styropianem i z powrotem zamknięty dach. Do
    tego parę kominków wentylacyjnych i tyle.
    Po co mam przykrywać to czymś, skoro to i tak w zamkniętym (poza
    wentylacją) stropodachu ma leżeć?

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 23. Data: 2014-12-09 18:05:37
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 17:55:01 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > tego parę kominków wentylacyjnych i tyle.
    > Po co mam przykrywać to czymś, skoro to i tak w zamkniętym (poza

    A jak by w czasie wsypywania zraszać to z pistoletu rzadkim klejem wikolem na
    przykład. Może by się trochę posklejało.

  • 24. Data: 2014-12-09 18:15:12
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2014-12-09 o 18:05, k...@g...com pisze:
    > A jak by w czasie wsypywania zraszać to z pistoletu rzadkim klejem wikolem na
    przykład. Może by się trochę posklejało.

    Tylko po co miałoby się to sklejać, skoro cały bajer polega na tym, że
    izoluje powietrze, które się między tymi granulkami znajduje...

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 25. Data: 2014-12-09 18:55:31
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 18:15:13 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    >
    > Tylko po co miałoby się to sklejać, skoro cały bajer polega na tym, że
    > izoluje powietrze, które się między tymi granulkami znajduje...

    Na mój gust to izoluje powietrze co jest w granulkach. W rozdrobnionym styropianie
    jest sporo frakcji jeśli idzie o rozmiar. One bardzo ładnie się mieszają tak ze
    powietrza pomiędzy nimi jest mało. Tak wczoraj widziałem. Wydaje mi się że takie
    sklejone w niczym by nie były gorsze od luźnych. Dom to nie łódź podwodna że jest
    idealnie szczelny. Pewno z czasem coś się wypaczy, wykruszy i luźne granulki mogą się
    wysypywać. Chociażby niedawno dany przykład jak wymienić okno żeby luźne się nie
    wysypały.

  • 26. Data: 2014-12-10 14:19:09
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2014-12-09 o 18:55, k...@g...com pisze:
> [...]
    wysypywać. Chociażby niedawno dany przykład jak wymienić okno żeby luźne się nie

    Z oknami to jeszcze rozumiem jeżeli ktoś sobie w pustkę powietrzną tego
    nasypał. Ale tak jak u mnie miałoby to być na stropie, to jedyna
    kwestia, to zabezpieczyć drobną siatką na przykład otwory wentylacyjne
    stropodachu. Reszta nie ma gdzie się wysypać.

    Pzdr
    --
    /__/_* /