  • 21. Data: 2013-11-07 23:29:45
    Temat: Re: Ocieplanie pianką
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:l5h39o$jqv$1@news.dialog.net.pl...
    >Dzisiaj 1/3 hali zrobiona, żadnych problemów. Poszło wręcz książkowo,

    gada i gada a fotki to gdzie?

    b.

  • 22. Data: 2013-11-08 09:07:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-07 23:13, Irek N. wrote:
    > Zagadka Panowie i Panie, zagadka.
    > Dzisiaj 1/3 hali zrobiona, żadnych problemów. Poszło wręcz książkowo,
    > piany oderwać nie idzie, tak trzyma.
    >
    > No i bądź tu człowieku mądry - o co chodzi?
    >
    > Irek.N.

    Coś mi mówi, że wykonawca jednak wie co spieprzył poprzednio ale siedzi
    cicho ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 23. Data: 2013-11-09 20:41:11
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > gada i gada a fotki to gdzie?

    No... gada że skończyli i całkiem fajnie wyszło.
    Zdjęcia czego chcesz zobaczyć?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 24. Data: 2013-11-09 20:42:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Coś mi mówi, że wykonawca jednak wie co spieprzył poprzednio ale siedzi
    > cicho ;-)

    Też mam takie wrażenie. W każdym razie na oko wszystko tak samo, na
    dotyk też, ale poprzednio ewidentnie nie kleiło się do płyty, a teraz
    ani razu się nie odkleiło!
    Teoretycznie nic się nie zmieniło, teoretycznie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 25. Data: 2013-11-09 20:59:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > gada i gada a fotki to gdzie?
    >

    >No... gada że skończyli i całkiem fajnie wyszło.
    >Zdjęcia czego chcesz zobaczyć?

    żony :/ albo córki, jesli jest pełnowymiarowa. No, jakich ja fotek moge
    chciec? Z procesu ocieplania..

    b.

  • 26. Data: 2013-11-09 22:22:26
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > żony :/ albo córki, jesli jest pełnowymiarowa. No, jakich ja fotek moge
    > chciec? Z procesu ocieplania..

    No przecież :)
    www.1024.pl/piana.rar

    Sorki że w takiej formie, ale nie mam siły obrabiać i wygodnie
    udostępniać. Parę zdjęć, aby było wiadomo o co chodzi, w tym zdjęcie z
    problemem o którym pisałem. Do kompletu 2 małe filmy.

    Co do samego ocieplania, tak jak na początku nie szło i byłem gotów
    zaprzestać, tak później poszło bez jednego parcha.
    W moim odczuciu postarali się bardzo i nie miał bym żadnego moralnego
    problemu ekipę polecić. A efekty... No cóż, kamera nic nie pokaże
    jeszcze, nie ma różnicy temperatur (obiekt nie eksploatowany, na
    zewnątrz mrozów nie ma, upału zresztą też nie).

    Znajomy zrobił prognozowane zapotrzebowanie na energię (przymiarka do
    świadectwa energetycznego). Wyszło że rocznie potrzebuję 64kWh/m2r EP
    oraz niecałe 21kWh/m2r EK.
    Zastanawiam się co to tak naprawdę dla mnie oznacza.

    Padam na pyszczek, po 3 dniach biegania po wiązarach. Za duży i za
    ciężki jestem na takie zabawy ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 27. Data: 2013-11-10 12:46:14
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Moze nie podgrzali piany odpowiednio albo byla za niska temeperatura? W
    inwestycji ktora ja widzialem piana byla z 30minut podrzewana (tj substancje bo
    piana to sie dopiero robi pozniej :P ) a i temperatura w pomieszczeniu musi byc
    odpowiednia.

  • 28. Data: 2013-11-10 13:00:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    forestdumb pisze:
> [...]
    > inwestycji ktora ja widzialem piana byla z 30minut podrzewana (tj
    > substancje bo piana to sie dopiero robi pozniej :P ) a i temperatura w

    Masz rację, grzeje się. Jeden zestaw to prawie godzina grzania jak sądzę
    (nie liczyłem im czasu).
    Mieliśmy pomierzone temperatury, wilgotność powietrza oraz podłoża,
    nawet wiązarów i stężeń. Warunki zbliżone do obecnych.
    Jedyna różnica jaką widzimy, to fakt że wtedy był wiatr, a teraz prawie
    bezwietrznie. Poddasze zamknięte, przeciągów tam nie ma (zresztą piana
    po podłodze idzie), a bąbel wyskoczył blisko środka, więc ja osobiście
    nie wierzę w tą przyczynę.

    Pewnie się tego już nie dowiem, szkoda, bo ciekawy jestem. Z drugiej
    strony, mam skończone i jestem pewny że bąbli nie ma.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 29. Data: 2013-11-10 18:17:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > żony :/ albo córki, jesli jest pełnowymiarowa. No, jakich ja fotek moge
    > chciec? Z procesu ocieplania..

    >No przecież :)
    >www.1024.pl/piana.rar

    obejrzane :) poza grubością nie mam zastrzezen - co do ceny sie nie
    wypowiadam :) Masz dane daj piany - jakies parametry czy cuś?

    b.

  • 30. Data: 2013-11-10 20:58:28
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > obejrzane :) poza grubością nie mam zastrzezen

    Znaczy co, przesadziłem, czy za mało, za nierówno, za co?

    > - co do ceny sie nie wypowiadam :)

    No tutaj niestety tajemnica handlowa. Ale powiem Ci,że różnice pomiędzy
    firmami (4 poprosiłem) były symboliczne.

    > Masz dane daj piany - jakies parametry czy cuś?

    przewodnictwo 0.038, opór dyfuzyjny 3.3

    Miłego.
    Irek.N.