  • 11. Data: 2009-10-19 09:23:03
    Temat: Re: Ocieplanie styropianem w "kulkach"
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    news:hbh6o3$ips$1@news.onet.pl...

    > mądrym jest montaż w domu czujek dymu albo systemowych albo pojedynczych,
    > jak ogień sie tak rozhula ze przepali płyty GK to już nie ma czego i kogo
    > często ratować. W przypadku pożaru ważny jest czas reakcji. Pomijam tak
    > oczywistą sprawę jak posiadanie gaśnicy.
    >
    > ile osób ma zamontowane czujki dymu i posiada gaśnice.
    popieram Cie w 100% ,niektórzy potrafią wydawac pieniądze na różne duperele
    a o podstawowych zabezpieczeniach nawet nie pomyślą a czujki dymu ,czadu
    ,gazu nie sa drogie i napewno kazdego na to stać,tym bardziej że chodzi o
    bezpieczeństwo nasze i naszych najbliższych.Co do gaśnic to zawsze sie
    zastanawialem dlaczego jest wymóg posiadania jej w samochodzie a w
    mieszkaniu nie? Warto moze wspomniec tu takze o kulach przeciwpożarowych
    ktore można umieścic w newralgicznych miejscach budynku koszt 200zł a
    zabezpiecza nam 9 m2 na około 6 lat (proszek traci własciwości gaśnicze po
    7 latach).
    pozdrawiam
    RK

    4520 (20091018) __________

  • 12. Data: 2009-10-19 11:20:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    na102 wrote:
> [...]
    > koszt 200zł a
    > zabezpiecza nam 9 m2 na około 6 lat (proszek traci własciwości

    ooo ciekawe, nie wiedziałem że coś takiego jest dostępne, musze pomyśleć nd
    montażem an strychu bo mam tam troszkę urządzeń elektrycznych i strzeżonego
    pan bóg strzeże.

  • 13. Data: 2009-10-19 11:46:01
    Temat: Re: Ocieplanie styropianem w
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    Stolat <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Bo ja w bunkrze wybuchnie pożar i się ostro rozchajcuje to uszkodzeniu
    > ulegnie wtedy zbrojenie i bunkier się zawali.
    > I co wtedy będzie ?
    > Dom ma się nie zapalić, jak się zapli to co będziesz mieć to już nie ma za
    > dużego znaczenia.
    > Trującee gazy to pewnie nawet panel podłogowy wydziela podczas spalania
    nie
    > mówiąc już o wykładzinach.
    > Więc nie ogólniajmy.
    > Styropian jest jaki jest, może są lepsze materiały.
    > Ale jeżeli chodzi o zasyp kulkowy to chyba najlepszy.
    No i proszę! jeszcze jeden gość w KULKI Leci....

  • 14. Data: 2009-10-19 16:09:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marex" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Markex, Twoje posty sa kompletnie nieczytelne.
    Wycinaj niepotrzebne tresci i cytuj tylko to co konieczne. Nie mam pojecia o
    co chodzi w tym poscie.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-10-19 17:43:12
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    > pojedynczych, jak ogień sie tak rozhula ze przepali płyty GK to już nie
    > ma czego i kogo często ratować. W przypadku pożaru ważny jest czas
    I to są najbardziej sensowne zdania z całej dyskusji.
    Pomijam tak oczywistą sprawę jak posiadanie gaśnicy.

    Tu bym skorygował na posiadanie sprawnej gaśnicy

    > ile osób ma zamontowane czujki dymu i posiada gaśnice.
    i potrafi jej używać. Wbrew pozorom nie każdy wie jak obsługiwać różne
    rodzaje gaśnic i może się zdarzyć, że nawet sprawna gaśnica
    nieumiejętnie obsłużona zrobi psyt i koniec :)

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-10-19 17:43:28
    Od: "rrr." <d...@w...or>

> [...]

    rodzaje gaśnic i może się zdarzyć, że nawet sprawna gaśnica
    nieumiejętnie obsłużona zrobi psyt i koniec :)

    rafał

  • 17. Data: 2009-10-19 21:41:47
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Markex, Twoje posty sa kompletnie nieczytelne.
    > Wycinaj niepotrzebne tresci i cytuj tylko to co konieczne. Nie mam pojecia

    No cóż, niby widać jak kto komu odpowiada, moje zdanko podpiete było
    pod wypowiedż Stolata.Żeś Waść się nie dopatrzył...
    Pozdrawia~M

  • 18. Data: 2009-10-19 22:40:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No cóż, niby widać jak kto komu odpowiada, moje zdanko podpiete było
    > pod wypowiedż Stolata.Żeś Waść się nie dopatrzył...

    Bo wcisnales gdzies w srodku jedno zdanie bez odstepu nawet. Nie czepiam sie
    tylko to jest malo czytelne i po prostu zle sie czyta.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-10-23 14:37:31
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Chce docieplić sobie dach, granulatem styropianowym. Mam sporą
    > przestrzeń między dachem ocieplonym wełną a zabudową G-K.
    > I teraz pytanie: jak to tam wcisnąć? Mam dojście od góry, ale z tego co
    > wiem to taki granulat strasznie się elektryzuje i wsypanie wcale nie
    > jest proste. Czy ktoś zna jakiś patent żeby się nie elektryzował ?
    > Np. dosypać grafitu, polać płynem antystatyczym ? Czy to coś daje ?

    Ja bym się w ogóle zastanowił nad takim granulatem. Problemem może być jego
    ubijanie sie z czasem, co spowoduje przerwy w izolacji. Spotkałem sie z
    czymś takim w przypadku kulek keramzytowych gdy ściana była nimi wypełniana
    (taka specyficzna konstrukcja). Po pewnym czasie te kulki osiadły i zrobiła
    się przemarzająca pustka.

  • 20. Data: 2009-11-02 07:17:31
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Oj odeszliśmy od tematu. Mnie interesuje czy są takie maszyny do
    wdmuchiwania tych kulek styropianowych.