  • 11. Data: 2011-01-02 15:15:14
    Temat: Re: Ocieplenie dachu
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Taaaak...
    > sa takie plyty wiorowe - miekkie...
    > Nie wiem tylko, jaka grubosc bylaby odpowiednia...

    Myślisz chyba o płytach ppilśnowych miękkich. Niby izoluja nieźle ale są
    zupełnie nieodporne na wilgoć (są silnie higroskopijne) i na korozje
    biologiczną - przecież to drobno mielone drewno wygotowane w autoklawie.

    --
    Darek

  • 12. Data: 2011-01-02 15:19:58
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 2, 4:15 pm, "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    > zupełnie nieodporne na wilgoć (są silnie higroskopijne) i na korozje
    > biologiczną - przecież to drobno mielone drewno wygotowane w autoklawie.

    Te - w/w - sa hydrofobizowane i zabezpieczone przed plesnia.

  • 13. Data: 2011-01-02 21:20:34
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 01.01.2011 19:47, Kudlaty pisze:

    > Ocieplenie na krokwiowe - poszukaj w google

    Dziekuje, wlasnie ta droga bedziemy sie kierowac.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com