  • 131. Data: 2016-08-25 14:12:09
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 14:00:55 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie wierzymy.
    > Skany przelewów dawaj
    > Jak udowodnisz że miesięcznie 20tys przelewasz do Atmana to ocipiejemy z
    zazdrości;)

    Slaby trolling :) Widziales (Ty albo Maniek), zebym tu kiedykolwiek
    pokazywal cos naprawde waznego? Poza zdjeciami domu i psa? :-)
    Wydaje sie Wam, ze mnie nakrecacie ale to naprawde tylko Wasza wyobraznia:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 132. Data: 2016-08-25 14:17:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Witam,

    > Ja juz prosciej nie potrafie. Psychologia mowi, ze malo wazne jest co
    > mowisz, tylko jak mowisz. Ale zdaje sie w ogole nie masz zamiaru tym sie
    > przejmowac.

    A wiesz jak mowie? :-) Siedzisz obok i slyszysz?
    Pewnie wszystko rozbija sie wlasnie o to. Zobacz ile uzywam emotikonek,
    polowa moich tekstow to ironia, ktorej mam wrazenie nikt tu nie rozumie
    - ale jak napisales - rzeczywiscie nie mam zamiaru sie tym przejmowac ;)

    Zostalo jeszcze kilku rozmowcow sensownych - jak im ktos tez kije w dupy
    wepchnie to chyba pozostanie opuscic grupe na dluzej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 133. Data: 2016-08-25 14:18:18
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 11:18:56 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Tabletki juz zjadles?

    Twoje tabletki są wielkości pizzy, ze je JESZ???

  • 134. Data: 2016-08-25 14:26:17
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >też mam zły charakter - nie wiem czy nie gorszy od Was wszystkich razem
    >wziętych ;-)

    Nihuja, moja zełłoś jest najźlejsza! Jak inaczej zakwalifikować anonimowe
    znęcanie się nad dzieckiem specjalnej troski? Sam dyabeł dzwonił (ogonem) z
    ofertą, dawał 55 pjerdyliarduf!

  • 135. Data: 2016-08-25 14:28:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 14:26:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Nihuja, moja zełłoś jest najźlejsza! Jak inaczej zakwalifikować anonimowe
    > znęcanie się nad dzieckiem specjalnej troski? Sam dyabeł dzwonił (ogonem) z
    > ofertą, dawał 55 pjerdyliarduf!
    Na pewno by nie dzwonił. To nie trendy. Na twiterze by twitnol

  • 136. Data: 2016-08-25 14:34:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Na linkedinie nawiazalem rozmowe m.in. z dyrektorem ATMAN.

    Niesamowite!

    >W tej firmie zostawilem od ~2008r juz jakies prawie 2 mln pln za uslugi :-)

    Uhahahahah, wiesz ile właściciel małej wiejskiej stacji benzynowej
    "zostawia" arabskim szejkom? On to dopiero jest szycha i jakie kontakty!
    Jesteś przy nim takim małym robaczkiem... o-takim-takim :-)

    BTW Podziwiam jednak te twoje narcystyczne wysiłki, by w jakikolwiek sposób
    się dowartościować - strasznie tego potrzebujesz, ciekawym by było zbadanie
    skąd się ta potrzeba wzięła. Genetycznie? Czy jakaś trauma z dzieciństwa?

  • 137. Data: 2016-08-25 14:42:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 14:12, Adam Sz. pisze:

    > Slaby trolling :) Widziales (Ty albo Maniek), zebym tu kiedykolwiek
    > pokazywal cos naprawde waznego? Poza zdjeciami domu i psa? :-)

    Ales Ty mlody jeszcze. Do negocjacji jestes rozpracowany jak pokrojona
    zaba i sam podales wszystko na tacy. Oczywiscie mozliwe, ze na takim
    poziomie nie dane Ci bylo, ale moze bedzie i lepiej zachowac ostroznosc
    na przyszlosc.
    Widziales moze, zeby ktos inny opisywal tu swoje zawodowe zajecie do
    tego z jakimis kwotami? Goowno to ludzi obchodzi. Ani im nie dolozysz,
    ani nie zabierzesz, wiec jest to tylko smieszne.

    > Wydaje sie Wam, ze mnie nakrecacie ale to naprawde tylko Wasza wyobraznia:)

    Wszystko Ci sie pieprzy. Wrocilem z urlopu i widze taki temat. Nie ja
    Cie wkrecam, tylko mowie, ze Ciebie wkrecaja. Ale teraz zaluje, ze sie
    odezwalem. Goowno mnie obchodzi jakiego jeszcze z siebie kretyna
    zrobisz. Z eksponowanego stanowiska szybko wylecialbys na twarz po
    takiej internetowej ekspresji nie pierwszy raz zreszta.

    Pozdro.. TK

  • 138. Data: 2016-08-25 14:55:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Slaby trolling :) Widziales (Ty albo Maniek), zebym tu kiedykolwiek
    >pokazywal cos naprawde waznego?

    Obroty z atmanem były fałszywe? Oferta na akwizycje firmy tez? Koszt budowy
    własnego oprogramowania również? Przyznanie się, do handlu nielegalnym
    softem? etc, etc, etc

  • 139. Data: 2016-08-25 14:55:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 14:17, Adam Sz. pisze:
    > Witam,

    > A wiesz jak mowie? :-) Siedzisz obok i slyszysz?

    Wiem jak mowisz. Emocje widac w tekscie. To jak odpowiadasz i co
    podkreslasz. To co pomijasz i co gloryfikujesz. Sporo tego ostatnio.

    > Zostalo jeszcze kilku rozmowcow sensownych - jak im ktos tez kije w dupy
    > wepchnie to chyba pozostanie opuscic grupe na dluzej :)

    Obowiazku nie ma. Zycie na zewnatrz jest znacznie ciekawsze.

    Pozdro.. TK

  • 140. Data: 2016-08-25 15:17:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 14:42:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Widziales moze, zeby ktos inny opisywal tu swoje zawodowe zajecie do
    > tego z jakimis kwotami? Goowno to ludzi obchodzi. Ani im nie dolozysz,
    > ani nie zabierzesz, wiec jest to tylko smieszne.

    A ja tu widze jeden wielki boldupizm. Jak tylko napisze sie cokolwiek o
    kasie to odrazu sie zaczynaja smieszki i ironizowanie :) Spoko - nie
    potraficie rozmawiac o pieniadzach to nie bede :-) Mnie to ani ziabi
    ani parzy.

    > Z eksponowanego stanowiska szybko wylecialbys na twarz po
    > takiej internetowej ekspresji nie pierwszy raz zreszta.

    j/w, boldupizm :-)

    Na szczescie nad moim stanowiskiem nie ma nikogo, wiec sobie moge pisac,
    co mysle. Zal mi, ze niektorzy nie moga. I zal mi, ze nie potraficie
    otwarcie rozmawiac o kasie - tak zwyczajnie i bez naskakiwania jak malpy
    w cyrku.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.