  • 151. Data: 2016-08-25 17:33:18
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 17:29:32 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No i sie obrazil :)
    Skoro "banda kretynów" to nie o mnie to i się obrażać nie mam o co;)
    Może nawet Ciebie na Linkcośtam do znajomych dodaml)

  • 152. Data: 2016-08-25 17:41:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 17:33:19 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Skoro "banda kretynów" to nie o mnie to i się obrażać nie mam o co;)
    > Może nawet Ciebie na Linkcośtam do znajomych dodaml)

    Chcesz kupic moja firme? Bez 3 melonow nawet nie podchodz :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 153. Data: 2016-08-25 18:09:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 17:41:12 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Chcesz kupic moja firme? Bez 3 melonow nawet nie podchodz :P
    Klimatyczne auto w rozliczeniu dam.
    Odkąd profil na Link... założyłrm to co chwila ktoś pisze że ma walizke kasy wolną i
    chętnie zainwestuje w kupno mojego auta;)

  • 154. Data: 2016-08-25 18:13:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 14:42:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Wrocilem z urlopu
    Dawaj linka do fotek na fejsbuku

  • 155. Data: 2016-08-25 18:16:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 18:09:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Klimatyczne auto w rozliczeniu dam.

    Oddajac Multiple w rozliczeniu - bedziesz musial doplacic kolejnego melona:)
    Bo wiesz, jako bezrobotny z Multipla - nikt juz nigdy mi nie zaufa :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 156. Data: 2016-08-25 18:16:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 15:45:41 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Jak nazywa sie identyfikowanie z wieksza grupa spoleczna celem zyskania
    >w oczach odbiorcow? Bo wlasnie to robisz :-)

    Mówisz, że Internet i jego archiwa postrzegasz jak grupę społeczną,
    Napoleonie?

    >No i probujesz stosowac zasade "klamstwo powtorzone tysiac razy staje
    >sie prawda". To nie zadziala, bo Internet na ktory tak sie powolujesz
    >uwaza cie w wiekszosci za debila.

    Mujborze, jakież to piękne, tuz za projekcją własnoręczne jej potwierdzenie
    przez dokonującego

    "Jak nazywa sie identyfikowanie z wieksza grupa spoleczna celem zyskania
    w oczach odbiorcow? Bo wlasnie to robisz :-)"

    Przepiękne :-)

  • 157. Data: 2016-08-25 18:17:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 15:48:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    GfQkxbXXCSWZdi6blFLd3RqNh,w400.jpg

    >musi byc malo skuteczne.

    skoro tak piszesz

  • 158. Data: 2016-08-25 18:19:06
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Chcesz kupic moja firme? Bez 3 melonow nawet nie podchodz :P

    A w arbuzach ile to będzie? Nie żebym był zainteresowany kupnem, ale cena
    arbuzów bardziej mi znajoma.

  • 159. Data: 2016-08-25 18:20:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 18:17:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Mówisz, że Internet i jego archiwa postrzegasz jak grupę społeczną,
    > Napoleonie?

    A mowisz, ze cos innego jest w stanie pamietac i niewybaczac? :-)))

    > Przepiękne :-)

    Wiem ale nie okazuj nadmiernego entuzjazmu - juz kilka razy w stosunku
    do mnie to robiles (zwracanie sie per misiu etc) - jeszcze ktos pomysli,
    zes pedal.

    --
    Adam Sz.

  • 160. Data: 2016-08-25 18:26:32
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >A mowisz, ze cos innego jest w stanie pamietac i niewybaczac? :-)))

    Całkiem sporo jest takich bytów.

    >Wiem ale nie okazuj nadmiernego entuzjazmu

    Dlaczego? Projekcja potwierdzona w zdaniu tuż po, jest tak wykurwiście
    klasyczna, że wprost piękna.

    >- juz kilka razy w stosunku

    Aić pedale.