  • 161. Data: 2016-08-25 18:47:19
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 18:26:44 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Dlaczego? Projekcja potwierdzona w zdaniu tuż po, jest tak wykurwiście
    > klasyczna, że wprost piękna.

    Gdzie ty tam widzisz projekcje idioto? :) Napisalem wyraznie "na ktora sie
    powolujesz". Czytaj ze zrozumieniem, bo dorabiasz ideologie do czegos,
    co nie istnieje. Ale to nie pierwszy raz - podejrzewam jakas schizofrenie
    - to by tlumaczylo czemu tak sie interesujesz psychologia.

    Dobra, koniec tego pierdolenia - jade na dlugi weekend w gory, gdzie nie ma
    Internetu, jak wroce to chyba sie przesiade na cos innego niz ggroups,
    co pozwoli mi skutecznie odfiltrowac takie scierwa jak ty. Marnujesz
    moj czas, a ten jest bardzo cenny (DWA MELONY!).

    Bywajcie :-)

    --
    Adam Sz.

  • 162. Data: 2016-08-25 18:52:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > Aić pedale.

    Zastanawiajace, ze slowo "stosunek" odrazu kojarzy ci sie z pedalstwem.
    Czemu tak jest? :D Nazwij to prosze w swoim wymyslonym pseudo-
    psychologicznym jezyku :D

    --
    Adam Sz.

  • 163. Data: 2016-08-25 19:41:00
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Gdzie ty tam widzisz projekcje

    W miejscu gdzie zarzucasz mi powoływanie się na grupę społeczna,

    <cytat>
    identyfikowanie z wieksza grupa spoleczna celem zyskania
    w oczach odbiorcow? Bo wlasnie to robisz :-)
    </cytat>

    a zdanie później sam się powołujesz na opinię tejże grupy (że niby jest
    zgodna z twoją), matołku :-)

    <cytat>
    Internet [...] uwaza cie w wiekszosci za debila.
    </cytat>

    Wiem, nadal nie kapujesz :-)

  • 164. Data: 2016-08-25 19:42:58
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Zastanawiajace, ze slowo "stosunek" odrazu kojarzy ci sie z pedalstwem.
    >Czemu tak jest? :D Nazwij to prosze w swoim wymyslonym pseudo-
    >psychologicznym jezyku :D

    Nie tak od razu, sam mi to słowo zasugerowałeś, ścierwo :-)

  • 165. Data: 2016-08-25 20:46:05
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Adam Sz. wrote:

    > Strasznie mocno sie mylisz. Nowak to moje pokolenie (w tym roku konczy
    > 40-stke) i jego pracownicy to tez moje pokolenie. Twoje najwyrazniej
    > jeszcze nowych technologii nie wykorzystuje optymalnie :)
    >
    > Na linkedinie nawiazalem rozmowe m.in. z dyrektorem ATMAN. W tej
    > firmie zostawilem od ~2008r juz jakies prawie 2 mln pln za uslugi :-)

    Debilek!

  • 166. Data: 2016-08-25 22:37:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 23:11:36 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Napisz coś więcej proszę, bo już od kilku osób usłyszałem taką sugestię.
    > Ale facet np. w Drutex powiedział "... ja to sprzedaję, ale prywatnie
    > odradzam.".

    JB-D kosztuje czapkę pieniędzy, a korzyść niewielka. To się nie zwróci w
    żadnym sensownym czasie. Jest jeszcze MOWO, który jest sensowniejszy, ale
    kosztuje dwie czapki. IMO zabawa dla tych, co chcą się koniecznie bawić w
    ekologię / oszczędności bez zwracania uwagi na koszty.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 167. Data: 2016-08-25 23:40:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 18:13, Kris pisze:
    > Dawaj linka do fotek na fejsbuku

    Nie mam. Moje dzieci twierdza, ze facebook jest juz passe. Musze byc
    trendy i zaloze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 168. Data: 2016-08-25 23:42:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 23:40, Maniek4 pisze:
> [...]

    Aaaaaale - podobno w tym roku nad morzem wzgledne pustki?

    Pogoda sie zapowiada na weekend to moze jeszcze na kajaczek do Mikolajek
    wpadne.

    Pozdro.. TK

  • 169. Data: 2016-08-26 00:15:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    ci napisali dawno ześ bajkopisarz. Daj spokój :)

    > słucham?
    > bemke ma, dom na kredyt w niezłym standardzie ma, stać go by sobie motur fundnąć, a
    zródło dochodu jest jawne. Wobec tego brzmi bardziej wiarygodnie niz wy :) To ze lubi
    sobie pogadac? No i co z tego? Na razie nikt go tu na kłamstwie, o ile widzialem, nie
    przyłapał.

    Tak mi sie przypomina jeden koles z mojej branzy. Chodzi np. po
    hurtowniach z mala cegla pieniedzy w kieszeni. Jako, ze znamy sie juz
    jakis czas wszyscy to i czasem zalatwiamy interesy spotykajac sie w tzw.
    zaciszu. A ten jedyny prawdziwek ma do zaplacenia 200 zyli, ale wyciaga
    te swoja harmonie chu jasny wie po co i odlicza 200 zyli. I niby na kim
    ma to zrobic wrazenie? Wszak wszyscy tak mamy, ale nie czujemy potrzeby
    publicznego epatowania garscia gotowki. To sie nazywa dobry smak. Ten
    sam epizod powtarza sie pod kazda kasa i o harmonii kraza juz dowcipy za
    plecami zainteresowanego z ktorego zwyczajnie wszyscy sie smieja.
    Ogolnie rzecz ujmujac fajnie, ze sa ludzie ktorym w naszym kraju sie
    powodzi. Wole ich jak zagraniczne korporacje i transfer kapitalu. Wiele
    razy o tym mowilem, ale litosci, co mnie obchodzi ile kto zarabia? Jest
    dom, firma, spelnione zachcianki, zdrowe dzieci i dobrze. Tak powinno
    byc. Daje prace to tylko sie cieszyc. Wiecej takich nam trzeba i bedzie
    tylko lepiej.
    A co do Adama? Chyba lepiej dla niego zeby nie podawal sie na tacy. W
    zyciu nic nie jest dane raz na zawsze i lepiej o tym pamietac. Nie ma tu
    zlosliwosci. Ale jak kto sobie chce.

    Pozdro.. TK

  • 170. Data: 2016-08-26 08:03:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 23:42:56 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Aaaaaale - podobno w tym roku nad morzem wzgledne pustki?
    Ustak i Łeba zawalone były, dopiero teraz trochę luzu sie robi
    Ale pogoda była jaka była. Tak m okrego lata nie pamietam. Ostatnie 4 tygodnie to
    deszcz u nas chyba codziennie. W lipcu raptem tydzień bez deszczu no i wczoraj i
    dzisiaj słońce
    > Pogoda sie zapowiada na weekend to moze jeszcze na kajaczek do Mikolajek
    > wpadne.
    8-10 pażdziernik w Mikołajkach bede. Może wtedy popływam