  • 171. Data: 2016-08-26 08:50:08
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:7d47b784-9072-4884-8be2-e5187e3bc9f6@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 18:09:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Oddajac Multiple w rozliczeniu - bedziesz musial doplacic kolejnego
    >melona:)

    Sprawdziłem okazuje się, że arbuzy droższe, ale trzy arbuzy za firme
    hostingową, jak ta w której udziały mniejszościowe posiadasz to jednak bez
    sensu - robota nijaka, praktycznie zwykły handelek, a kokosów też się nie
    zrobi (no, co najwyżej jakieś arbuzy).

  • 172. Data: 2016-08-26 08:55:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    by ci napisali dawno ześ bajkopisarz. Daj spokój :)

> [...]
    a zródło dochodu jest jawne. Wobec tego brzmi bardziej wiarygodnie niz wy :) To ze
    lubi sobie pogadac? No i co z tego? Na razie nikt go tu na kłamstwie, o ile
    widzialem, nie przyłapał.

> [...]
    > Ogolnie rzecz ujmujac fajnie, ze sa ludzie ktorym w naszym kraju sie
    > powodzi. Wole ich jak zagraniczne korporacje i transfer kapitalu. Wiele
    > razy o tym mowilem, ale litosci, co mnie obchodzi ile kto zarabia? Jest
    > dom, firma, spelnione zachcianki, zdrowe dzieci i dobrze. Tak powinno
    > byc. Daje prace to tylko sie cieszyc. Wiecej takich nam trzeba i bedzie
    > tylko lepiej.
    > A co do Adama? Chyba lepiej dla niego zeby nie podawal sie na tacy. W
    > zyciu nic nie jest dane raz na zawsze i lepiej o tym pamietac. Nie ma tu

    no i tu cie mam. Adamowi zarzucie kłamstwo, on nie chce odpuścic zniewagi i podaje
    wciąż nowe dane by sie bronic - no to mu zarzucacie ze uprawia exhibicjonizm. A gdyby
    tych danych nie podawał, to byście stwierdzili, ze kłamał bo nie ma nic na swoją
    obronę.
    Jak potrzeba to i kij sie znajdzie. Puknijcie sie wszyscy w łeb :)

    b.

  • 173. Data: 2016-08-26 10:32:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-26 o 08:55, Budyń pisze:

> [...]
    obronę.
    > Jak potrzeba to i kij sie znajdzie. Puknijcie sie wszyscy w łeb :)

    Z tego co pamietam to chyba nigdy tu nikomu klamstwa nie zarzucilem,
    wiec to co piszesz traktuje jak nie do mnie. Tylko, ze to i tak bez
    znaczenia. Bo skad wiadomo, ze zarzucaja klamstwo? Dobrze sie bawia i
    tyle. Czy widziales kiedys np. w telewizji prezesa znaczacej firmy,
    ktory by komentowal podobne aluzje?
    Dobry zarzadca jest jak grob. Nie rozdrabnia sie na banaly i trzyma sie
    w cieniu skupiajac sie na robocie jak sprawy dobrze ida. Ale do tego
    trzeba dorosnac. Czym innym jest luzne gadanie o dupie Marynie a czym
    innym o firmie, zwlaszcza jesli sie ja prowadzi samemu. No chyba, ze
    powiew nowych czasow cos tu zmienia ostatnio i ja to przegapilem. Wiec
    prosze mnie douczyc gdyby co.

    Pozdro.. TK

  • 174. Data: 2016-08-26 12:18:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-26 o 08:03, Kris pisze:

    > Ustak i Łeba zawalone były, dopiero teraz trochę luzu sie robi
    > Ale pogoda była jaka była. Tak m okrego lata nie pamietam. Ostatnie 4 tygodnie to
    deszcz u nas chyba codziennie. W lipcu raptem tydzień bez deszczu no i wczoraj i
    dzisiaj słońce

    Lato kichowate. Mam do pomalowania cynkowany plot. Potrzebuje na to
    jakies trzy dni stabilnej i cieplej pogody. No i nie ma kiedy kurka rurka.

    > 8-10 pażdziernik w Mikołajkach bede. Może wtedy popływam

    8-10 pazdziernika to ja buty narciarskie zaczynam pastowac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 175. Data: 2016-08-26 20:18:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 08:55:42 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    obronę.
    > Jak potrzeba to i kij sie znajdzie. Puknijcie sie wszyscy w łeb :)
    Tak dziwnym przypadkiem na Adama padło?
    Jakaś zmowa grupowiczów;)

  • 176. Data: 2016-08-26 20:41:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    napisał:

> [...]
    A gdyby tych danych nie podawał, to byście stwierdzili, ze kłamał bo nie ma nic na

    popatrz na sąsiedni wątek, kogut sie przypiął niekulturnie ze łżę iz zuzycia gazu
    spadło mi dwukrotnie (co brzmi zasadniczo rzeczywiscie malo wiarygodnie). No to ja
    sie moge grupowo uzewnetrznic i to udowodnic (za flaszkę!). (ktos sie zaraz przypnie
    ze to baaardzo zle pokazywac rachunki za gaz). adam nie ma tak oczywistych dowodów a
    tylko probuje sie bronic ze nie sciemnia.

    b.

  • 177. Data: 2016-08-26 23:36:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-26 o 20:41, Budyń pisze:

> [...]
    ze to baaardzo zle pokazywac rachunki za gaz). adam nie ma tak oczywistych dowodów a
    tylko probuje sie bronic ze nie sciemnia.

    No i co jak udowodni? Dla jednych udowodni, dla innych nie.
    Nie jestes nastolatkiem i zapewne wiesz, ze ludzie i tak beda gadac i
    tak. Masz na to jakis wplyw? Bedzie jezdzil starym rempem to beda gadac,
    ze nierob i z opieki zyje. Kupi nowy to sie chu.. dorobil na nas. Po
    jaki chu sie tym w ogole przejmowac? Kogutkowi nie pasuje powiedasz? To
    jego problem. Przejmujesz sie? Bedziesz przez to szczesliwszy jak
    pokazesz faktury a on i tak nie uwierzy? Tak mozna do zasranego
    wiecznie. Obowiazku wierzenia nie ma. Zreszta w tym przypadku i tak nie
    chodzi o dowodzenie. Zwyczajnie dal sie wciagnac i papla trzy po trzy.
    Tym bardziej to glupie jak dotyczy internetowej firmy z ktora byc moze
    utozsamiaja sie klienci. Teraz siedzi taki nadety prezes jakiejs nadetej
    firmy, korzystajacej z uslug Adama i widzi takie cos. No jest szansa, ze
    mu sie nie spodoba? Dyrektorowi Atmana musi sie podobac? W biznesie
    powsciagliwosc to cnota. A z tej dyskusji trzeba wyciagnac wnioski i
    glupot w przyszlosci nie robic a nie obrazac sie, ze zycie jest jakie
    jest. Jako szef firmy ma byc lepszy od innych a nie dawac soba manipulowac.

    Pozdro.. TK

  • 178. Data: 2016-08-27 09:14:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 23:36:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > ze nierob i z opieki zyje. Kupi nowy to sie chu.. dorobil na nas. Po
    > jaki chu sie tym w ogole przejmowac? Kogutkowi nie pasuje powiedasz? To

    owszem, jesli mi sie zarzuca kłamstwo to się przejmuję. Niektórzy sie przejmują.
    Jak reagowac to inna sprawa i kwestia możliwosci obrony.

    b.

  • 179. Data: 2016-08-27 15:21:47
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Budyń wrote:

    > owszem, jesli mi sie zarzuca kłamstwo to się przejmuję. Niektórzy sie
    > przejmują.
    > Jak reagowac to inna sprawa i kwestia możliwosci obrony.

    Jakis Ty biedny, razem z Twom adasiem macie rozum koguci.

  • 180. Data: 2016-08-28 10:30:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 18 Aug 2016 23:11:36 +0200, Mateusz Bogusz

    > Napisz coś więcej proszę, bo już od kilku osób usłyszałem taką sugestię.
    > Ale facet np. w Drutex powiedział "... ja to sprzedaję, ale prywatnie
    > odradzam.". Jakie zalety, wady? Myszy spod styropianu nie będą włazić?

    I prawidłowo. To się nie opłaca. Kotwy i taśmy tego systemu są przeraźliwie
    drogie -- przekładając to na oszczędności wynikające z braku mostka
    termicznego nie ma szans na zwrot w sensownym czasie.

    Dlatego ostatnio po prostu wysuwają okna o 2-3cm w ocieplenie na
    standardowych mocowaniach. Likwiduje to trochę mostek bez drenowania
    kieszeni inwestora. Mnie też zaproponowano takie rozwiązanie.

    --
    Pozdor
    Myjk