  • 41. Data: 2016-08-21 21:22:38
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Adam Sz. wrote:

    > Aha - moja fura ma 260 tys km, a nie pol miliona :-) I wziaz
    > oryginalny lancuch rozrzadu, ktory wytrzyma drugie tyle :-)

    Bajkopisarz!

  • 42. Data: 2016-08-21 21:31:33
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 13:00:49 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Hue hue hue.

    No

  • 43. Data: 2016-08-21 21:32:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Aha - moja fura ma 260 tys km

    Pisze o przebiegu, nie o stanie licznika.

  • 44. Data: 2016-08-21 21:35:45
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Adam Sz. wrote:

    >Bajkopisarz!

    Łatwość z jaką prowokuję tego narcyza do ekshibicjonizmu nieustannie
    potwierdza jakim jestem świetnym znawcą dusz :-PPP

  • 45. Data: 2016-08-22 08:41:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=oYcLk89DREc

  • 46. Data: 2016-08-22 10:44:43
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    On Thu, 18 Aug 2016 23:11:36 +0200
    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:

    > Napisz coś więcej proszę, bo już od kilku osób usłyszałem taką
    > sugestię. Ale facet np. w Drutex powiedział "... ja to sprzedaję, ale
    > prywatnie odradzam.".
    >
    > Jakie zalety, wady? Myszy spod styropianu nie będą włazić?

    Ja ile to kosztuje? Jak czytałem wątki (chyba na FM) to najczęściej
    wskazywali na wysokie koszty (w miarę firmowych) kotew do mocowań w
    warstwie ocieplenia.

    Czytałem tez o pomysłach w samoróbkami np. belki drewniane w roli
    podtrzymującej i tym tam jkimś markowym systemie - kształtki z XPS
    klejone itd. (nazwy systemu zapomniałem) - koszty, jak sprawdziłem,
    mnie powaliły.

  • 47. Data: 2016-08-22 11:33:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 21:33:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Pisze o przebiegu, nie o stanie licznika.

    No widzisz, jak sie ma pewna fure po przyjacielu to sie tez ma pewnosc
    stanu licznika i takiego samochodu sie po prostu nie oplaca sprzedawac,
    skoro jezdzi, jest dynamiczny, ma wszystko co trzeba i sie nie psuje.
    Nie mierz wszystkich swoja zalosna miarka :-) Swoja droga to wlasnie
    udowodniles jakim jestes Januszem Zazdrosci. Kiedys w Jastrzebiu byl
    taki facet, co mial dyskoteke i pieniedzmi w kominku palil, a jezdzil
    polonezem caro :-)

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2016-08-22 12:07:45
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >udowodniles jakim jestes Januszem Zazdrosci. Kiedys w Jastrzebiu byl
    >taki facet, co mial dyskoteke i pieniedzmi w kominku palil, a jezdzil

    Twój stary?

  • 49. Data: 2016-08-22 13:30:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 20:50:06 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Aha - moja fura ma 260 tys km, a nie pol miliona :-) I wziaz oryginalny
    > lancuch rozrzadu, ktory wytrzyma drugie tyle :-)

    A Niemiec do dzisiaj dzwoni żeby posłuchać dźwięku silnika?

    Może to ten sam co moją Multiple miał- bo ten "mój" też ciągle dzwoni abym silnik
    włączył i słuchawkę przyłożył żeby usłyszeć mógł ten niezapomniany dźwięk;)

  • 50. Data: 2016-08-22 14:13:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 13:30:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 20:50:06 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A Niemiec do dzisiaj dzwoni żeby posłuchać dźwięku silnika?

    Nie niemiec tylko moj najlepszy kumpel - nie musi dzwonic bo slucha
    czesto na zywo ;-)

    > Może to ten sam co moją Multiple miał- bo ten "mój" też ciągle dzwoni abym silnik
    włączył i słuchawkę przyłożył żeby usłyszeć mógł ten niezapomniany dźwięk;)

    Nawet jakbys przysiegal na glowe swojej matki to nie uwierze, ze wzgledu
    na to, ze to multipla ;-)

    A wracajac ogolnie do tematu samochodu - jakos mnie ciagnie na nic lepszego
    i nowszego. 150KM, naped na tyl - jezeli juz to kupilbym jedynie nowsze
    bmw. A po co mi nowsze? W moim woze 40kg psa - caly tyl wyglada jakby
    tapicerce wyrosla siersc. Szkoda by mi bylo nowego samochodu :)
    Wymieniam tylko rzeczy eksploatacyjne i bede nim jezdzil tak dlugo jak
    nie zacznie sie cos powazniejszego sypac.

    Ghoscik jak widac ma stereotypowe myslenie polaka biedaka - zastaw sie,
    a postaw sie i ocenia czlowieka po samochodzie, hue hue :-) Dla mnie
    samochod to tylko narzedzie do przemieszczenia sie z punktu A do B.

    Emocji to mi dostarcza jazda na moto. Juz niebawem 182KM na 206KM masy,
    zaden samochod nie da takiej frajdy :-) (Budyn strzelaj co bedzie, bo
    troche zmienilem "target" ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.