  • 81. Data: 2016-08-23 20:44:16
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 21:43:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Oj jakie ja musze miec piekne zycie - moja codziennosc do dla Was bajka :-)
    > A Ty Uzytkownik jestes na mojej blackliscie - choc w sumie to byles
    > na niej juz od bardzo dawna :-) Oponki w koncu uprzatnales ze swojej
    > posesji, czy to dalej za duzy trud dla ciebie? :-)
    Pomyłka. To nie Jacuś
    "Uzytkownik" z tego wątku to podróba Jacka- dziebiak neostrady jakiś, wakacje miną i
    on zniknie

  • 82. Data: 2016-08-23 21:27:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 20:03:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Poważne byznesy na potalach społecznościowych załatwiasz?

    Akurat linkedin jest jednym z najbardziej profi portalow branzowych i tam
    sie zalatwia sporo powaznych biznesow ;) Pozatym chodzi tu przede wszystkim
    o nawiazanie kontaktu :)

    W branzy IT linkedin jest wazniejszy jak papierowe CV z referencjami ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 83. Data: 2016-08-23 21:28:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 20:44:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Pomyłka. To nie Jacuś

    Ale to juz Uzytkownik pisal o oponach, nie Jacek (nie pamietam juz jego
    nicka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2016-08-23 21:30:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 19:40:33 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Rotfl ;)

    no

  • 85. Data: 2016-08-23 21:31:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 19:44:47 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a przelew z Nigerii już odebrałeś?

    Nie siedzisz w branzy wiec nie wiesz o co kaman :-)

    Nazwa.pl to potentat w branzy - wyceniana jest obecnie na ok 200 mln pln.
    Home.pl - jej glowny konkurent (home.pl bylo nr 1, nazwa.pl zaraz za nia)
    zostalo niedawno sprzedane 1&1 za ponad 600 mln pln.
    Takze ten...

    --
    Adam Sz.

  • 86. Data: 2016-08-23 21:32:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 21:30:48 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > no

    I co, myslisz, ze podalem im wszystkie informacje ? ;-)
    Matolek to ty jestes :-) Lepiej napisz co robisz - na czyim garnuszku
    siedzisz? Cieply etacik? Biznes prowadzisz jakis, czy tak sobie tylko
    bajdurzysz jak to masz w zwyczaju? :) Ile jest warta twoja firma?
    Stawiam, ze mniej niz zero bo jej nie ma :-)

    --
    Adam Sz.

  • 87. Data: 2016-08-23 21:34:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nie siedzisz w branzy wiec nie wiesz o co kaman :-)

    Drogi frajerze, jak ktoś do mnie mówi przez telefon "wiesz, mamy 55mln
    ODŁOŻONE" to pękam ze śmiechu :-)

    Nawet jeśli się PRZEDSTAWI, że reprezentuje szwajcarski przemysł zbrojeniowy
    :-)

  • 88. Data: 2016-08-23 21:36:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >I co, myslisz, ze podalem im wszystkie informacje ? ;-)

    W ramach swego narcystycznego-ekshibicjonizmu zapewne podałeś mu sporo z
    tego co chciał :-)

    Twoja radosna paplanina na grupie jednoznacznym dowodem :-)

  • 89. Data: 2016-08-23 21:42:12
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Kris wrote:

    > Pomyłka. To nie Jacuś
    > "Uzytkownik" z tego wątku to podróba Jacka- dziebiak neostrady jakiś,
    > wakacje miną i on zniknie

    Myśliciel!

  • 90. Data: 2016-08-23 21:49:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 21:34:37 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Drogi frajerze, jak ktoś do mnie mówi przez telefon "wiesz, mamy 55mln
    > ODŁOŻONE" to pękam ze śmiechu :-)

    Ale ja o tym wiedzialem od dawna nim oni do mnie zadzwonili :-)
    Takze ten, panie byznesmenie od siedmiu bolesci..
    Dobra konczmy ten temat bo czuje jakby mnie stado przedszkolakow
    uczylo jak sie jezdzi samochodem :-) EOT!!!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.