  • 31. Data: 2016-07-13 14:54:17
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-13 o 14:26, Adam Sz. pisze:

    > Owszem. Ale spokoj jakos mi nie idzie w parze z przygoda :) To dobre dla dziadkow,
    > dziadku Manku :D

    A wniosek skad?

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2016-07-13 18:06:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 14:54:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A wniosek skad?

    Tak po prostu uwazam :) Przygoda to dla mnie emocje, a w gruncie rzeczy
    najwiecej emocji dostarcza mi sama organizacja no i podroz do miejsca
    docelowego. Jak nie biore samochodu jak np. w Gruzji - to juz sam dojazd
    marszrutkami do celu i kontakt z tubylcami daje mnostwo emocji.
    Samo zobaczenie naszego glownego celu w Gruzji czyli swiatyni Cminda Sameba
    to juz tylko wisienka na torcie. Jakby mnie tam ktos mial zawiezc autobusem,
    kazac wysiasc i powiedzial - to jest wizytowka Gruzji - masz godzine na
    zwiedzanie i wracac do busa to bym w morde strzelil :D

    Samo trzymanie sie sztywnego planu na tego typu wycieczkach byloby dla mnie
    koszmarem. Nie lubie tego. Nie lubie jak ktos mi cos nakazuje - ja wole
    wszystko sam i na wlasnych zasadach :-) Dlatego mam dzialalnosc, a nie pracuje
    na etacie, dlatego wybudowalem dom w wiekszosci "tymi recami" i tak dalej -
    taki jestem i byc moze na starosc mi sie to zmieni - narazie jednak
    uwazam takie wycieczki po prostu za straszliwie nudne. Jak to leci - nie o
    to chodzi zeby zlapac kroliczka, tylko zeby go gonic :-)

    10 lat temu latalem ze znajomymi na all inclusivy - jak na prawdziwych januszy
    podrozowania przystalo siedzielismy zamknieci w hotelach (turcja, egipt,
    kreta etc), byczylismy sie na basenie i zapijalismy sie "darmowym" alkoholem
    do upadlego (w Turcji zona mi do dzisiaj wypomina ze bylismy 7 razy, a
    ja sie 14 razy najebalem :) Wtedy mialem 25 lat wiec troche inaczej postrzegalem
    swiat. Dzisiaj mam 35 i wole zwiedzac na wlasna reke. Nie wiem, co bedzie za
    kolejnych 10 lat - zobaczymy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2016-07-13 18:17:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 18:06:51 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > do upadlego (w Turcji zona mi do dzisiaj wypomina ze bylismy 7 razy, a
    > ja sie 14 razy najebalem :)

    Y, znaczy 7 dni :) W Turcji bylem raz i wystarczy, wiecej do tego dziadostwa
    nie chce wracac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2016-07-13 18:54:28
    Od: "pit" <p...@w...pl>

    Adam Sz. wrote:
    > W dniu środa, 13 lipca 2016 18:06:51 UTC+2 użytkownik Adam Sz.
    > napisał:

    > W Turcji bylem raz i wystarczy, wiecej do tego
    > dziadostwa nie chce wracac :)

    A kogo to obchodzi, ty zapyziały szczawiśliniuchu.

  • 35. Data: 2016-07-13 19:12:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 18:54:26 UTC+2 użytkownik pit napisał:

    > A kogo to obchodzi, ty zapyziały szczawiśliniuchu.

    A tys co za jeden?

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2016-07-13 20:17:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Owszem. Ale spokoj jakos mi nie idzie w parze z przygoda :)

    Buahahahahhaa, już cie widze jak wchodzisz na elbrus, ech misiu, misiu
    fantasto... :-)

  • 37. Data: 2016-07-13 20:28:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >nad morze (do Grzybowa) albo gdzies z zonka samemu zagranice. Obojetnie
    >gdzie
    >- mam 1400 pln do wykorzystania na bilety w wizzair

    O! To mam propozycję dla samodzielnego podróżnika lubiącego przygody:
    Izrael, oczywiście Jerozolima i autonomia, rzecz jasna autobusami z
    Palestyńczykami, nie jakimś wypożyczonym autem, dasz radę?

  • 38. Data: 2016-07-13 20:29:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 19:12:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A tys co za jeden?
    Dzieci Neostrady, wakacyjny wysyp idiotów się zaczął.

  • 39. Data: 2016-07-13 20:32:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 20:29:10 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > O! To mam propozycję dla samodzielnego podróżnika lubiącego przygody:
    > Izrael, oczywiście Jerozolima i autonomia, rzecz jasna autobusami z
    > Palestyńczykami, nie jakimś wypożyczonym autem, dasz radę?

    Tez mam dla ciebie propozycje - pierdolnij sie w leb pieciokilowym mlotkiem.
    Dasz rade?

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2016-07-13 20:46:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Tez mam dla ciebie propozycje - pierdolnij sie w leb pieciokilowym
    >mlotkiem.
    >Dasz rade?

    Hahahaha, no chwaliłeś się, żeś taki lubiący przygody, a tu wyszła z ciebie
    miętka kotka* :-)
    Rozczarowujesz mnie :P

    BTW nie jest to aż tak straszne, jak twoje pełne gacie by to sugerowały :-)

    *czyli pussy