  • 41. Data: 2016-07-13 23:22:27
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-13 o 18:06, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > to chodzi zeby zlapac kroliczka, tylko zeby go gonic :-)
    >
    > 10 lat temu latalem ze znajomymi na all inclusivy - jak na prawdziwych januszy
    > podrozowania przystalo siedzielismy zamknieci w hotelach (turcja, egipt,
    > kreta etc), byczylismy sie na basenie i zapijalismy sie "darmowym" alkoholem
    > do upadlego (w Turcji zona mi do dzisiaj wypomina ze bylismy 7 razy, a
    > ja sie 14 razy najebalem :) Wtedy mialem 25 lat wiec troche inaczej postrzegalem
    > swiat. Dzisiaj mam 35 i wole zwiedzac na wlasna reke. Nie wiem, co bedzie za

    All inclusiv to zupelnie nie moje klimaty. Mowimy chyba o czyms innym.
    Mozna sobie pojechac gdzies tam i stamtad pojechac do miejsca gdzie ktos
    Cie przeprowadzi, zadba i opowie. To nie ma nic wspolnego z byczeniem
    sie na basenie przez tydzien, czy ciagle lazenie za przewodnikiem. Sa po
    prostu miejsca gdzie warto byc profesjonalnie. Dojazd pociagiem i
    lazenie z mapa po Pompejach to jednak nie to samo co bycie np. w terenie
    wymagajacym wiedzy innej niz przewodniki pisane. Druga sprawa to
    zwiedzenie ciekawych miejsc z przewodnikiem jest zwyczajnie prostsze i
    wygodniejsze. W przewodnikach wszystkiego nie ma. No i mamy taki zestaw,
    ze byles w Watykanie troche. Bo bycie u Piotra to taki troche Watykan. A
    Historia to wlasnie te malowidla na scianach i sufitach. Jak spojrzysz
    na pierwsze strony podrecznikow o sztuce to znajdziesz tam freski Giotta
    w Asyzu czy Padwie. No ale tego nie widziales, bo po kosciolach nie lazisz.
    Z przewodnikiem w telefonie mozna probowac zwiedzic jakas puszcze, ale
    nie recze, ze sie uda. Zawsze mozna przejsc sie droga przy lesie i
    powiedziec, ze sie bylo. To tez sposob. :-)

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2016-07-13 23:25:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-13 o 20:32, Adam Sz. pisze:

    > Tez mam dla ciebie propozycje - pierdolnij sie w leb pieciokilowym mlotkiem.
    > Dasz rade?

    Kiedy wlasnie ma racje. Nie ma co sie obrazac.

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2016-07-14 09:49:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 23:22:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Druga sprawa to
    > zwiedzenie ciekawych miejsc z przewodnikiem jest zwyczajnie prostsze i
    > wygodniejsze.

    I tu wlasnie sie roznimy - jak pisalem wczesniej - prosto i wygodnie przekresla
    "przygode". Rownie dobrze moglbys obejrzec to w TV na kanapie - byloby
    jeszcze prosciej i wygodniej :)
    OK konczmy - kazdy lubi inaczej i niech tak zostanie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2016-07-14 11:02:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >"przygode".

    :-DDDDDD

  • 45. Data: 2016-07-14 11:26:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-13 o 20:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Buahahahahhaa, już cie widze jak wchodzisz na elbrus, ech misiu, misiu
    > fantasto... :-)

    Możesz wyjaśnić? Czy już na Elbrus trzeba z biurem, czy może nie da się
    wleźć?

    --
    Pete

  • 46. Data: 2016-07-14 11:46:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-07-13 o 20:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Możesz wyjaśnić?

    To skomplikowane....

  • 47. Data: 2016-07-14 22:24:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-14 o 09:49, Adam Sz. pisze:

    > I tu wlasnie sie roznimy - jak pisalem wczesniej - prosto i wygodnie przekresla
    > "przygode". Rownie dobrze moglbys obejrzec to w TV na kanapie - byloby
    > jeszcze prosciej i wygodniej :)

    No ale jaka to przygoda przejscie np. ruchliwymi ulicami Rzymu i nie
    widziec sedna?

    > OK konczmy - kazdy lubi inaczej i niech tak zostanie :-)

    Zupelnie nie o to chodzi. Zycie jest pelne kompromisow. Jak chcesz
    wygodnie wiedziec wiecej to idziesz z przewodnikiem. Jak chcesz sie
    byczyc na plazy to lecisz samolotem na plaze. Jak chcesz przygody to
    jedziesz do Gruzji, albo idziesz na szczyt wysokiej gory. Tylko panie
    bez przewodnika to sie nie bardzo da, wiec nie idziesz. :-)
    A roznimy sie tym, ze ja nie wykluczam awansem bo dziadki czy cos w tym
    stylu. Przewodnik to czasem wrecz obowiazkowy ekwipunek.

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2016-07-14 22:31:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-14 o 11:26, Pete pisze:

    oglegroups.com...

    > Możesz wyjaśnić? Czy już na Elbrus trzeba z biurem, czy może nie da się
    > wleźć?

    Sa gory gdzie przewodnik jest obowiazkowy, wyjscie wymaga wiedzy a jej
    brak jest zwyczjnie niebezpieczny. Podobnie jest w rejonach aktywnych
    sejsmicznie, czy objetych konfliktami.
    Elbrus to ponad 5600m. Choroba wysokosciowa to granica powyzej 3000m.
    Pomijajac pogode zaryzykujesz wyjscie z marszu?

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2016-07-15 11:38:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-14 o 22:31, Maniek4 pisze:

> [...]
    > Elbrus to ponad 5600m. Choroba wysokosciowa to granica powyzej 3000m.
    > Pomijajac pogode zaryzykujesz wyjscie z marszu?

    Kumple z roku wleźli w przerwie semestralnej. Jakoś się specjalnie nie
    przygotowywali.
    Ja tam nie byłem, ale podobno łatwy jak Mount Blanc.

    --
    Pete

  • 50. Data: 2016-07-15 12:28:19
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Ja tam nie byłem, ale podobno łatwy jak Mount Blanc.

    No skoro mowisz, ze Blanc jest latwy...