  • 51. Data: 2016-07-15 12:29:22
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 11:38, Pete pisze:

    > Kumple z roku wleźli w przerwie semestralnej. Jakoś się specjalnie nie
    > przygotowywali.

    Elbrus nie jest wcale wymagajaca gora. Zwlaszcza, ze na 5000 podobno
    nawet dowoza ratrakami. :-) A co do kumpli to sie nie wypowiadam.
    Łatwosc wejscia na gore to bardzo subiektywna sprawa a kumple to moze
    wcale nie tacy amatorzy.

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2016-07-15 13:30:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 11:48:12 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A poza tym to jedz do Grzybowa jak zes taki plazowicz. Te wyspy jak sie
    > nie ma kilka tyskow euro luzem do wydania to na dobra sprawe nie ma co
    > tam robic. Wiec poza pogoda to co za rozniac ktora plaza? ;-)

    Wybralem, bilety kupione - tydzien spedze na Malcie :-)
    Pieknie, cieplo, niezbyt drogo (patrzac na ceny to rzeklbym, ze porownywalnie
    jak w Grzybowie :-) Jupiaej!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2016-07-15 13:39:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 12:28, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > No skoro mowisz, ze Blanc jest latwy...

    Kupa amatorów włazi tam co roku. I, o dziwo, wraca.

    --
    Pete

  • 54. Data: 2016-07-15 17:45:00
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-07-15 o 12:28, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Kupa amatorów włazi tam co roku. I, o dziwo, wraca.

    Cała gromada nie wraca.

  • 55. Data: 2016-07-15 18:07:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 17:45, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Cała gromada nie wraca.

    Podobna ilość jak w przypadku Rysów.

    --
    Pete

  • 56. Data: 2016-07-15 18:30:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Wybralem, bilety kupione - tydzien spedze na Malcie :-)

    Pozdrów Sliemę i Mdinę ode mnie. Uwielbiam Maltę :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2016-07-15 19:38:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-07-15 o 17:45, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Podobna ilość jak w przypadku Rysów.

    Po pierwsze Rysy to nie łatwe góry, po drugie na Blancu nierzadko w tydzień
    ginie tyle ludzi co w Rysach w rok.

  • 58. Data: 2016-07-15 23:19:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 18:30, masti pisze:

    > Pozdrów Sliemę i Mdinę ode mnie. Uwielbiam Maltę :)

    Nuda.

    Pozdro.. TK

  • 59. Data: 2016-07-16 01:05:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Biorac pod uwage, ze mozna tam zobaczyc budowle starsze niz piramidy to na nude sie
    nie zapowiada :-)
    Pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2016-07-16 11:19:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-16 o 01:05, Adam Sz. pisze:
    > Biorac pod uwage, ze mozna tam zobaczyc budowle starsze niz piramidy to na nude sie
    nie zapowiada :-)

    Owszem. Raz i wystarczy. :-)

    Pozdro.. TK