  • 61. Data: 2016-07-16 11:21:52
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 11:19:31 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Owszem. Raz i wystarczy. :-)

    A to na pewno. Jak pisalem - tyle jest miejsc do zobaczenia, ze jezdzenie
    dwa razy w to samo miejsce to marnotrastwo czasu ;-) No chyba, ze jedziemy
    tylko odpoczywac to owszem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 62. Data: 2016-07-16 11:50:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-16 o 11:21, Adam Sz. pisze:

    > A to na pewno. Jak pisalem - tyle jest miejsc do zobaczenia, ze jezdzenie
    > dwa razy w to samo miejsce to marnotrastwo czasu ;-) No chyba, ze jedziemy
    > tylko odpoczywac to owszem :)

    Wlasnie tak. :-)

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2016-07-17 01:59:07
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-07-13 o 12:16, Maniek4 pisze:

> [...]
    > plaze miejska, gdzie czujesz sie jak na jarmarku w pewnym dalkim kraju.
    > W zeszlym roku bylem w Ustce po raz siodmy chyba, tyle ze po wielu
    > latach. To jest w pewnym sensie zaprzeczenie Wladyslawowa. Mimo podobnej
    > na oko ilosci ludzi to miasto nie traci nic ze swego rodzaju kameralnego
    > klimatu. No i po lewej stronie portu nie trzeba rezerwowac plazy w
    > zadnych godzinach. We Wladku juz jacys kretyni od 7 rano parawany
    > rozstawiaja, zeby miec miejsce do konca dnia. Juz nie chce sobie
    > wyobrazac o czym mozna myslec siedzac na plazy za parawanem od rana do

    Dlatego ja właśnie 5 minut temu wróciłem z Chorwacji. Byłem drugi raz,
    chociaż miałem jechać w okolice Nicei w tym roku (sic!). Polecam. Jak
    pierwszy raz pojechałem kilka lat temu, to od tamtej pory w lecie nad
    Bałtyk nie jeżdżę. Co prawda plaże żwirkowe, ale za to morze przejrzyste
    i ciepłe. Zresztą ten żwirek też ma swój urok. Dzieci powiedziały, że
    wolą go od piasku, no i w gacie nie włazi :). Do tego pogoda nad
    Adriatykiem praktycznie gwarantowana. Pieniądze praktycznie te same co
    nad Bałtykiem, ale tam jest zupełnie inna kultura wypoczynku. Nie ma
    takich tłumów i ludzie jacyś bardziej kulturalni. Być może dlatego, że
    każdy gada w innym języku, bo jest mix Chorwatów, Niemców, Polaków,
    Czechów, Słowaków, Słoweńców, Włochów, a nawet Ruscy i Brytole się
    trafiają często. No i nie ma takiego gówna straganowego jak u nas w
    Mielnie, czy Łebie. Owszem, są deptaki ze sklepikami, ale jakoś to
    wszystko jest fajniej zaplanowane. A nie tak jak u nas, wszystko na
    kupie - kurczaki pomieszane z trampolinami, karaoke, grami tv i
    smażalniami ryb. A i do pozwiedzania w okolicach jest całkiem sporo. Nie
    tylko latarnia w Niechorzu. Każde miasteczko ma niepowtarzalny klimat.
    Jedyne co drażni, to palenie papierosów w miejscach publicznych. Nie
    wiem jak jest u nas na plaży, bo dawno nie byłem, ale tam palenie na
    plaży jest czymś normalnym. Więc jak się człowiek źle ułoży, to może
    trafić na jakiegoś palacza na nawietrznej. Całe szczęście miejsca jest
    tyle, że można się przenieść.

    W zeszłym roku natomiast byłem we Włoszech w miejscowości Bibione. Też
    rzut beretem, przynajmniej z Wrocławia. 11 godzin jazdy, czyli raptem 5
    więcej jak na polskie plaże usłane petami. Pieniądze również podobne jak
    nad Bałtykiem. Dlatego nie rozumiem ludzi, którzy wybierają nasze wybrzeże.

    A nad Bałtyk wybiorę się na kilka dni może we wrześniu, czyli jak to
    całe bydło zjedzie. A i jodu wtedy więcej się człowiek nawdycha. Bo sam
    Bałtyk też ma swój niepowtarzalny klimat, tylko nie w sezonie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 64. Data: 2016-07-17 07:39:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 01:59:11 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > A nad Bałtyk wybiorę się na kilka dni może we wrześniu, czyli jak to
    > całe bydło zjedzie.

    bratnia dusza z adasiem, chociaz poszedles o krok dalej. Nie, nie bydło.

    b.

  • 65. Data: 2016-07-17 09:39:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Bałtyk też ma swój niepowtarzalny klimat, tylko nie w sezonie.

    Uhm, wietrznie, zimno, syfiasta woda, no ale każdemu jego porno. Nie
    potrafię zrozumieć tego fenomenu masowych spędów nad Bałtyk, ale ten sam
    problem jest po drugiej stronie - kupa ludu jeździ na Krupówki i też
    wielokrotnie - pohuj?

    Muszę sobie te zjawiska przemyśleć, na pewno jest jakieś racjonalne
    wyjaśnienie tkwiące w naturze ludzkiej :-)

  • 66. Data: 2016-07-17 14:54:58
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-07-11 o 23:11, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanko.
    >
    > Mam oto takie przemyslenie: jest komin. Na poddaszu dach jest nisko.
    > Jakis metr od podlogi w dach "wchodzi" komin. Obawiam sie, ze zima
    > sciana w ty miejscu moze byc zimna.
    > Macie pomysl na rozwiazanie tego problemu?
    > Kleic styropian, welne?
    > Ocieplenie od zewnatrz nie wchodzi w gre.
    > Tak wiem, ze wentylacja mechaniczna rozwiazuje ten problem, ale to komin
    > spalinowy kominka.

    Nie za bardzo rozumiem ten problem. Jeśli w domu jest prawidłowo
    wykonana instalacja wentylacyjna, to przecież komin nie będzie do środka
    zasysał powietrza, tylko je wyciągał z domu. Zatem nie będzie wychładzał
    ściany. Fakt, że jeśli nie będziesz palił w kominku, to przy dużych
    mrozach komin może się wyziębić na tyle, że cug się odwróci. Ale wtedy
    wystarczy napalić i sytuacja wraca do normy. Ja w swoim muszę przepalić
    raz na 2 tygodnie, bo się cug odwraca. I właściwie głównie z tego powodu
    palę w kominku :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 67. Data: 2016-07-18 15:35:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-17 o 01:59, wolim pisze:

> [...]
    > nad Bałtykiem. Dlatego nie rozumiem ludzi, którzy wybierają nasze wybrzeże.

    Qrna, ile razy czytam takie teksty to sie zastanawiam, jak to jest, ze
    mi wychodzi dwa razy tyle co w Polsce a reszcie swiata te same pieniadze...?

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2016-07-18 15:42:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 15:35:45 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Qrna, ile razy czytam takie teksty to sie zastanawiam, jak to jest, ze
    > mi wychodzi dwa razy tyle co w Polsce a reszcie swiata te same pieniadze...?

    Moze zamawiasz wczasy w biurze z osobistym przewodnikiem po plazach? ;)

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2016-07-18 15:45:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 15:42, Adam Sz. pisze:

    > Moze zamawiasz wczasy w biurze z osobistym przewodnikiem po plazach? ;)

    Wez przestan. Sam przejazd to lekko tysiek wiecej.

    Pozdro.. TK

  • 70. Data: 2016-07-18 15:50:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-17 o 14:54, wolim pisze:

> [...]
    > wystarczy napalić i sytuacja wraca do normy. Ja w swoim muszę przepalić
    > raz na 2 tygodnie, bo się cug odwraca. I właściwie głównie z tego powodu

    Chodzi o to, ze ten komin zima jest mostkiem cieplnym i sciana w tym
    miejscu bezie zimna.

    Pozdro.. TK