  • 81. Data: 2016-07-18 19:55:54
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 19:48:02 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Dla kontrastu plaza w Ustce. Szczyt sezonu:
    > https://zapodaj.net/582589f02e315.jpg.html
    > Co prawda pora obiadowa, ale wczesniej bylo podobnie.

    Nie ma co sie klocic - polskie plaze tez maja swoj urok ale trafic na
    taka w sezonie i zeby byla pogoda to rownie dobrze mozna w totka szostke
    wygrac.

    Moim nr 1 poki co pozostaja te plaze:

    http://tinyurl.com/hqbnugo

    Srodek sezonu i jak widac byly tam 4 osoby poza nami, powietrze ze 30stC,
    a woda chyba z 28stC :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 82. Data: 2016-07-18 20:03:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 17:52, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > (bo reszte mialem z punktow ktore wpadaly za placenie karta wizzaira ;)
    >
    > Noclegi wychodza podobnie jak w reszcie Europy - w Grzybowie jedyne noclegi
    > jakie znalezli moi znajomi wychodza 85 pln / osobe bez wyzywienia / noc.
    > Spokojnie we Wloszech, czy na Chorwacji znajdziesz w tej samej cenie lub
    > taniej przy podobnych warunkach. Ja do Chorwacji do Puli mam 900km, czyli
    > tylko 250km dalej niz nad Baltyk. Roznice w pogodzie:
    >
    > https://www.google.pl/#q=pula+pogoda
    > https://www.google.pl/#q=grzybowo+pogoda
    >
    > Nie trzeba komentowac (pula 19/30stC, Grzybowo 13/22stC) :-)

    Pelna zgoda, tylko ja do Chorwacji mam 1500 km. Blizej jest Slowenia,
    czy okolice Wenecji, ale to tez 1300. Nad Baltyk 450, Ustka 600. Jak nie
    ma za duzo czasu to nie problem zeby pojechac na kilka dni. Co prawda
    zona jezdzi wygodnym samochodem, ale te 1500 to juz wyprawa i
    koncentracja pod koniec spada. Zwlaszcza spowrotem.

    Pozdro.. TK

  • 83. Data: 2016-07-18 20:08:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 20:03:26 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > zona jezdzi wygodnym samochodem, ale te 1500 to juz wyprawa i
    > koncentracja pod koniec spada. Zwlaszcza spowrotem.

    1500 to sporo. Lepiej wziac nocleg w polowie i przy okazji cos pozwiedzac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2016-07-18 20:09:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 19:55, Adam Sz. pisze:

    > Nie ma co sie klocic - polskie plaze tez maja swoj urok ale trafic na
    > taka w sezonie i zeby byla pogoda to rownie dobrze mozna w totka szostke
    > wygrac.

    Nie klocimy sie tylko gadamy. Co do reszty sporo racji masz. Ja urlopu
    planowac nie musze. Ogladamy pogode i jedziemy jak prognozy sa dobre. Na
    Mazury mam 250 km. Jak weekend upalny to pakuje namiot i wieczorem w
    piatek jestesmy na miejscu.

    > Moim nr 1 poki co pozostaja te plaze:
    >
    > http://tinyurl.com/hqbnugo

    Sie mi nie laduje, tylko wiesza przegladarke.

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2016-07-18 20:10:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 20:09:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Sie mi nie laduje, tylko wiesza przegladarke.

    Dziwne, moze caly URL:

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xl
    a1/v/t1.0-9/12308462_873387622780764_416224953324380
    6099_n.jpg?oh=fd0d0e5b2767ee48187922c864610687&oe=58
    31EA23&__gda__=1479377806_399881aa7ce5ea26fff1ec8ab2
    71ad28

    ?

    --
    Adam Sz.

  • 86. Data: 2016-07-18 20:14:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 20:10:34 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Dziwne, moze caly URL:

    A jak nie to tu jeszcze lepsza wersja:

    http://szyna.civ.pl/plaza.jpg

    Troche plaz zwiedzilem i to jest dla mnie nr 1 :-)

    --
    Adam Sz.

  • 87. Data: 2016-07-18 20:25:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-18 o 20:08, Adam Sz. pisze:

    > 1500 to sporo. Lepiej wziac nocleg w polowie i przy okazji cos pozwiedzac :)

    A co po drodze zwiedzac?
    Alpy po drodze sa fajne, ale trafiaja sie jak zwykle w nocy. Nad
    Adriatykiem to juz szkoda sie zatrzymywac jak do celu niedaleko. Zreszta
    to dobre jak jestes pierwszy raz. Pozniej to juz ciagiem.
    Mam znajomego co na Sycylii wiele lat siedzial. Na Sycylie mamy 3000km.
    A on wsiadal pod domem i wysiadal na Sycylii. :-) Nie liczac sikow i
    tankowania oczywiscie. Fakt, ze Wlosi maja super autostrady. Autostrade
    Slonca 700 km budowali 8 lat. A tam jak ktos jechal to wie, ze to nie
    tak jak u nas, tylko wiadukty i tunele. Tuskowi nie starczylo dwoch
    kadencji zeby skonczyc chociaz jedna bez tuneli. :-)

    Pozdro.. TK

  • 88. Data: 2016-07-18 20:37:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 20:25:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A co po drodze zwiedzac?

    Wyspa krk? Plitwickie jeziora? No fakt, od Ciebie jadac to juz prawie
    koncowka trasy, u mnie to tak wychodzi w 1/2 - 2/3 wiec akurat na
    przystanek :) Pozatym WSZEDZIE jest cos ciekawego :-)

    [...]
    > Mam znajomego co na Sycylii wiele lat siedzial. Na Sycylie mamy 3000km.
    > A on wsiadal pod domem i wysiadal na Sycylii. :-) Nie liczac sikow i
    > tankowania oczywiscie.

    To juz zdecydowanie taniej i szybciej wyjdzie samolotem ;) Na Sycylie Wizzair
    lata :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 89. Data: 2016-07-18 23:02:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 19:29:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ach spod Wroclawia. No to nie mam pytan...
    > Kris pewnie spyta jeszcze mniej. :-)
    Samochodem z 20min, rowerem 2godz;)

  • 90. Data: 2016-07-18 23:04:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 23:02:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Samochodem z 20min, rowerem 2godz;)

    Ietam, ale na narty za to masz daleko ;)

    --
    Adam Sz.