  • 11. Data: 2009-03-14 23:35:57
    Temat: Re: Ocieplenie murbelki
    Od: a...@g...com

    On 14 Mar, 13:21, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > Mogę stwierdzić, że wszyscy tak mają pomurowane. Są nieliczne perełki gdzie
    > ktoś pomyślał albo czytał to forum. Zauważ, że usenet jest wielokrotnie
    > archiwizowany w formie  html-owych stron ale bez możliwości dopisywania.
    > Ludzie nie umieją tu wejść i dopytać ale google im coś zawsze znajduje.
    > Widzę to po ilości otwartych niektórych zdjęć z fotosika. Stale przeglądają
    > czyli ludzie szukają informacji. Zanim poruszyłem ten temat szczytów było
    > cicho w internecie.

    Mimo ze rzeczywiscie narobiles niemalego larma to sadze, ze
    przypisujesz sobie troche za duze zaslugi :-) Temat prawidlowego
    ocieplania scian szczytowych przewija sie od kilku lat m.in. na forum
    muratora, ktore jest jakies sto razy wieksze niz ta grupka
    usenetowa ;-) Ale larmo warto robic - wszyscy moi sasiedzi maja ten
    podstawowy blad popelniony.. U jednego ekipa juz skonczyla w zeszlym
    roku stan surowy zamkniety z dachem i zostawili takie kwiatki ze glowa
    boli - np. w miejscu polaczenia lukarny ze sciana kolankowa jest
    dziura w ktora mozna wlozyc reke i ta reka pomachac osobie stojacej na
    dworze ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2009-03-21 19:55:28
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 13 Mar, 15:09, QbaB <Q...@g...com> wrote:

    > Jak nie zapomne to wieczorem wrzucę zdjęcia.QbaB

    Oczywiście zapmniałem ale teraz już są zdjęcia

    http://picasaweb.google.pl/QbaBron/OcieplanieMurAty#

    Pzdr
    QbaB

  • 13. Data: 2009-03-21 21:58:25
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "QbaB" <Q...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    On 13 Mar, 15:09, QbaB <Q...@g...com> wrote:

    > Jak nie zapomne to wieczorem wrzucę zdjęcia.QbaB

    Oczywiście zapmniałem ale teraz już są zdjęcia

    http://picasaweb.google.pl/QbaBron/OcieplanieMurAty#

    No super ale zapomniałeś co ci pisałem. membrana wiatroizolacyjna os strony
    połaci
    http://www.corotop.com.pl/corovin_01.php?s=6
    Pod wełnę miałeś takerem przymocować pasy wiatroizolacji żeby szczelnie
    przylegały po bokach do krokwii
    Będzie wiało robaczku :-)

  • 14. Data: 2009-03-22 07:43:19
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://www.corotop.com.pl/corovin_01.php?s=6
    > Pod wełnę miałeś takerem przymocować pasy wiatroizolacji żeby szczelnie
    Czyli jak? Mebrana poniżej deskowania, tak żeby była szczelina wentylacyjna
    pomiędzy deskowaniem i membraną? Kosztowne rozwiązanie.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 15. Data: 2009-03-22 21:46:46
    Od: QbaB <Q...@g...com>

> [...]
    > połacihttp://www.corotop.com.pl/corovin_01.php?s=6
    > Pod wełnę miałeś takerem przymocować pasy wiatroizolacji żeby szczelnie

    Z całym szacunkiem ale będę nieco polemizował.
    Może i słusznie proponujesz ale nie dałem membrany bo jak zauważył
    Krzysiek to kosztowne rozwiązanie i myślę że na wyrost.
    Zamiast membrany jest siatka z włókna szklanego - to raz.
    A dwa, gdy będzie podbitka, w której będzie stosunkowo mało otworów
    wówczas ruch powietrza nad wełną nie powinien być zbyt mocny.

    Nie lubie dodawac linków z Allegro bo szybka przestaja działać ale tu
    jest m.in zdjęcie pnele podbitki z otworami wentaylacyjnymi.
    http://allegro.pl/item575986689_podsufitka_podbitka_
    dachowa_siding_panele_pcv_cd.html
    Widać że przy tak małych otorach raczej trudno będzie o hulanie wiatru
    pod połacią.

    Pozdrawiam.
    QbaB

  • 16. Data: 2009-03-23 12:06:25
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czyli jak? Mebrana poniżej deskowania, tak żeby była szczelina
    > wentylacyjna pomiędzy deskowaniem i membraną? Kosztowne rozwiązanie.

    Tak zostaw szczelinę powietrzną, zrób drutowanie 5cm od deskowania i pod
    druty daj wiatroizolację i dopiero w to pchaj wełnę. Mogę się założyć, że
    zaoszczędzisz 50% opały jak tak zrobisz.
    Ostatnio jak naprawiamy moje fuszerki to wszędzie dajemy wiatroizolację.
    teraz są straszne wiatry, dzisiaj, wczoraj i tam gdzie daliśmy
    wiatroizolację to pomieszczenie nie jest wrażliwe na żadne wiatry.
    Zrób sobie test i jak ci szkoda kasy to kup tylko troszkę i w jednym pokoju
    zrób :-) Będziesz sobie później pluł w brodę :-)

  • 17. Data: 2009-03-23 12:08:05
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "QbaB" <Q...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    >Z całym szacunkiem ale będę nieco polemizował.
    >Może i słusznie proponujesz ale nie dałem membrany bo jak zauważył
    >Krzysiek to kosztowne rozwiązanie i myślę że na wyrost.

    Troszkę na wyrost jest w naszych realiach bylejakości :-)

    >Zamiast membrany jest siatka z włókna szklanego - to raz.
    >A dwa, gdy będzie podbitka, w której będzie stosunkowo mało otworów
    >wówczas ruch powietrza nad wełną nie powinien być zbyt mocny.

    Ja wiem... oni zawsze to mówią ... "PRZYJDZIE PODBITKA" :-)

  • 18. Data: 2009-03-23 18:50:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 13:06:25 +0100, kiki napisał(a):

> [...]
    > Zrób sobie test i jak ci szkoda kasy to kup tylko troszkę i w jednym pokoju
    > zrób :-) Będziesz sobie później pluł w brodę :-)

    ATSD - czy nie lepiej zamiast folii dać płytę G-K?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356