  • 1. Data: 2009-10-21 21:47:11
    Temat: Ocieplenie poddasza - szeroka welna.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Panowie drodzy, jak welna ma stoiles tam cm, a rozstaw krokwi jest 90cm to
    co robic z odpadami?
    Ukladac te odciete szerokosci w poprzek dociete miedzy krokwie, czy wyrzucac
    do sasiada za plot?
    A moze ciac w poprzek dlugosci z rolki na 90cm i ukladac po kolei miedzy
    krokwie na styk te stocostam?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-10-21 21:51:02
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza - szeroka welna.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maniek4 napisal:
    > A moze ciac w poprzek dlugosci z rolki na 90cm i ukladac po kolei miedzy
    > krokwie na styk te stocostam?

    Tak wlasnie zrobilem u siebie. Na narzekam, a odpadow prawie nie bylo.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-10-21 21:53:28
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > do sasiada za plot?
    > A moze ciac w poprzek dlugosci z rolki na 90cm i ukladac po kolei miedzy

    Ja planowałem układać po długości ale ciężko taki pas wełny o długości
    2m utrzymać i włożyć w jednym kawałku między krokwie. Dlatego tnę w
    poprzek. Łatwiej to idzie.

    pozdr

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2009-10-21 21:58:50
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Ja planowałem układać po długości ale ciężko taki pas wełny o długości 2m
    > utrzymać i włożyć w jednym kawałku między krokwie. Dlatego tnę w poprzek.
    > Łatwiej to idzie.

    Ja co prawda tego jeszcze nie robilem i niestety z braku czasu nie bede
    robil, ale w zalozeniach mialem ukladac w poprzek i tak zlece wykonawcy,
    dzownilem do rockwoola i w ich dziale technicznym tak mi zalecali to robic,
    szkoda aby sporo tego towaru marnowalo sie jako odpady przy ukladaniu z
    dlugosci.

    Pzdr
    Yzedef

  • 5. Data: 2009-10-22 05:32:38
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 21 Paź, 23:47, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > A moze ciac w poprzek dlugosci z rolki na 90cm i ukladac po kolei miedzy
    > krokwie na styk te stocostam?

    Tak to widziałaem na "filmikach instruktażowych". I IMHO nie ma sensu
    inaczej.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 6. Data: 2009-10-22 07:28:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

> [...]
    > do sasiada za plot?
    > A moze ciac w poprzek dlugosci z rolki na 90cm i ukladac po kolei miedzy

    Ukladaj w poprzek. Na to przyjdzie Ci druga warstwa ktora juz
    powinienes ukladac na dlugosc, przykrywajac wszystkie szczeliny
    pierwszej warstwy. Stelaze trzeba odpowiednio zaplanowac - ja na druga
    warstwe mialem isovera unimate ktora miala 120cm szerokosci - cialem
    na 3 czesci po 40cm, stelaze mialem co 44cm w osi, czyli miedzy nimi
    faktycznie bylo 38cm miejsca - 2cm na "scisk" :) W same profile welne
    upychalem oddzielnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-10-22 07:36:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A moze ciac w poprzek dlugosci z rolki na 90cm i ukladac po kolei miedzy
    > krokwie na styk te stocostam?

    Tak zrobie, dziekuje wszystkim za cenne rady.

    Pozdro.. TK