  • 1. Data: 2013-12-20 09:14:34
    Temat: Ocieplenie podlogi granulatem styro
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Zastanawiam sie nad wygluszeniem/ociepleniem podlogi typu deska na legarach
    poprzez wypelnienie przestrzeni miedzy legarami granulatem styropianowym.
    Zastanawiam sie, jak go tam umiescic. Jak wsypie luzem, to tysiace razy
    zwieksze powierzchnie osiadania kurzu, a poza tym to dziadostwo zawsze
    jakas szczelina wylezie. Jak poloze folie pod deski, to odetne wentylowanie
    legarow.

    Jest jakis patent na to? Moze upychac worki?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2013-12-20 09:54:02
    Temat: Re: Ocieplenie podlogi granulatem styro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    et...

    > Zastanawiam sie nad wygluszeniem

    Styropian nie wygłusza.
    Jeśli chcesz wygłuszyć to znacznie lepiej nada się wełna.

> [...]
    > zwieksze powierzchnie osiadania kurzu, a poza tym to dziadostwo zawsze
    > jakas szczelina wylezie. Jak poloze folie pod deski, to odetne

    Najprościej (ale drogo) dać membranę paroprzepuszczalną. Drewno będzie
    "oddychać" a kurz będzie miał barierę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-12-20 10:57:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-20 09:54, Ergie pisze:

    > Najprościej (ale drogo) dać membranę paroprzepuszczalną. Drewno będzie
    > "oddychać" a kurz będzie miał barierę.

    Z czasem pewnie kurz zapcha pory membrany.
    Z braku idealnego rozwiazania pewnie lepiej skupic sie na welnie, albo
    na tym granulacie i nie przejmowac sie kurzem.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2013-12-20 13:04:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Dec 2013 09:54:02 +0100, Ergie napisał(a):

    > tyropian nie wygłusza.
    > Jeśli chcesz wygłuszyć to znacznie lepiej nada się wełna.

    Wiem, ale mam na to gowno alergie, a z podlogi niestety lubi sie
    zakurzyc... Nie moze byc welny.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 5. Data: 2013-12-20 13:04:44
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 09:14:34 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > legarow.
    >

    > Jest jakis patent na to? Moze upychac worki?

    Pracuję nad tym. Na razie jestem na etapie robienia kruszarki. Takiej co nie przecina
    kuleczek a je wyrywa. Jak będę maił kuleczki to chcę je sklejać żeby nie fruwały
    tylko trzymały się kupy.

  • 6. Data: 2013-12-20 14:45:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-12-20 13:04, Maciek wrote:
    > Wiem, ale mam na to gowno alergie, a z podlogi niestety lubi sie
    > zakurzyc... Nie moze byc welny.

    To kup wełnę w strzępkach i układają ja w workach 60L albo 120L... tzn
    niech Ci ktoś ułoży skoro masz alergię ;-)

    Styropianem nie wygłuszysz.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 7. Data: 2013-12-20 21:38:46
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    quent napisał(a):

    > To kup wełnę w strzępkach i układają ja w workach 60L albo 120L... tzn
    > niech Ci ktoś ułoży skoro masz alergię ;-)
    >
    > Styropianem nie wygłuszysz.

    To może keramzytem go? Keramzytem! :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 8. Data: 2013-12-20 21:46:48
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-12-20 13:04, k...@g...com pisze:

    > Pracuję nad tym. Na razie jestem na etapie robienia kruszarki. Takiej co nie
    przecina kuleczek a je wyrywa. Jak będę maił kuleczki to chcę je sklejać żeby nie
    fruwały tylko trzymały się kupy.

    To na chuj kruszysz, jak potem chcesz je sklejać.

    PS. Zwijaj wiersze.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2013-12-20 21:48:04
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-12-20 09:14, Maciek pisze:

> [...]
    > legarow.
    >
    > Jest jakis patent na to? Moze upychac worki?

    Wystarczy jakaś zwykła agrowłóknina.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 10. Data: 2013-12-20 22:34:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-12-20 21:38, zbigi wrote:
    > To może keramzytem go? Keramzytem! :)

    No ale czy to wygłuszy? Nie wygląda mi to na materiał gęsty i ciężki ;-)