  • 11. Data: 2013-12-11 09:37:10
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu w garażu - czym?
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:52a77bd2$0$2368$65785112@news.neostrada.pl...

    > styropian pomalowany emulsją może nie jest szczytem estetyki, ani wzorem
    > techniki budowlanej, ale IMO w garażu nie szpeci, a swoją rolę spełnia, no
    > i koszt zabawy groszowy.

    A jaki jest problem zatopić siatkę jak na ścianach? Przecież ja tak
    ocieplałem od spodu balkony. Kleiłem styropian najnormalniej smarowany
    zwykłym klejem izolbet do styropianu i siatki tyle że nakładałem go na każdą
    płytę packą tak z nacięciami jak do nakładania kleju przy układaniu płytek
    ceramicznych. Jak klej związał, nakleiłem siatkę i wyrównałem po czym
    pomalowałem. Nawet nie kołkowałem tego.
    Kombinujecie jak koń pod górę podczas gdy istnieją najprostrze rozwiązania.

  • 12. Data: 2013-12-11 09:40:34
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "gzk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > chyba jednie takim nadętym bufonem jak ty

    Ale kogutek dobrze napisał przecież. Siatka, klej, na to farba i masz widok
    jakby to był oryginalny sufit. Co prawda ja w garażu nie mam sufitu
    ocieplanego bo nad garażem w pomieszczeniu na podłodze jest grubo styropianu
    ale dokładnie tą samą metodą ocieplałem balkony od spodu oraz ścianę
    oddzielająca garażu od reszty domu.

  • 13. Data: 2013-12-11 09:42:24
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...

    >Możesz przeciez na styropian dać siatke +klej+farba skoro zalezy tobie na

    Mnie się tak wydaje że dla pytającego i paru innych podpowiadaczy, jest to
    nie do zaakceptowania bo zbyt trywialne to jest :)

  • 14. Data: 2013-12-11 11:12:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 09:37:10 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Kombinujecie jak ko� pod g�r� podczas gdy istniej� najprostrze
    >rozwi�zania.
    Ot to. Kombinują z jakimis specjalnymi klejami itp. A przeciez do tej roboty to
    najzwyklejszy klej- przykleic styro do sufitu, na to klej/siatka/klej i co tam kto
    dalej chce: czy strukturę czy farbę.

  • 15. Data: 2013-12-11 11:19:08
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 09:42:24 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Mnie si� tak wydaje �e dla pytaj�cego i paru innych podpowiadaczy, jest to
    >
    > nie do zaakceptowania bo zbyt trywialne to jest :)

    No to może sufit kasetonowy z gotowych kształtek styropianowych? ;)

  • 16. Data: 2013-12-11 16:37:48
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > No to może sufit kasetonowy z gotowych kształtek styropianowych? ;)

    mowisz o tej modzie co nastapila po modnych boazeriach (koniecznie
    impregnowanych xylamitem) z tym ze na sufitach? Boskie!

  • 17. Data: 2013-12-11 17:40:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 16:37:48 UTC+1 użytkownik forestdumb napisał:

    > mowisz o tej modzie co nastapila po modnych boazeriach (koniecznie
    > impregnowanych xylamitem) z tym ze na sufitach? Boskie!

    He he. A ja zaproponuje styropian, a na niego panele pcv, tego typu:

    http://img03.tablica.pl/images_tablicapl/100377971_2
    _644x461_sprzedam-10-paneli-pcv-do-wykonczenia-np-st
    ufitow-nowe-dodaj-zdjecia.jpg

    Oczywiscie moga byc w roznych kolorach i fakturach:

    http://www.tafa.pl/images/kasetony/panele_marbet/pan
    ele.jpg

    Biale pewnie wyjda najtaniej acz te 20-25 pln / m2 trzeba pewnie liczyc.
    Mozna je przykleic klejem do styro odrazu + zaleta taka ze mozna je myc
    mopem, tudziez nawet pod lekkim cisnieniem myjka cisnieniowa :)

    Ja mam tak w planie zrobic w garazach i narazie na nic lepszego nie wpadlem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2013-12-11 17:45:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 17:40:18 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Biale pewnie wyjda najtaniej acz te 20-25 pln / m2 trzeba pewnie liczyc.

    A przesadzilem:

    http://allegro.pl/panel-pcv-sosna-podbitka-podsufitk
    a-boazeria-10cm-i3705553648.html

    14,7 pln / m2, widze tez jakies jednolite brazowe np. za 12 pln / m2.
    Sa dlugie odcinki (do 6mb) wiec moze sie obyc bez laczen :)

    Garaz mam 31m2 czyli 450 pln + klej, calkiem znosnie i estetycznie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2013-12-12 08:48:54
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-12-10 00:14, nadir pisze:
    > Mam nad garażem łazienkę i mimo styropianu na podłodze w łazience
    > "ciągnie po nogach".
    > Wymyśliłem sobie żaby zaizolować sufit w garażu, no i pytanie czym to
    > najlepiej i najsprawniej zrobić?
    > Ponieważ stropy są z Terivy, to nie chciałbym tam robić żadnej
    > konstrukcji tylko coś przykleić. Tylko co, wełna czy styropian?
    > Znalazłem takie płyty
    > http://allegro.pl/welna-mineralna-ursa-akp-3-v-8cm-w
    -plytach-plyty-i3708546170.html

    > Można to kleić do sufitu, nie odspoi się?

    Ale jaki masz problem z sufitem podwieszanym, który przyczepia się
    profilami głównie do ścian?

    Styropian przy wysokich temperaturach topi się i kapie więc co do zasady
    nie nadaje się na sufity. Ja dałem 15cm wełny, która została mi z
    ocieplenia poddasza.

  • 20. Data: 2013-12-12 09:32:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Styropian przy wysokich temperaturach topi się i kapie więc co do zasady
    > nie nadaje się na sufity.

    buahaha, mówisz o wnętrzu pieca czy garażu :)

    b.