  • 21. Data: 2013-12-12 12:06:55
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu w garażu - czym?
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 09:32:17 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > buahaha, mówisz o wnętrzu pieca czy garażu :)
    >

    > b.

    O pożarze pisze. Zdarzają się pożary.

  • 22. Data: 2013-12-12 13:03:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >O pożarze pisze. Zdarzają się pożary.

    rozumiem ze mebli tapicerowanych z piankowym wypełnieniem równiez w domu nie
    posiada :-) Ani firanek. Książki sie słabo palą, niech zostaną.

    b.

  • 23. Data: 2013-12-12 13:53:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 12:06:55 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > O pożarze pisze. Zdarzają się pożary.

    Dobrze mowisz ale w kontekscie styro w pomieszczeniach mieszkalnych - niektorzy
    ocieplaja np. poddasze styro. Ja jestem temu przeciwny - jak pozar wybuchnie
    w trakcie snu to moze sie skonczyc tragicznie. Ale w garazu?? :)
    Pomijajac fakt ze w garazu u mnie za bardzo nie ma sie co palic (podloga
    z gresu, szafki / polki metalowe, na polkach glownie jakies metalowe narzedzia)
    to nawet jakby cos sie chajcnelo to nigdy nas to nie zaskoczy na tyle zeby
    zaistnialo jakies wielkie niebezieczenstwo - chyba ze ktos sypia czasem
    w aucie (jak go zona wypierniczy po zakrapianej imprezie np. ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.