  • 21. Data: 2009-03-14 12:31:14
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> wrote in message
    news:gpg7r0$s4k$1@news.onet.pl...

    > Fakt, popełniłem głupotę - szkoda tylko, że niektórych to tak "cieszy"...

    Wiesz czemu to cieszy? Bo to jest taka sama głupota jaką prezentują
    niektórzy budowlańcy :-) A ty jesteś inwestorem :-) Po prostu trudno sobie
    wyobrazić, jak ci to przyszło do głowy :-)
    "Przecież całe życie, 20 lat tak zamykałeś szyber i nic sie nie stało" :-)

  • 22. Data: 2009-03-14 12:32:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gpg75q$6lt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tak dla uściślenia "Expercie":
    >
    > a) to palenisko w kominku było już na wykończeniu,
    >
    > b) sądziłem, że szyber jest konstrukcyjnie zaprojektowany tak, aby
    > przymykać a nie całkowicie odcinać możliwość wydostawania się spalin. W
    > innym przypadku brałem pod uwage to, iż zabranie dopływu tlenu, przy
    > końcowym palenisku spowodowałoby zakończenie procesu palenia i co za tym
    > idzie generowania spalin.

    Każdy z IQ >80 wie, że spalanie wytwarza ciśnienie. Dlatego np silnik
    spalinowy napędza samochód. Gołym okiem widać, że kominek nie jest
    uszczelniony, a jego konstrukcja nie wytrzyma nawet ułamka atmosfery
    ciśnienia, bo jest po prostu nieszczelny. Nie ma uszczelek, ani grubych
    drzwi zakręcanych śrubami.
    Każde dziecko wie, że jak się wytwarza ciśnienie spalin, a kominek jest
    nieszczelny, to spaliny wyjdą na zewnątrz. To jest tak oczywiste, a Ty tego
    nie wiesz.

    Jesteś po prostu głupcem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2009-03-14 12:34:43
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > Każdy z IQ >80 wie, że spalanie wytwarza ciśnienie.

    To nie iloraz ale iloczyn :-) Bo przez zero sie nie dzieli :-)

    > Jesteś po prostu głupcem.

    Trudno sie nie zgodzić :-)

  • 24. Data: 2009-03-14 13:42:46
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    wiadomości news:gpg88i$8v4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > Każde dziecko wie, że jak się wytwarza ciśnienie spalin, a kominek jest
    > nieszczelny, to spaliny wyjdą na zewnątrz. To jest tak oczywiste, a Ty

    Głupcem jesteś co najwyżej ty (przepraszam za brak wielkiej litery), który
    nie potrafi czytać ze zrozumieniem.

    Ciężko mi polemizowac, bo ewidentnie popełniłem błąd (i głupotę) i to nie
    ulega wątpliwości. Humanum est errare.

    Przykładowo ognisko może zgasnąć nawet jak jest jeszcze materiał do
    palenia - kominek z resztą też (jeśli źle go rozpalimy). Mniejszy dostęp
    tlenu może spowodować w końcówce, że coś co się pali zacznie powoli gasnąć.
    Napisałem, że sądziłem iż szyber nie odcina całkowicie odpływu spalin (co
    przy małym palenisku powodowałoby wydostawanie się przez ciąg kominowy
    spalin).

    Może nie frasobliwie napisałem "zabranie dopływu tlenu" co ty zrozumiales
    jako "hiperszczelną komorę do której tlen nie ma dojścia" - gratuluje
    interpretacji! - twoje IQ na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie, iż podnosi
    się ono o kilka punktów w momencie gdy wycierasz sobie kimś gębę...

    Nie pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-03-14 14:16:39
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Sąsiad "przesiadł sie" na ten komin we wrześniu 2008. Przedtem miał
    > kocioł w innymi miejscu podpięty do prostego szerokiego komina. Ten
    > nieszczelny komin nie ma prostego przebiegu. Przebiega w lini pion-
    > skos-skos-pion. Ktoś pozwolił na przyłączenie do tego komina kotła CO z
    > wnetylatorem.

    Trzeba koniecznie sprawdzić, czy miał ekspertyzę zrobioną i czy wykonane
    jest zgodnie z ekspertyzą kominiarską.
    Nie jest fajnie procesować się z sąsiadem, ale kurde...
    Powodzenia.
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 26. Data: 2009-03-14 18:04:23
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > palenia - kominek z resztą też (jeśli źle go rozpalimy). Mniejszy dostęp
    > tlenu może spowodować w końcówce, że coś co się pali zacznie powoli

    Pogrążasz się dalej.
    Żenujące...

  • 27. Data: 2009-03-14 19:27:04
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    wiadomości news:gpgs45$atq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Pogrążasz się dalej.
    > Żenujące...

    Może zacytujesz trzecie zdanie zamiast wyrywać dwa pierwsze z kontekstu?

    "Napisałem, że sądziłem iż szyber nie odcina całkowicie odpływu spalin (co
    przy małym palenisku powodowałoby wydostawanie się przez ciąg kominowy
    spalin)."

    Zamknięty całkowicie szyber plus niewystarczająca ilość tlenu przy spalaniu
    oznacza wydzielanie się czadu.

    Żenująca to jest co najwyżej polemika z osobą twojego pokroju. Jakoś T.M.F.
    potrafił rzeczowo uargumentować co i jak - z twojej strony było natomiast
    tylko "hyhyhy jaki on głupi" co czyni cie maluczkim zakompleksionym
    czlowieczkiem. Z resztą sam się do tego błędu i głupoty przyznałem - Ty
    natomiast w tym czasie "podnosiłeś swoje IQ"...

  • 28. Data: 2009-03-14 20:24:01
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:gpgs45

    > Pogrążasz się dalej.
    > Żenujące...

    Żenujące jest w jaki sposób odnosisz się do Palma.
    Każdy ma prawo popełniać błędy, a i nie wszystkie rzeczy są oczywiste i
    zrozumiałe dla tych co mają IQ powyżej 80 tak jak Tobie się to wydaje.
    Ot choćby - jak można nie wiedzieć jak połączyć z sobą instalację
    uziemiającą, listwy wyrónawcze, zerowanie, odgrom ?
    Tylko idioci pytają o takie rzeczy :))))

  • 29. Data: 2009-03-14 20:28:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Żenujące jest w jaki sposób odnosisz się do Palma.
    > Każdy ma prawo popełniać błędy, a i nie wszystkie rzeczy są oczywiste i

    Każdy ma prawo, tylko czym innym jest błąd, a innym prawie samobójstwo przez
    głupotę.

> [...]
    > uziemiającą, listwy wyrónawcze, zerowanie, odgrom ?
    > Tylko idioci pytają o takie rzeczy :))))

    Ja wiem, że się pewnych rzeczy niby ze sobą nie łączy. :-)
    Ale różne już teorie na ten temat słyszałem. Także takie, że jednak tak.
    Tylko trzeba wiedzieć w jaki sposób.

  • 30. Data: 2009-03-14 20:31:10
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > uziemiającą, listwy wyrónawcze, zerowanie, odgrom ?
    > Tylko idioci pytają o takie rzeczy :))))

    P.S.
    Jestem instalatorem i wszystko na temat instalacji elektrycznych mam w
    przysłowiowym palcu.
    Jednak jak czytam tego typu wypowiedzi jak Twoje to odechciewa się udzialać
    jakiejkolwiek pomocy.
    Nadmienię, że już nawet napisałem odpowiedź w temacie "Uziemienie, listwa
    wyrównawcza, zerowanie, odgrom - jak to połączyć?"
    Jednak stwierdziłem, że nie ma sensu jej wysyłać i marnować czasu w
    udziwlaniu pomocy bufonom.