  • 41. Data: 2009-03-15 06:02:36
    Temat: OT Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: "jareka" <j...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:gphn1t$kr0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Słuchaj. Ciebie nikt nie pytał o zdanie, to po co się wychylasz?
    A kogo ten nikt pytal w takim razie?

    > Mamy w dupie to, co mógłbyś zrobić dla ludzkości, ale nie zrobisz w imię
    My???
    Jak nie przymierzajac Kali ...
    --
    pozdr jareka

  • 42. Data: 2009-03-15 09:22:13
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:gphn1t$kr0

    .

> [...]
    > wrażenie na miernotach czytających Twój blog, czy na kim?
    > Kogo to obchodzi co mógłbyś zrobić, ale nie zrobisz?
    > Pytałem ludzi inteligentnych, a nie aroganckich dupków jak Ty, którym się
    > wydaje że mają wiedzę absolutną.
    > Siedź pod miotłą i nie rób sobie obciachu.
    > Jest sobie takie zero i wyskakuje, że mogłoby coś powiedzieć, ale nie
    > powie bo nie.
    > Wracaj do piaskownicy szczeniaku.
    > Mamy w dupie to, co mógłbyś zrobić dla ludzkości, ale nie zrobisz w imię
    > swoich popieprzonych dziecinnych zasad. Miernoto...

    Biedny, rozgoryczony kundelek teraz ujada :)
    Zadając pytanie na ogólnodostępnej grupie dyskusyjnej także pytasz i mnie.
    Swoją wypowiedzią chciałem Ci tylko zwrócić uwagę na to, że sam sobie robisz
    krzywdę, ponieważ osoby posiadające stosowną wiedzę po prostu odwracają się
    od Ciebie. Ty swoim zachowaniem zniechęcasz te osoby do udzielania pomocy.
    Zamiast to sobie wziąć do serca, to Ty jeszcze bardziej ujadasz.
    Pytasz o instalacje uziemienia i odgromowe. Zobacz jak rozwinął się Twój
    wątek. Raptem dołączyły do niego 2 osoby z czego jedna z osób tylko gdyba
    tak samo jak Ty, a druga zadaje pytania :) Jestem tu jedną z niewielu osób
    posiadających odpowiednią wiedzę w tym temacie, która mogła by Ci pomóc.
    Posiadam także wiedzę dotyczącą wszelkich instalacji nie tylko elektryki,
    ale przede wszystkim instalacji automatyki, instalacji alarmowych i kontroli
    dostępu, a także instalacji centralnego ogrzewania.
    Ale niestety jako arogamcki dupek nie podzielę się z Tobą swoją wiedzą, bo
    nie zasługujesz na nią. Jan Werbiński trafia u mnie na czarną listę osób,
    którym nie pomagam i nie odpisuję.
    Możesz sobie pisać o mnie co chcesz, bo mnie to nie wzrusza. Świadczy to
    tylko o Tobie i o Twojej kulturze osobistej.
    Poza tym nie pisz w imieniu wszystkich userów. Nie wszyscy są takimi
    "kundelkami" jak Ty, a nawet powiedział bym, że niewielu jest Tobie
    podobnych. Tak więc żegnam i życzę miłej i udanej lektury książek na temat
    instalacji, bo nie sądzę, aby ktoś Ci teraz pomógł na tej grupie :))))

  • 43. Data: 2009-03-15 09:41:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 23:14:29 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > W ogóle to wysokich lotów specjalista, oj wysokich, szkoda tylko, ze tak
    > nisko upadł :)

    Jacusiu, może opowiesz jak Cię Konrad Brywczyński zgasił na pl.pregierz,
    jakżeś próbował swoją 'wiedzę' na temat ustawy o ochronie danych osobowych
    brylować?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 44. Data: 2009-03-15 09:58:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 10:22:13 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Biedny, rozgoryczony kundelek teraz ujada :)

    A na imię ma Jacuś.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 45. Data: 2009-03-15 10:53:06
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:bm6z9fauewp7$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, może opowiesz jak Cię Konrad Brywczyński zgasił na pl.pregierz,
    > jakżeś próbował swoją 'wiedzę' na temat ustawy o ochronie danych osobowych
    > brylować?

    Może lepiej sam się pochwal jak Ciebie załatwił Piotr Dynda za Twoje
    chamstwo na grupach dyskusyjnych.
    Opowiedz wszystkim dlaczego już nie piszesz swoich wypocin grupowych w
    pracy. Opisz jak Cię wyprostował preses firmy, w której pracujesz. Jakie
    dostałes ultimatum.
    Dlaczego przeciwko Tobie zostały skierowane do sądu pozwy za pomówienia i
    działanie na szkodę firmy.
    Opowiedz też czym Ci to grozi.
    Pochwal się też jak potraktowała policja twoje żądania ujawnienia sprawców,
    rzekomych pomówień twojej osoby.
    http://trzypion.oldfield.org.pl/pbb/Lawa/Lawa%20Skar
    ga%20do%20policji.pdf
    Napisz także dlaczego jesteś pośmiewiskiem na Joe Monster.
    http://www.joemonster.org/link/pokaz/7318/Ciekawa_sk
    arga_na_obrazanie_w_internecie
    Napisz też, dlaczego teraz w wielkiej bezsilności nękasz Piotra Dyndę,
    wypisując bzdury i oczerniając go na grupach dyskusyjnych oraz portalach
    społecznościowych.
    Dlaczego za największe swoje życiowe osiągnięcie uznajesz chamskie pyskówki
    z Piotrem, prezesem QMC http://www.goldenline.pl/adam-plaszczyca .
    Bo jesteś nikim i trafiłeś na twardego przeciwnika, który Ci złoił tyłek i
    nie wstydzi się Ciebie nazwać po imieniu :)
    Masz rozum przedszkolaka, czego dowodem jest Twój niezwykle wyrafinowany i
    cięty dowcip na poziomie sześcioletniego dziecka oglądającego bajki z lat
    80-tych.
    Na tym poziomie zakończył się Twój rozwój umysłowy Adasiu.

    Co do Konrada to on przedstawił swoje racje, a ja swoje. Kto tu ma rację ?
    Każdy z nas uważa, że ma rację i każdy ma do tego podstawy, albowiem
    interpretacja prawa nawet w sądach jest różna. Zauważ też, ze Konrad jest
    jednym z niewielu, którzy podzielają Twoje zadnie. Tych, którzy je
    podzielają można policzyć na palcach jednej ręki. Moje zdanie w tamtym wątku
    zaś podziela kilkadziesiąt osób. W odróżnieniu od Ciebie nie uważam, że
    jestem nieomylny. Zapewne i tak wiele zależy od interpretacji tego prawa
    przez sądy.
    Zatem nie wiem o czym piszesz, pisząc że mnie zgasił. Jak widzę Ty uważasz
    każdego za sprzymierzeńca, kto podziela Twoje zdanie, nawet jeżeli jest
    błedne, a każdy kto się Tobie sprzeciwia jest wrogiem. Jak Ci się uda
    znaleźć kogokolwiek, kto podziela Twoje zdanie to uznajesz za wielki sukces
    :)
    To dlatego, ze niewielu nie wie kim naprawdę jesteś.

    Nie rozumiem po co tu przyłazisz, skoro nie masz nic do powiedzenia w
    temacie grupy budowlanej. Idź sobie stąd i nie smrodź tutaj.
    Tu nie chcemy takich jak Ty. Ludzie budujący nie mają czasu na takie
    pierdoły.

    Teraz sobie pisz co chcesz, bo nie mam zamiaru dalej podtrzymywać z Tobą tej
    polemiki w tym wątku i zaśmiecać grupę tematyczną.

  • 46. Data: 2009-03-15 11:18:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 11:53:06 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:bm6z9fauewp7$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Może lepiej sam się pochwal jak Ciebie załatwił Piotr Dynda za Twoje

    Nijak. Nawet tego nie wiesz, że osobą, która próbowała coś zdziałać nie był
    Dynda.

    > Opowiedz wszystkim dlaczego już nie piszesz swoich wypocin grupowych w
    > pracy.

    Trudno jest pisać w czasie jazdy, tak samo jak pisać z serwerowni klienta.

    > Dlaczego przeciwko Tobie zostały skierowane do sądu pozwy za pomówienia i
    > działanie na szkodę firmy.
    > Opowiedz też czym Ci to grozi.

    Mogę jedynie odpowiedzieć dlaczego nie zostały, i dlaczego nic nie grozi.

    > Pochwal się też jak potraktowała policja twoje żądania ujawnienia sprawców,
    > rzekomych pomówień twojej osoby.

    Policja przekazała sprawe do prokuratury.

    > Napisz także dlaczego jesteś pośmiewiskiem na Joe Monster.

    Może jednak Ty napiszesz najpierw, dlaczego ukrywasz swoje skłonności?

    > Napisz też, dlaczego teraz w wielkiej bezsilności nękasz Piotra Dyndę,
    > wypisując bzdury i oczerniając go na grupach dyskusyjnych oraz portalach
    > społecznościowych.

    Z tego samego powodu, dla którego Ty ukrywasz swoją chorobę.

    > Co do Konrada to on przedstawił swoje racje, a ja swoje. Kto tu ma rację ?

    On.

    > Każdy z nas uważa, że ma rację i każdy ma do tego podstawy, albowiem

    Nie, Jacusiu. To co przedstawił Konrad nei daje takiej opcji.

    > Teraz sobie pisz co chcesz, bo nie mam zamiaru dalej podtrzymywać z Tobą tej
    > polemiki w tym wątku i zaśmiecać grupę tematyczną.

    'Pierdłem, rzygłem i wyszłem, bo chamstwa bnie zniosem' :D

    Urocze.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 47. Data: 2009-03-15 11:43:12
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    > Czyli rury nie wsadzi. Ma więc duży kłopot.

    Wsadzi bo skosy są dopiero nad strychem. Wsadzając prostą rurę ominie mnie,
    wyjdzie jakiś metr ponad podłogę strychu i zakończy ją przed skosem. Musi
    tylko rozebrać komin na wysokości pierwszego skosu.
    --
    Jackare

  • 48. Data: 2009-03-15 14:14:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > Popieram Werbińskiego :-)

    reszta miast niech sie wpisujom - kiki pokaz wreszcie ta fotkie

  • 49. Data: 2009-03-15 14:30:01
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    wiadomości news:gphn1t$kr0

    > Mamy w dupie to, co mógłbyś zrobić dla ludzkości, ale nie zrobisz w imię
    > swoich popieprzonych dziecinnych zasad. Miernoto...

    No no, to blysnales teraz. A ja mialem Cie za inteligentnego faceta. Moze
    nie uzywaj my, tylko ja?

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2009-03-15 14:37:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy małym palenisku powodowałoby wydostawanie się przez ciąg kominowy
    > spalin)."
    >
    > Zamknięty całkowicie szyber plus niewystarczająca ilość tlenu przy
    > spalaniu oznacza wydzielanie się czadu.
    >
    > Żenująca to jest co najwyżej polemika z osobą twojego pokroju. Jakoś
    > T.M.F. potrafił rzeczowo uargumentować co i jak - z twojej strony było
    > natomiast tylko "hyhyhy jaki on głupi" co czyni cie maluczkim
    > zakompleksionym czlowieczkiem. Z resztą sam się do tego błędu i głupoty
    > przyznałem - Ty natomiast w tym czasie "podnosiłeś swoje IQ"...

    Werbinskim sie nie przejmuj - plecie glupoty, wiec wydaje mu sie, ze
    podniesie swoj score jak sie uczepi kogos. Jak go skillowalem.prajktycznie
    na dzien dobry, polecam.