  • 31. Data: 2009-03-14 20:28:50
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    news:gph3pa$8k8$1@inews.gazeta.pl...
    > Żenujące jest w jaki sposób odnosisz się do Palma.
    > Każdy ma prawo popełniać błędy, a i nie wszystkie rzeczy są oczywiste i

    Każdy ma prawo, tylko czym innym jest błąd, a innym prawie samobójstwo przez
    głupotę.

    > zrozumiałe dla tych co mają IQ powyżej 80 tak jak Tobie się to wydaje.
    > Ot choćby - jak można nie wiedzieć jak połączyć z sobą instalację
    > uziemiającą, listwy wyrónawcze, zerowanie, odgrom ?
    > Tylko idioci pytają o takie rzeczy :))))

    Ja wiem, że się pewnych rzeczy niby ze sobą nie łączy. :-)
    Ale różne już teorie na ten temat słyszałem. Także takie, że jednak tak.
    Tylko trzeba wiedzieć w jaki sposób.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 32. Data: 2009-03-14 20:31:10
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > uziemiającą, listwy wyrónawcze, zerowanie, odgrom ?
    > Tylko idioci pytają o takie rzeczy :))))

    P.S.
    Jestem instalatorem i wszystko na temat instalacji elektrycznych mam w
    przysłowiowym palcu.
    Jednak jak czytam tego typu wypowiedzi jak Twoje to odechciewa się udzialać
    jakiejkolwiek pomocy.
    Nadmienię, że już nawet napisałem odpowiedź w temacie "Uziemienie, listwa
    wyrównawcza, zerowanie, odgrom - jak to połączyć?"
    Jednak stwierdziłem, że nie ma sensu jej wysyłać i marnować czasu w
    udziwlaniu pomocy bufonom.

  • 33. Data: 2009-03-14 20:36:55
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Każdy ma prawo, tylko czym innym jest błąd, a innym prawie samobójstwo
    > przez głupotę.

    Popieram Werbińskiego :-)

    Są podobno jeszcze ludzie na tym świecie, którzy nie łączą aktu płciowego z
    macierzyństwem :-) Są to szczególne przypadki.
    Rodzice tych zmarłych dzieci co umarli od tlenku węgla, kąpiąc się w
    szczelnej łazience z zamkniętymi drzwiami też nie słyszeli o tlenku węgla i
    groźbie zaczadzenia. :-)
    To jest samobójstwo przez głupotę, trudno miec inne zdanie :-)

  • 34. Data: 2009-03-14 20:40:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 21:31:10 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Jestem instalatorem i wszystko na temat instalacji elektrycznych mam w
    > przysłowiowym palcu.

    'Jajakoko' ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 35. Data: 2009-03-14 20:48:06
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    kiki <s...@s...ss> napisał(a):

    > To jest samobójstwo przez głupotę, trudno miec inne zdanie :-)

    Moim zdaniem najpierw jest niewiedza. Potem jest głupota. Dwie różne sprawy,
    ale jak widać, każdy powód jest dobry, żeby komuś dopompować ciśnienia.

  • 36. Data: 2009-03-14 20:57:33
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:11cukb8pw6zc3$.dlg@oldfield.org.pl...

    > 'Jajakoko' ;)

    O! Debil się przedstawia :)

  • 37. Data: 2009-03-14 21:09:30
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Piotr " <c...@g...pl> wrote in message

    > Moim zdaniem najpierw jest niewiedza. Potem jest głupota. Dwie różne
    > sprawy,
    > ale jak widać, każdy powód jest dobry, żeby komuś dopompować ciśnienia.

    To nie jest niewiedza. Wiedza jest ale jest to nieumiejętność skorzystania z
    niej i powiązanioa faktów czyli inaczej głupta. A głupotę trzeba tępic w
    zarodku :-)

    Przeczytaj post autora ponownie :-)

  • 38. Data: 2009-03-14 21:35:00
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    > w wiadomości news:11cukb8pw6zc3$.dlg@oldfield.org.pl...

    > O! Debil się przedstawia :)

    Etam! Po prostu znawca "Forteli Jonatana Koota" ;)

  • 39. Data: 2009-03-14 21:51:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 22:35:00 +0100, zbigi napisał(a):

    > Etam! Po prostu znawca "Forteli Jonatana Koota" ;)

    Ciiiii ;) Jeszcze przeczyta!

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 40. Data: 2009-03-14 22:14:29
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gph7u0$j3p$1@news.onet.pl...

    > Etam! Po prostu znawca "Forteli Jonatana Koota" ;)

    W ogóle to wysokich lotów specjalista, oj wysokich, szkoda tylko, ze tak
    nisko upadł :)
    http://www.goldenline.pl/adam-plaszczyca
    Zobaczcie jakie są jego największe osiągnięcia:
    "Tłumaczenie prezesowi, że świat nie jest taki, jak mu się wydaje"
    To po prostu nic innego jak wdawanie się w pyskówki z gościem i
    doprowadzanie go do furii na grupach dyskusyjnych od prawie 2 lat.
    Teraz próbuje mnie wciągnąć bezskutecznie w takie przepychanki.
    Bezczelny, ordynarny i chamski typ, który łazi po grupach tylko po to, żeby
    się dowartościować czepiając się kolejnych ofiar i im zatruwać życie :)
    Jego rozwój zakończył się na poziomie przedszkolnym. Żaden znawca :)))