  • 1. Data: 2014-11-24 08:47:54
    Temat: Re: Oddam bojler
    Od: j...@o...pl

    W dniu piątek, 14 marca 2008 09:18:52 UTC+1 użytkownik czerwo napisał:
    > Oddam bojler bodajże 80l ze zwykłą wężownicą używany 2 lata,
    > nie używany 1,5 roku ;D
    > Opatulony jaką pianką. Gdyby ktoś był zainteresowany jakimiś
    > szczegółami technicznymi lub zdjęciami to proszę o maila.
    > Szkoda mi go wywalić może komuś się przyda, do odbioru w
    > Katowicach ewentualnie w Gliwicach.
    >
    > Pozdrawiam

    Dzień dobry.
    Jestem zainteresowany tym bojlerem, gdyż - przepraszam ale teraz zauważyłem
    datę ogłoszenia więc wnoszę iż jest już ono nieaktualne.
    Pozdrawiam Jerzy P.

  • 2. Data: 2014-11-24 10:33:00
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-24 08:47, j...@o...pl pisze:

    > Dzień dobry.
    > Jestem zainteresowany tym bojlerem, gdyż - przepraszam ale teraz zauważyłem
    > datę ogłoszenia więc wnoszę iż jest już ono nieaktualne.
    > Pozdrawiam Jerzy P.

    ja też jestem zainteresowany gdyż ogłoszenie jest nieaktualne
    ;)

    Łukasz

  • 3. Data: 2014-11-24 18:21:04
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ja też jestem zainteresowany gdyż ogłoszenie jest nieaktualne
    > ;)

    ja go zabralem, bo przyszlem wczesniej gdyz nie mialem co robic.
    aktualnie pale w nim caly czas, na okraglo!

  • 4. Data: 2014-11-24 19:09:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    abn140 wrote:

    > ja go zabralem, bo przyszlem wczesniej gdyz nie mialem co robic.
    > aktualnie pale w nim caly czas, na okraglo!

    a nie lepiej użyć jako chłodnicy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-11-24 19:26:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-24 o 19:09, masti pisze:

    > a nie lepiej użyć jako chłodnicy?

    Zima idzie więc lepiej pompować ciepło ;)

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2014-11-24 20:52:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Irokez wrote:

    > Zima idzie więc lepiej pompować ciepło ;)

    chłodnicy do produkcji płynów dostarczających ciepło do organizmu :)