  • 181. Data: 2016-08-23 17:29:14
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 14:57:26 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Obyś się nie zdziwił.
    > Bo po podliczeniu kosztów kredytu po jego spłaceniu może wyjść że jednak odsetki
    wyszły spore.

    Przeciez CHFy maja jeszcze nizsze oprocentowanie od PLNow :-)
    Co za banialuki opowiadasz.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 182. Data: 2016-08-23 17:37:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 17:29:15 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Przeciez CHFy maja jeszcze nizsze oprocentowanie od PLNow :-)
    > Co za banialuki opowiadasz.
    A o kursie chf zapomniałeś?

  • 183. Data: 2016-08-23 17:39:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 16:36:12 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > Bo ja jak brałem kredyt to poszedłem do swojego banku. Dali mi takie
    > warunki, że wyturlałem się na ulicę ze śmiechu.
    > Poszedłem gdzie indziej i dostałem.
    I np Adam jak zobaczy Twoją umowę to wyturla się ze śmiechu bo on ma marże 0,7 a Ty
    ponad 1.

  • 184. Data: 2016-08-23 17:49:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 17:37:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A o kursie chf zapomniałeś?

    A od kiedy kurs CHF to odsetki?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 185. Data: 2016-08-23 17:56:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > I np Adam jak zobaczy Twoją umowę to wyturla się ze śmiechu bo on ma marże 0,7 a Ty
    ponad 1.

    ja mam całe oprocentowanie 0,37% :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 186. Data: 2016-08-23 17:58:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 17:49:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A od kiedy kurs CHF to odsetki?
    Gość pisał o kosztach.
    Załóżmy że w 2008roku Kowalski pożyczył 220tys pln(marża +libor) a Nowak tyle samo
    tylko mu w umowie npisali "100tys chf"(marża +wibor)
    Na 30 lat
    Który łącznie zapłaci więcej przez 30lat? Tego nie wiemy
    Który więcej zapłacił do dzisiaj? To można policzy dokładnie ale mi się nie chce.

  • 187. Data: 2016-08-23 18:03:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 17:56:48 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    Ty ponad 1.

    > ja mam całe oprocentowanie 0,37% :)

    Są tacy co mają 0 lub ujemne i turlają sie ze śmiechu widząc Twoje oprocentowanie.

  • 188. Data: 2016-08-23 18:04:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Nie, napisal dokladnie o odsetkach, nie krec, cytuje:

    "Bo po podliczeniu kosztów kredytu po jego spłaceniu może wyjść że jednak
    odsetki wyszły spore."

    Odsetki wyjda nizsze niz w PLN (o ile nie zmieni sie LIBOR / WIBOR
    znaczaco w ktoras strone).

> [...]
    > Który łącznie zapłaci więcej przez 30lat? Tego nie wiemy
    > Który więcej zapłacił do dzisiaj? To można policzy dokładnie ale mi się nie chce.

    Odsetek Nowak zaplaci mniej, bo marze maja taka sama (zalozmy), a libor
    nizszy od wiboru przez caly czas. Roznica kursowa to nie odsetki.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 189. Data: 2016-08-23 18:06:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 18:03:39 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Są tacy co mają 0 lub ujemne i turlają sie ze śmiechu widząc Twoje oprocentowanie.

    I tak sie turlaja, ze az prezydenta o pomoc prosza :D

    --
    Adam Sz.

  • 190. Data: 2016-08-23 18:15:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 18:04:53 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie, napisal dokladnie o odsetkach, nie krec, cytuje:

    Ok poczekajmy może autor napisze co miał na myśli.

    > Odsetek Nowak zaplaci mniej, bo marze maja taka sama (zalozmy), a libor
    > nizszy od wiboru przez caly czas. Roznica kursowa to nie odsetki.
    Pytałem: