  • 261. Data: 2016-08-26 11:58:10
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 20:27:52 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wina bankow polega na tym ze chcialy zarobic.

    ok

    > Na dodatek uczciwie.

    własnie to jest kwestionowane

    >Stworzyly umowy i nie zmuszaly nikogo do ich podpisywania.

    a były wczesniej przykłady na zadaniowanie agentów aby klientom wciskano zły (z ich
    punktu widzenia) produkt.
    Problem sie sprowadza do kwestii czy banki CELOWO wprowadzały klientów w błąd.
    Jesli tak - stuknąć banki po kieszeni. Jesli nie - pech i ryzyko klienta.

    b.

    Jesli ludzie by wykazali ze zostali zmuszeni do podpisywania umow to sytuacja byla
    by inna. Na dodatek kazda umowe kredytobiorca moze zerwac. Oddaje co ma wedlug umowy
    jaka podpisal do oddania i sprawa sie konczy. Zaden bank nie gwarantowal stalego
    niskiego kursu franka. Wrecz przeciwnie informowal ze w razie zmiany jego kursu rata
    bedzie sie zmieniala. Raty zdrozaly ale w czasie kiedy sa te kredyty na rynku jakies
    wskazniki dotyczace wynagrodzen tez rosly. Zdaje sobie sprawe ze oddawanie
    pozyczonych pieniedzy przyjemne nie jest. Ale jak ktos zaryzykowal ze moze wiecej
    zaplacic ze wzgledow niezaleznych od niego i banku to powinien siedziec cicho i
    placic. Jak by frank stanial to by sie nie burzyl tylko bylby mniej wkurwiony ze musi
    oddac. Niech sie frankowicze ciesza ze od bankow pozyczali a nie od mafi. W razie
    klopotow ze splata z mafi przychodzi dwoch gosci i w czasie pierwszego spotkania
    prosza o zwrot a jak nie dostana w wyznaczonym terminie to za drgim razem lamia reke.
    Banki sa instytucjami zaufania publicznego miedzy innymi dlatego ze nie przysylaja
    fizykoterapeuty.

  • 262. Data: 2016-08-30 00:50:02
    Od: Bula <b...@s...onet.pl>

    Hej,

    [ciach]

    Czytajac niektore posty, czlowiek dochodzi do bardzo smutnego wniosku.

    Polacy sa bardzo dziwnym narodem. Smutne jest to, ze najgorszym wrogiem
    Polaka jest drugi Polak. Tyle zawisci ile mozna uslyszec w waszych
    postach powoduje, ze czlowiek zastanawia sie jaka trzeba byc osoba aby
    cieszyc sie z nieszczescia innych osob.

    Dla mnie kazdy kredyt hipoteczny, czy to PLN/EUR/CHF to w pewnym sensie
    porazka. Nie wiem jak mozna sie cieszyc, ze mam kredyt do konca zycia.
    Przeciez taki kredyt zawsze wiaze sie z ryzykiem. Nikt nie wie co bedzie
    za 5-10-15 lat. Zdrowie/praca/wypadki sie zdazaja i wtedy Bank nie
    bedzie mial litosci.

    Problem CHF to tragedia dla pewnej grupy osob. Ci co splacaja beda
    splaca, gorzej, jezeli ktos musi sprzedac obecnie nieruchomosc, wtedy
    pojawie sie spory problem. Ale czy ci co maja kredyty w PLN powinni sie
    cieszyc z tego powodu. IMHO powinni sie obawiac tylko pogorszenia
    sytuacja, jezeli Panstwo zacznie znow cos mieszac.

    Obecnie kredyty PLN sa dosc tanie(stopy sa wyjatkowo na niskim
    poziomie), ale ile to potrwa. A banki lubia miec kazdy powod aby tylko
    podnosic oplaty i dostana go pewnie kiedy, i wtedy dopiero bedzie ciezko
    nam wszystkim.

    P.S.
    Nic dziwnego, ze na zachodzie Polak nie chce pracowac "pod" Polakiem.

    Bula

  • 263. Data: 2016-08-30 02:55:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bylo nie brac kredytu. A jak juz ktos kredytem przybil sam sobie jaja do krzeselka to
    niech siedzi cicho i nie domaga sie zeby z pieniedzy wszystkich tabletki
    przeciwbolowe mu kupowac. Kazdy ma odpowiadac za siebie przy wydawaniu pieniedzy. Do
    kurwy nedzy nigdy nie bralem kredytu i teraz jakies dupki chca zebym im dolozyl do
    rat. Niech ida zapierdalac zeby zarobic a nie na manifestacje. Dupy prezydentowi tez
    niech nie zawracaja bo on ma co innego do roboty. Czuje sie ktos oszukany to do sadu
    jak sam nie moze sie dogadac. Zrobiloscie kredytami krzywde wszystkim. Banki odessaly
    kase z rynku i wyprowadzily za granice. Zabraklo gotowki na dzialalnosc malych firm.
    Zrobily sie i sa caly czas zatory platnicze, przemysl lekki zdechl z braku klientow.
    Macie oddac do ostatniej zlotowki zgodnie z umowami co pozyczyliscie, kara za glupote
    musi byc.

  • 265. Data: 2016-08-30 10:35:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    +

    --
    Pete

  • 266. Data: 2016-09-05 06:44:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 19:00:06 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Czyli, ze cala reszta postanowien umowy byla poprawna. Ci frankowicze
    > pewnie sprawe wygraja ale jak widac - zupelnie z innych powodow przeciwko
    > ktorym protestuja wszyscy frankowicze (hur dur chf poszedl w gore, pomocy:)

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20635780,sad-ten
    -kredyt-frankowy-wcale-nie-jest-kredytem-klientka-ni
    e.html

    Teraz Millennium oberwało. Nieprawomocnie póki co.