  • 21. Data: 2014-02-03 23:48:45
    Temat: Re: ...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
    Od: p...@g...com

    Hmm czyli nadal nie wiem. Czytałam właśnie opinie na niemieckiej stronie i tam nie
    były zbyt pochlebne. Pisało ze filtr zapycha sie tak jak w moim z obi w trakcie
    jednego czyszczenia i trzeba go w trakcie wymieniać. Ja sprzątam kominek codziennie i
    nie mam ochoty zajmować sie dodatkowo odkurzaczem.

  • 22. Data: 2014-02-04 00:43:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 14:48:45 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    jednego czyszczenia i trzeba go w trakcie wymieniać. Ja sprzątam kominek codziennie i
    nie mam ochoty zajmować sie dodatkowo odkurzaczem.

    Zależy czy palisz cały dzień w tym kominku, czy kilka godzin. No i czy
    chcesz wszystko także z popielnika wyciagać (zamiast wynosić), czy tylko
    sprzątnąć wnętrze wkładu grzejnego.
    --
    XL
    "Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

  • 23. Data: 2014-02-04 19:02:02
    Od: p...@g...com

    Pale codziennie od rana do nocy i chce sprzątać w kominku i popielniku zwykle po
    jednym dniu mam ok polowe wiadra popiolu.

  • 24. Data: 2014-02-05 09:43:48
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Posiadam takiego zoltego karchera za okolo 300zl. Filtr przezyl cala
    budowe, kilukrotne czyszczenie komina i dalej ma sie dobrze. Przy
    wymianie worka wystaczy go dobrze wytrzepac.
    Wiekszosc brudu zostaje jednak w worku - wg mnie sprzet rewelacja.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 25. Data: 2014-02-05 12:19:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Feb 2014 10:02:02 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > Pale codziennie od rana do nocy i chce sprzątać w kominku i popielniku zwykle po
    jednym dniu mam ok polowe wiadra popiolu.

    Powinien dać radę.

  • 26. Data: 2014-02-05 18:20:16
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    Ikselka wrote:
    > Zapomniałam dopisać - WAŻNE: od razu zamów drugi, zapasowy filtr, bo przy
    > popiele dosyć szybko się zapycha (ale nie za szybko, spoko), więc warto
    > mieć od razu drugi na wymianę, żeby móc kontynuować zaczętą pracę jeśli w
    > trakcie spadnie ciąg odkurzacza. Filtr ten jest zmywalny (pod kranem się
    > go płucze), ale potrzebuje czasu żeby wyschnąć, wiec dlatego warto mieć
    > drugi.

    A próbowałaś używać w nim worka? Z workiem ciąg spada przy znacznie większej
    ilości śmieci w środku.

    --
    Pozdro
    Sebastian

  • 27. Data: 2014-02-05 21:56:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Feb 2014 18:20:16 +0100, Sebastian Rusek napisał(a):

    > A próbowałaś używać w nim worka? Z workiem ciąg spada przy znacznie większej
    > ilości śmieci w środku.

    Hmmm, chyba nie ma żadnego worka przy nim... Sprawdzę, moze w pudle został?

  • 28. Data: 2014-02-06 09:26:02
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.02.2014 21:56, Ikselka wrote:

    > Hmmm, chyba nie ma żadnego worka przy nim... Sprawdzę, moze w pudle został?

    Worek to podstawa. Mozesz taki worek pare razy sprobowac wykorzystac.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 29. Data: 2014-02-06 22:30:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 09:26:02 +0100, Marek napisał(a):

    > Worek to podstawa. Mozesz taki worek pare razy sprobowac wykorzystac.

    Chyba nie ma worka. Szczerze miówąc wymiana filtra jest mniej kłopotliwa -
    jak się zmniejsza ciąg odkurzacza, to ciach zakładam nowy filtr, a
    zabrudzony pod kran i na kaloryfer.

  • 30. Data: 2016-11-12 17:24:14
    Od: m...@g...com

    Witam.Mam piec na eko groszek.Niestety w kotłowni bardzo się brudzi pyłem. Nie
    wyrabiam tego sprzatania,tym bardziej że w domu mieszka moja mama a ja do niej dwa
    razy na tydzień dojezdzam.Jestem kobietą i proszę o podpowiedz co do jakiegoś nie za
    drogiego odkurzacza.Załamana Małgośka ?